آدرس و شماره تماس, دانشگاه

لیست سایت دانشگاه ارم شیراز

لیست سایت دانشگاه ارم شیراز

لیست سایت دانشگاه ارم شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست سایت دانشگاه ارم شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت دانشگاه ارم شیراز

دانشگاه در سطوح علمی گوناگون (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و رشته‌های مختلف مدرک دانشگاهی ارائه می‌نماید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست سایت دانشگاه ارم شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

سايت دانشگاه ارم شيراز

موسسه آموزش عالی ارم شیراز یک موسسه غیرانتفاعی در شهر شیراز، استان فارس است. در حال حاضر 1800 دانشجو و 200 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 113 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است. اطلاعات و آمار دقیقتر از موسسه آموزش عالی ارم شیراز را می توانید در زیر مشاهده نمایید.در سال 1398 پژوهشگران موسسه آموزش عالی ارم شیراز بیشترین مقالات خود را با کلیدواژه های «بانوان» و «رنگ» منتشر نموده اند.

سایت دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز

نام نشانی تلفن سایت
موسسه ارم شیراز – ابتدای بلوار چمران – خیابان شهید مختاری – مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز 81- 07136465378 https://eram-shiraz.ac.ir/

 

 

سایت دانشگاه هنر ارم شیراز

گفته می‌شود که قدیمی‌ترین نهادی که به دانشگاه‌های امروزی شباهت بیشتری داشت، حدود شش و نیم سده پس از برپایی آکادمی افلاطون (که در باغ آکادامه و دره آکادموس آتن گشایش یافت) فعالیت می‌کرد. نظام دانشگاهی مدرن ریشه در دانشگاه قرون وسطای اروپایی دارد که برای اولین بار در کشور ایتالیا ایجاد شد.[۱]

سایت موسسه غیرانتفاعی ارم شیراز

نمودار مقابل رتبه (Rank) موسسه آموزش عالی ارم شیراز را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه “یک” به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات موسسه آموزش عالی ارم شیراز در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است. هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود. با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال 1398 نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.

سایت موسسه ارم شیراز

موسسه آموزش عالی ارم شیراز تاکنون 113 مقاله در همایشها و نشریات داخلی منتشر نموده است. که از این تعداد 1 مقاله ژورنالی و 112 مقاله کنفرانسی می باشد. نمودار مقابل تعداد سالانه مقالات موسسه آموزش عالی ارم شیراز را به تفکیک مقالات ژورنالی و کنفرانسی نمایش می دهد.

سایت دانشگاه دولتی ارم شیراز

در لیست زیر تعدادی از آخرین مقالات نمایه شده از موسسه آموزش عالی ارم شیراز نمایش داده می شود. که از طریق لیست سالانه می توانید به کل مقالات موسسه آموزش عالی ارم شیراز دسترسی داشته باشید

سایت دانشگاه عالی ارم شیراز

بر اساس داده های استخراج شده از پایگاه اسکوپوس و پابمد، تاکنون 0 مقاله توسط پژوهشگران موسسه آموزش عالی ارم شیراز در این نمایه سازهای بین المللی ثبت شده است. نمودار روبرو آمار سالانه مقالات بین المللی منتشر شده توسط موسسه آموزش عالی ارم شیراز را نمایش می دهد.

سایت رسمی دانشگاه ارم شیراز

برگزاری رویدادها و همایشهای علمی، یکی از معیارهای اصلی بررسی جایگاه و سطح فعالیت هر مرکز علمی است. نمودار روبرو تعداد همایشها و کنفرانسهای برگزار شده توسط موسسه آموزش عالی ارم شیراز را نمایش می دهد.

سایت دانشگاه شیراز مرکز ارم

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *