آدرس و شماره تماس, سینماهای شیراز

لیست خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد

لیست خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد شیراز

سینما، یک رسانهٔ دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است که افزون‌بر بعد هنری، یک فعالیت اقتصادی نیز هست. یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود، از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفت‌وگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است. یک فیلم بر اساس فیلمنامه و توسط کارگردان، با هزینهٔ تهیه‌کننده و مجموعه‌ای از بازیگرها، فیلم‌بردار و عوامل دیگر ساخته می‌شود. سینما، تازه‌ترین شاخهٔ هنر، معروف به هنر هفتم است که امروزه یکی از عمومی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات هنری را ارائه می‌کند. سینما همچنین، به محل پخش عمومی فیلم سینمایی نیز گفته می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خرید بلیط سینما گلستان معالی اباد

پردیس سینمایی گلستان به عنوان اولین مجتمع سینمایی بعد از چهل و هشت سال در شیراز شامل بر سه سالن احداث گردیده و از مردادماه 95 آغاز به کار نموده است. در ساخت مجموعه سعی شده است بالاترین حد استاندارد صدا تصویر و امکانات رفاهی سالنهای سینما رعایت شود.

در ایران هر ساله روز ۲۱ شهریور به عنوان روز سینما گرامی داشته می‌شود و جشن خانهٔ سینما هر ساله در این روز برگزار می‌شود که در سال ۱۳۹۸ آخرین دوره یعنی بیست‌ویکمین جشن سینمای ایران برگزار شد.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *