آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست شماره تلفن فراپرتو شیراز

لیست شماره تلفن فراپرتو شیراز

لیست شماره تلفن فراپرتو شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست شماره تلفن فراپرتو شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

شماره تلفن فراپرتو شیراز

 شماره تماس: 07132342871

ارتباط مستقیم با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل : 989337333258+


آدرس فراپرتو شیراز:

آدرس: ایران ، شیراز ، بلوار زند ، ابتدای خیابان شهید فقیهی ، مرکز تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی مداخله ای فراپرتو

 

فراپرتو اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/Bp_fF3mFEz5/


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست شماره تلفن فراپرتو شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شماره تماس فراپرتو شیراز

مرکزجامع تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی مداخله ای فراپرتو با استفاده از دستگاهای پیشرفته و مدرن تصویربرداری و پرسنل و پزشکان مجرب اقدام به تشخیص بیماریهای قسمتهای مختلف بدن می نماید. ویژگی منحصر به فرد این مرکز اقدامات تشخیصی و درمانی بطور همزمان می باشد. این روش های درمانی را میتوان عمل های جراحی بدون بازکردن بدن توسط چاقوی جراحی نامید. دراین مرکز کلیه اعمال پیشرفته و فوق تخصصی تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می گیرد و پس از عمل هرگونه درد بیمارکنترل گشته و شخص بابی دردی کامل و رضایت خاطر مرکز را ترک میکند. ضمنا سعی برانجام بیهوشی با آخرین داروهای پیشرفته ای است که مدت بیهوشی بسیار کوتاه باشد و بعلاوه این مرکز محل ارجاع متخصصین محترم نورولوژیست و جراحان مغز و اعصاب جهت انجام توسط متخصص بیهوشی میباشد.

شماره تلفن مرکز فراپرتو شیراز

امواج مورد استفاده در ام آر آی از جنس امواج رادیویی و مغناطیسی هستند که ضرری برای بدن ندارند. ام آر آی از این واقعیت فیزیکی استفاده میکند که پروتون هایی که در هسته اتم ها قرار گرفته اند مانند کره زمین در حول محور ود با سرعت زیادی میچرخند و در نتیجه یک میدان معناطیسی در اطراف خود تشکیل میدهند.در ام آر آی بیمار در یک میدان مغناطیسی بسیار قوی قرار میگیرد. این میدان موجب میشود محور چرخش پروتون های هسته اتم ها در تمام بافت های بدن (بخصوص پروتون هایی که در هسته مولکول آب قرار دارند) در امتداد خطوط میدان مغناطیسی ام آر آی قرار گیرند.سپس امواج رادیویی خاصی به سوی بدن بیمار تابانده میشود. این امواج که بصورت پالس فرستاده میشوند موجب میگردند تا محور چرخش پروتون ها کمی تغییر کند.با اتمام پالس ردیویی، محور چرخش پروتون مجددا در امتداد خطوط میدان مغناطیس برمیگردد. این برگشت موجب ایجاد یک موج رادیویی (الکترومغتاطیسی) جدید میشود.سپس این امواج رادیویی ثانویه که از تک تک پروتون ها ساطع میشوند به توسط گیرنده های دستگاه ام آر آی دریافت شده و به کامپیوتر آن ارسال میگردند.

شماره تلفن کلینیک فراپرتو شیراز

جهت نوبت دهی انلاین فراپرتو شیراز به صورت اینترنتی مراحل را در سایت فراپرتو  تا زمان دریافت کد پیگیری دنبال کنید و کدپیگیری را جهت ثبت نوبت مورد نظر نزد خود نگهدارید. به محض بررسی درخواست شما توسط مرکز پیامکی جهت پرداخت ودیعه و انجام ادامه مراحل نوبت دهی انلاین فراپرتو شیراز برای شما ارسال میگردد. به توضیحات و آمادگی های لازم که پس از پرداخت ودیعه به شما ارائه می شود را به دقت مطالعه فرمایید و به دستورات آن عمل کنید.

شماره تلفن سونوگرافی فراپرتو شیراز

یک نوع دستگاه تصویربرداری است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، اندامها و ساختارهای داخل بدن را نگاه می کنند.متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری، پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد.

شماره تلفن رادیولوژی فراپرتو شیراز

امواج مورد استفاده در سونوگرافی از جنس امواج صوتی و در واقع صدا هستند که ضرری برای بدن ندارند. اینها امواج فراصوتی هستند. جنس آنها دقیقا مانند صدا است، ولی به علت بالا بودن فرکانس یا بسامد آنها، قابل شنیدن توسط گوش انسان نیستند. با این حال خواص صوت و صدا را دارند، یعنی در برخورد با موانع، منعکس می شوند. سونوگرافی روش تصویر برداری دردناکی نیست و در حین انجام آن، بیمار ناراحتی احساس نمی کند.برای انجام سونوگرافی، توسط یک وسیله خاص که پزشک سونولوژیست(متخصص تصویربرداری که سونوگرافی می کند) روی اندام شما قرار می دهد، امواج صوتی با فرکانس بالا که برای گوش انسان قابل شنیدن نیستند، به درون بدن تابانده می شوند. این امواج بعد از برخورد به بافت های مختلف بدن بازتابیده شده و امواج بازتابش شده توسط همان دستگاه، مجددا دریافت می شوند.

شماره تلفن مرکز تصویربرداری فراپرتو شیراز

پس از گذشت یک ساعت مجددا به سایت مراجعه فرمائید و با انتخاب گزینه پیگیری درخواست ، ساعت و نوبت پیشنهادی را مشاهده کنید. گزینه انتخاب و سپس ثبت نوبت را انتخاب کنید. ضمن چک کردن مشخصات و جهت ادامه مراحل گزینه پرداخت را انتخاب کنید. به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی متصل خواهید شد. با استفاده از کارتهای عضو شتاب نسبت به پرداخت مبلغ ودیعه اقدام کنید. سپس گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب کرده و تا مرحله نهایی جهت دریافت برگ نوبت و آمادگی اقدام کنید. با ثبت نهایی از سیستم ارسال پیامک، پیامک ثبت نهایی نوبت برای شماره همراه ثبت شده ارسال خواهد شد.

شماره تماس مرکز فراپرتو شیراز

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *