آدرس و شماره تماس, پزشکی

لیست دامپزشکی در شمال تهران

لیست دامپزشکی در شمال تهران

لیست دامپزشکی در شمال تهران

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست دامپزشکی در شمال تهران را در اختیار شما قرار دهیم.

دامپزشکی در شمال تهران

پزشکی یک دانش کاربردی است که هدف آن، حفظ و ارتقای سلامت، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب‌دیدگان است. این منظور با شناخت بیماری‌ها، تشخیص، درمان و جلوگیری از بروز آن‌ها به انجام می‌رسد. دانش پزشکی بر روی طیف گسترده‌ای از رشته‌ها از فیزیک و زیست‌شناسی تا علوم اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی بنا شده‌است.[ف ۱] امروزه هدف دانش پزشکی، استفاده از فناوری‌های دانش‌مبنا و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات بالینی است. اکتشافات در باب ماهیت ژن‌ها و سلول‌ها دریچه‌ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم‌های مولکولی، فراهم کرده‌است. این بینش فیزیولوژیکی، راه را برای فهم بهتر فرایندهای پیچیده بیماری‌ها و رویکردهای نو درمانی، فراهم کرده‌است.[۱]

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست دامپزشکی در شمال تهران در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دامپزشکی در شمال تهران

مجهزترین کلینیک دامپزشکی در تهران

۱  – کلینیک دامپزشکی فرشته

آدرس: الهیه،خیابان فرشته، خیابان آقابزرگی، کوچه گلبرگ، پلاک ۷
کلینیک دامپزشکی فرشته

تلفن:02126458036 _ 02126458201

کلینیک دامپزشکی فرشته، یکی از مجهزترین مراکز جراحی حیوانات در تهران است.

ای دی اینستاگرام : Fereshteh.petclinic

دارای بخش های فعال داخلی، جراحی، ارتوپدی، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، پرندگان، آرایشگاه، پت شاپ و پانسیون

نام مدیر: دکتر علی محمد عقیلی

شماره تلفن همراه و واتس اپ : 09102367623

 

۲– کلینیک دامپزشکی پت شاپ نیاوران

آدرس: نیاوران، روبروی درمانگاه شهرداری تهران، پلاک ۲۰۷، کلینیک دامپزشکی نیاوران

تلفن: ۲۲۹۵۶۵۷۳

کلینیک دامپزشکی نیاوران، یکی از مجهزترین و قدیمی ترین کلینیک های دامپزشکی در تهران است. در این کلینیک انواع خدمات پزشکی و بهداشتی مثل واکسیناسیون، جراحی، عقیم سازی، انگل تراپی، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه و صدور گواهی خارج از کشور، کوتاهی مو و ناخن، شستشو و اصلاح و آرایش مو و… انجام می شود.

 

 

بهترین دامپزشکی در شمال تهران

۳ – کلینیک دامپزشکی مهر نیاوران

آدرس: نیاوران، نرسیده به جماران، روبروی بانک کشاورزی، بن بست کیا، پلاک ۳، طبقه همکف

تلفن: ۲۲۸۳۲۵۱۹ – ۲۶۱۱۳۰۴۲

کلینیک دامپزشکی مهر، یکی دیگر از بهترین کلینیک های دامپزشکی شمال تهران است که می توانید برای امور مربوط به حیوانات خانگی خود، به آنجا مراجعه کنید.  البته متخصصان این کلینیک، ویزیت در منزل را هم انجام می دهند. صدور شناسنامه، کاشت میکروچیپ، تاییدیه سلامت خروج از کشور، جراحی و دندانپزشکی، واکسیناسیون و انگل تراپی، پیشگیری و درمان بیماری ها و همچنین فروش انواع غذا و لوازم جانبی حیوانات، از خدمات متنوع این کلینیک دامپزشکی هستند.

دامپزشکی شمال تهران

۴  – بیمارستان دامپزشکی تهران

آدرس: مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر، خروجی کامرانیه، ۵۰ متر بالاتر از پل زیرگذر، ابتدای خیابان شهید عباسی (منظریه)، بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی تهران

تلفن: ۲۱۵۱

بیمارستان دامپزشکی تهران، به عنوان اولین مرکز بیمارستانی شبانه روزی حیوانات در سال ۸۲ آغاز به کار کرد. این مرکز بخش های زیادی دارد که به بعضی از آنها عبارتند از: بخش داخلی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پانسیون، دندانپزشکی، آرایشگاه، فروشگاه و…

دامپزشکی پرندگان شمال تهران

۵ – کلینیک دامپزشکی فرمانیه

آدرس: فرمانیه، نرسیده به پاسداران، پلاک ۱۴

تلفن: ۲۲۲۸۸۹۹۹

یکی از معتبرترین کلینیک های دامپزشکی شمال تهران، کلینیک فرمانیه است. این دامپزشکی از بخش های داخلی، جراحی، دندانپزشکی، تصویربرداری تشخیصی، گواهی سلامت و آرایشگاه تشکیل شده است. این مرکز خدمات دامپزشکی، امکان ارائه خدمات در منزل را هم دارد.

داروخانه دامپزشکی در شمال تهران

۶ – کلینیک دامپزشکی ایران پت

آدرس: خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، خیابان محمودیه، بین آبان و شهریور، پلاک ۳۲

تلفن: ۲۶۲۰۶۸۳۴ – ۲۶۲۰۶۸۴۲

ایران پت، یکی دیگر از کلینیک های دامپزشکی معتبر و مجهز در شمال پایتخت است. در این دامپزشکی خدماتی مثل خدمات تخصصی دندانپزشکی، واکسیناسیون و صدور شناسنامه بهداشتی، کاشت میکروچیپ، رادیولوژی و آزمایشگاه، انواع جراحی های تخصصی، بستری و نگهداری از حیوان، صدور گواهی بهداشتی برای خروج از کشور، اصلاح و شستشو و… انجام می شود.

آدرس دامپزشکی در شمال تهران

۷ – کلینیک دامپزشکی زعفرانیه

آدرس: زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی (آصف)، خیابان رضا علی حسینی، پلاک ۱۱

تلفن: ۲۲۱۷۹۲۰۷ – ۲۲۱۸۲۷۰۳

کلینیک دامپزشکی زعفرانیه، اولین باشگاه حیوانات خانگی در تهران است و تنها با یک بار مراجعه به این مرکز و تشکیل پرونده، عضو باشگاه خواهید شد و با مراجعات مکرر می توانید از امکانات و خدمات خاص باشگاه بهره مند شوید.

در کلینیک دامپزشکی زعفرانیه، خدماتی مثل انگل تراپی، واکسیناسیون، صدور شناسنامه، انواع جراحی های تخصصی، کاشت میکروچیپ، خدمات آرایشی و بهداشتی، مشاوره رایگان، دندانپزشکی و… انجام می شود.

دامپزشکی شبانه روزی در شمال تهران

۸ – بیمارستان دامپزشکی الهیه

آدرس: الهیه، خیابان فیاضی ( فرشته)، خیابان آقابزرگی، بن بست گلفام

تلفن: ۲۲۰۰۹۳۴۶

بیمارستان دامپزشکی الهیه، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان دامپزشکی در کشور است. این مرکز حامی سگ و گربه های خیابانی است و کارهای حمایتی زیادی در رابطه با حیوانات خیابانی انجام می دهد.

دامپزشکی الهیه مجهز به بخش های گوناگونی مثل آزمایشگاه تخصصی خون شناسی، انگل شناسی و هورمون، واکسیناسیون و صدور شناسنامه بهداشتی و گواهی خروج از کشور، رادیولوژی دیجیتال و رادیولوژی آنالوگ، اتاق ریکاوری و میکروچیپ ریدر، بخش داخلی، بخش جراحی، دندانپزشکی تخصصی، پانسیون سگ و گربه و… تقسیم می شود.

آدرس داروخانه دامپزشکی در شمال تهران

 

۹ – کلینیک دامپزشکی شبانه روزی البرز

آدرس: ولنجک، انتهای خیابان ۲۲، گلستان چهارم، پلاک ۷

تلفن: ۲۲۱۷۲۴۲۱

در کلینیک البرز، خدمات بهداشتی و درمانی حیوانات به صورت شبانه روزی صورت می گیرد. در این مرکز خدماتی مثل بستری، دندانپزشکی، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه و گواهی خروج از کشور، تربیت تضمینی، جراحی تخصصی، چشم پزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و… انجام می شود.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *