آدرس و شماره تماس, دانشگاه

لیست سایت دانشگاه زند

لیست دانشکده زند شیراز

لیست سایت دانشگاه زند

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست سایت دانشگاه زند را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت دانشگاه زند شیراز

دانشگاه در سطوح علمی گوناگون (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و رشته‌های مختلف مدرک دانشگاهی ارائه می‌نماید.

گفته می‌شود که قدیمی‌ترین نهادی که به دانشگاه‌های امروزی شباهت بیشتری داشت، حدود شش و نیم سده پس از برپایی آکادمی افلاطون (که در باغ آکادامه و دره آکادموس آتن گشایش یافت) فعالیت می‌کرد. نظام دانشگاهی مدرن ریشه در دانشگاه قرون وسطای اروپایی دارد که برای اولین بار در کشور ایتالیا ایجاد شد.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست سایت دانشگاه زند در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سایت دانشگاه زند

موسسه آموزش عالی زند شیراز به صورت بدون آزمون و با شرط معدل در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته)، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد (با آزمون) جهت پذیرش دانشجو اقدام می نماید. این دانشگاه به دلیل رشته های متنوعی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می دهد، باعث جذب بسیاری از داوطلبان در چند سال اخیر شده است. موسسه آموزش عالی زند شیراز از افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می باشند جهت ادامه تحصیل در ۵۰ رشته متنوع جذب می نماید.

سايت دانشگاه زند شيراز

یکی از مواردی که برای بسیاری از داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز را دارند بسیار مهم است و خواهان آگاهی از آن هستند، آگاهی از میزان اعتبار مدرک دانشگاه است.در این خصوص به اطلاعتان می رسانیم که با توجه به اینکه موسسه آموزش عالی زند شیراز تحت نظارت وزارت علوم می باشد بنابراین مدارک ارائه شده از این دانشگاه به دانشجویان کاملا معتبر و قابل استفاده در سایر ارگان ها و سازمان ها خواهد بود.

سايت دانشگاه زند

در صورتی که قصد تحصیل در دانشگاه زند شیراز را دارید توجه داشته باشید که داشتن دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید،دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش از شرایط ثبت نام خواهد بود. ضمن اینکه نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نخواهد بود. همچنین با توجه به اینکه طبق روال هرساله. ثبت نام دانشگاه زند .شیراز به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می شود، بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه می بایست در مرداد ماه اقدامات لازم را برای ثبت نام خود انجام دهند، ضمنا برای بعضی از گروه ها تحصیل در این دانشگاه رایگان خواهد بود.

سایت دانشگاه زندگی

موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی زند شیراز در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت کمک به ارتقاء سطح فرهنگ و دانش جامعه و مشارکت در تربیت نیروی انسانی.متخصص مورد نیاز کشور، فعالیت خود را در عرصه آموزش عالی و پژوهش آغاز نمود. با عملکرد بسیار خوب موسسه و فراهم نمودن محیطی علمی برای دانشجویان توانست، به سرعت هیأت علمی مجرب و کار آزموده ای را جذب و رشته های متعددی را در گروه های فنی مهندسی و علوم انسانی تاسیس نماید. در حال حاضر این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی فعالیت آموزشی دارد.

سایت دانشگاه زند گستر شیراز

از اهم افتخارات موسسه می توان به کسب مقام اول در بین موسسات غیرانتفاعی استان فارس از حیث تعداد و درصد پذیرفته شدگان فارغ التحصیلان این موسسه در آزمون کارشناسی ارشد(دانشگاه های دولتی) ، انتخاب موسسه زند به عنوان موسسه آموزش عالی نمونه استان و همچنین مقام های متعدد تیم های ورزشی و فرهنگی دانشجویان این موسسه، اشاره نمود.

سایت دانشگاه زند دانش گستر شیراز

توجه به کیفیت آموزشی، رعایت نسبت استاد به دانشجو، تامین هیات علمی مجرب، تامین فضای آموزشی متناسب، تلاش در کاهش وابستگی موسسه به شهریه، ایجاد نشاط بین دانشجویان از طریق برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مواردی می باشند که مدیریت و سایر دست اندرکاران موسسه بر آن تاکید دارند.

سایت دانشگاه زند گستر

تنوع رشته ها و مقاطع تحصیلی، استفاده از اساتید مجرب .دانشگاه شیراز، اتصال کتابخانه مرکزی موسسه به مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، وجود اینترنت بی سیم در کلیه ساختمانهای موسسه، دارا بودن خوابگاه برای دانشجویان دختر ، پرداخت وام های قرض الحسنه به دانشجویان، کارگاه های مجهز و بروز. اتصال به بازار های شغلی معتبر در سطح کشور و … از دیگر مزایای موسسه آموزش عالی زند می باشند.

سایت موسسه زند شیراز

با توجه به تعریفی که از دانشگاه ارائه می‌شود. در مورد اینکه کهن‌ترین دانشگاه دنیا کدام بوده بحث و جدل‌های بسیاری وجود دارد؛ اما به قطع و یقین، چنین مرکز آموزشی در تمدن‌های. باستانی شرق شکل گرفته‌است. اگر دانشگاه را یک مؤسسه دانشجویی فرض کنیم، آکادمی افلاطون قدیمی‌ترین دانشگاه در غرب بوده‌است و سند .تاریخی هم برای این ادعا وجود دارد. واژه لاتین “universitas” ابتدا در عصر یونان باستان و روم احیا شد و به کمک آن تلاش می‌کردند ویژگی‌های آکادمی افلاطون را شرح دهند.[نیازمند منبع]

سایت موسسه زند

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *