آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست شیراز آموزش مداوم

لیست شیراز آموزش مداوم

لیست شیراز آموزش مداوم

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست شیراز آموزش مداوم را در اختیار شما قرار دهیم.

شیراز آموزش مداوم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران و تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واقع در شهر شیراز می‌باشد. این دانشگاه یکی از بزرگترین و برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران است[۴][۵] و در حال حاضر دارای ۱۷ دانشکده با بیش از ۱۰٬۰۰۰ دانشجو، ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۷۸۲ عضو هیئت علمی، ۵۴ مرکز تحقیقاتی، ۱۳ بیمارستان آموزشی، ۵۱ بیمارستان درمانی و ۳۲ شبکه بهداشت و درمان است و به بیش از ۴ میلیون نفر جمعیت در استان فارس خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌کند.[۶]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست شیراز آموزش مداوم در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شیراز آموزش مداوم

کاربران گرامی
برای تماس با اداره آموزش مداوم فارس (شیراز) می توانید با روش های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره تلفن های مرکز      07132300037   –   07132351256    –    07132352942   
بررسی امتیاز و امور مشمولین :   داخلی  2031
ثبت امتیاز برنامه های حضوری : 2026
امور برنامه های غیر حضوری : 2025,و2005و2030
سوالات مرتبط با اجرای برنامه های غیر حضوری : 2025و 2030

شماره تلفن جهت تماس های ضروری در ساعات کاری اداری آموزش مداوم: 09367873453

شماره فکس     07132303061

آموزش مداوم شيراز

هسته اولیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأسیس آموزشگاه عالی بهداری در سال ۱۳۲۵ به منظور تربیت متخصصین در طی دوره‌های چهار ساله شکل گرفت. نخستین دوره ریاست این مرکز بر عهدهٔ ذبیح قربان گذاشته شد که پس از بازگشت از دانشگاه آمریکایی بیروت، بسیاری از بخش‌های بیمارستان نمازی را نیز توسعه داد.[۷]

دانشگاه علوم پزشکی شیراز آموزش مداوم

در سال ۱۳۳۲ آموزشگاه عالی پرستاری نمازی به عنوان دومین مجموعه تربیت کادر پزشکی تشکیل شد؛ که این آموزشگاه در سال ۱۳۵۵ به دانشکده پرستاری ارتقاء یافت. به دنبال این دانشکده در فواصل دیگر سایر دانشکده‌های علوم پزشکی تشکیل گردید. به‌دنبال تصویب لایحه تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور استفاده مطلوب و هماهنگ از امکانات پزشکی در جهت تأمین و تعمیم بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشگاه شیراز جدا گردید و از سال ۱۳۷۳ با ادغام سازمان‌های منطقه‌ای بهداشت و درمان استان‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی، این دانشگاه تحت عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس موجودیت یافت.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *