آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست شیراز کلاس رقص

لیست شیراز کلاس رقص

لیست شیراز کلاس رقص

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست شیراز کلاس رقص را در اختیار شما قرار دهیم.

شیراز کلاس رقص

رقص کنشی است انسانی بر مبنای حس و حرکت جهت ابراز حسی پرشور و فزاینده برای دنیای پیرامون که بیان‌کننده یک حالت، تجربه یا درک باشد.[۱] رقص می‌تواند در یک محیط اجرایی، روحانی یا اجتماعی اجرا شود.

رقص یکی از رشته‌های هنرهای نمایشی و از هنرهای هفتگانه به‌شمار می‌آید که متشکل از مجموعه حرکات هدفمند انسانیست. این حرکات ارزش و معنای سمبولیک و زیبایی‌شناسانه‌ای دارند که به وسیله کنشگران و تماشاگران به عنوان پدیده‌ای به نام رقص در یک فرهنگ خاص شناخته شده‌است. رقص را می‌توان بر مبنای سبک رقص‌پردازی، زبان حرکتی رقصنده، یا پیشینهٔ تاریخی و مکانی‌اش به انواع مختلف دسته‌بندی کرد و شرح داد. همچنین انواع دیگری از فعالیت‌های بدنی و فیزیکی انسانی را نیز می‌توان در شمار رقص گنجانید، مانند هنرهای رزمی، ژیمناستیک، شنای موزون، سیرکرقص و انواع دیگر.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست شیراز کلاس رقص در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شیراز کلاس رقص

باشگاه آموزش زومبا شیراز آدرس باشگاه آموزش زومبا شیراز تلفن باشگاه آموزش زومبا شیراز
باشگاه مهرداد گلدشت معالی آباد خیابان شهید اکرام زاده (بازارچه جدید) 07136391521
باشگاه ضربان شیراز، شهرک گلستان، خ. آلاله، جنب بازارچه 07136220875
بای لاین شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه چهارم، واحد 13 07136342308

شیراز تخفیف کلاس رقص

باشگاه تناسب اندام بایلاین شیراز شیراز، ستارخان، روبروی خیابان ولی عصر، ساختمان خضرا 1، ط. چهارم، واحد 41 07136266715
باشگاه non stop ( بدون وقفه) شیراز، چهارراه خلدبرین به سمت چهارراه بنفشه، نبش کوچه 13
باشگاه اکسیژن شیراز، زرهی، بعد از پل هوایی، روبروی پارک قوری، ساختمان مهر 07138436234
باشگاه ستارگان شیراز شهرک گلستان، بلوار فشارقوی، خ. گلسرخ، خ. گلناز 07136223301

كلاس رقص شيراز

رقص یک وام‌واژه از زبان عربی است که ریشه در زبان فارسی دارد. وَشت یا فَرخه واژه پارسی آن است. در زبان پهلوی به آن پای واژیک’ و در فارسی دری پای بازی نام داشته.

در زبان فرانسوی به رقص، «دانس» (Danse) گفته می‌شود که در ایران قبل از انقلاب هم این واژه رواج داشت، معادل انگلیسی آن دَنس (Dance) است.

کلاس رقص شیراز نی نی سایت

بر خلاف برخی از فعالیت‌های انسان آغازین مانند ساخت ابزارهای سنگی، شکار، نقاشی در غار و غیره، رقص هیچ نوع جسم فیزیکی از خود به جای نمی‌گذارد؛ بنابراین صحبت کردن دربارهٔ زمان ورود رقص به فرهنگ بشر غیرممکن است. با این وجود، قطعاً رقص بخش مهمی از مراسم، تشریفات، جشن‌ها و سرگرمی بدوی‌ترین تمدن‌های بشر بوده‌است. باستان‌شناسی ردپاهایی از رقص را در دوران قبل از تاریخ از جمله در نقاشی‌های مقبره‌های مصری در حدود ۳۳۰۰ پیش از میلاد و نقاشی‌های پناهگاه صخره‌ای بیمبتکا در هند نشان می‌دهد.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *