آدرس, اماکن, خدمات

لیست دارالترجمه های رسمی همدان

لیست دارالترجمه های رسمی همدان

لیست دارالترجمه های رسمی همدان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما شیرازیاب های عزیز.ما در این پست میخواهیم به معرفیلیست دارالترجمه های رسمی همدانو آدرس آن بپردازیم درادامه با ما همراه باشید.ممنونم از همراهی شما دوستان عزیز.

 

ارالترجمه های رسمی استان همدان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. این جدول منطبق بر مجوزهای صادره از سوی قوه قضائیه بوده و به محض اعلام تغیرات جدید بروزرسانی انجام خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: تیر ۱۳۹۹

ردیف استان شهر زبان شماره دارالترجمه مترجم رسمی شماره تماس
۱ همدان همدان انگلیسی ۷۷۹ حسن سودمندافشار ۹۱۸۸۱۱۱۴۲۰
۲ همدان همدان انگلیسی ۳۵۸ علیرضا رضوی کامران ۹۱۸۳۱۶۴۱۰۴



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست دارالترجمه های رسمی همدان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دارالترجمه های رسمی استان همدان

استان همدان را تاریخی ترین استان ایران قلمداد می کنند. استان قروین تنوع بسیار زیادی در بخش زبانشناختی دارد به طوریکه زبانهای فارسی با لهجه قزوینی، زبان تاتی، ترکی آذری، کُردی، گیلکی، لری و تالشی نیز در این استان بین اهالی و ساکنان خاص تکلم می شود. دانشگاه های مختلفی نیز همانند دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه آزاد باراجین نیز در این استان واقع شده است. قوه قضائیه جمهوری اسلامی به دلیل نیاز مردم و ساکنین به ترجمه رسمی در تمامی استانهای کشور بجزء موارد اندکی، اقدام به صدور مجوز راه اندازی دفتر ترجمه رسمی کرده است. مترجمان رسمی اسناد و مدارک در استان قزوین نیز برای ارائه خدمات حضور دارند. در حال حاضر تمرکز مترجمان در این استان بر زبان انگلیسی می باشد اما به دلیل نزدیکی این استان به مرکز کشور امکان استفاده از ترجمه زبانهای غیرانگلیسی به صورت مراجعه حضوری به تهران و استفاده از بستر فضای مجازی نیز فراهم می باشد. انجام ترجمه بر اساس نرخنامه مصوب و مهر کردن اوراق توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه از دیگر کارهای این دفاتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *