آدرس و شماره تماس, دوربین

لیست فروشگاه دوربین اصفهان

لیست فروشگاه دوربین اصفهان

لیست فروشگاه دوربین اصفهان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست فروشگاه دوربین اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم

فروشگاه دوربین اصفهان

دوربین یا کَدَک[۱] یا کَمِرا (به انگلیسیCamera) دستگاهی است که تصاویر را ضبط می‌کند. تصاویر می‌توانند در خود حافظهٔ دوربین یا مکان دیگری ذخیره شوند. این تصاویر می‌توانند تصاویر ثابت یا تصاویر متحرک، مانند ویدئو یا فیلم باشند. سیستم ضبط تصویر در دوربین‌ها، اساساً در دو نوع آنالوگ و دیجیتال هستند. دوربین‌های آنالوگ تصاویر را بر روی نگاتیو ثبت می‌کنند در حالی که در دوربین‌های دیجیتال، تصاویر روی کارت‌های حافظه دیجیتال ذخیره می‌شود. امروزه دوربین‌های دیجیتال کاربرد بسیار گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و کمتر از دوربینهای آنالوگ استفاده می‌شود.

فروش دوربین اصفهان

ردیف نام فروشگاه های دوربین عکاسی در اصفهان آدرس فروشگاه های دوربین عکاسی در اصفهان تلفن
1 دوربین مرکزی اصفهان، خیابان شیخ بهایی، پاساژ شیخ بهایی، طبقه همکف 031-32205364
2 عکاسی آزاده اصفهان ، چهارباغ عباسی ، ابتدای خیابان سید علیخان 09132048513
3 فروشگاه تجهیزات عکاسی نگاه اصفهان، دروازه دولت (میدان امام حسین)، ارگ جهان نما، فاز چهارم، نبش چهار راه طالقانی
طبقه همکف، واحد 20
031-35180
4 فروشگاه فلاشیران اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان سید علیخان، شماره 8 031-32217313


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست فروشگاه دوربین اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

فروشگاه دوربین قبه اصفهان

5 فروشگاه قبله اصفهان، خیابان شیخ بهایی، بعد از کوچه شهید ارفعی 031-32212757
6 فروشگاه قبه اصفهان، خیابان شیخ بهایی، حدفاصل چهار باغ عباسی و چهار راه قصر 031-32212756
7 فروشگاه کانن 2 اصفهان، میدان احمد آباد، ابتدای خیابان احمد آباد، سمت چپ روبروی ایستگاه اتوبوس 031-32261563

فروشگاه دوربین نگاه اصفهان

دوربین‌ها بر اساس مشخصه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. یک تقسیم‌بندی بر اساس کاربرد دوربین است که بر آن اساس دوربین‌ها را می‌توان تقسیم کرد به دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، دوربین مداربسته و نظایر آن. تقسیم‌بندی دیگر بر اساس فناوری به کار گرفته شده در دوربین است که بر آن اساس دوربین‌ها به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند.

فروشگاه دوربین مرکزی اصفهان

دوربین‌ها بر اساس اندازهٔ فیلمشان نیز تقسیم‌بندی می‌شوند. فیلم‌ها ابعاد مختلفی دارند که به‌طور کلی در سه دستهٔ فیلم قطع کوچک، فیلم قطع متوسط و فیلم قطع بزرگ قرار می‌گیرند.

قطع دوربین به معنای ابعاد دوربین است. در واقع این ابعاد بر مبنای اندازه ثبت‌کننده تصویر تعیین شده‌است. دوربین‌های عکاسی از لحاظ قطع به سه دسته تقسیم می‌شوند.

فروشگاه دوربین دوچشمی اصفهان

واژهٔ دوربین از عبارت دوربین تاریکخانه‌ای می‌آید که مکانیزمی اولیه برای طراحی عکس‌ها بود. دوربین‌های امروزی تکامل یافته دوربین تاریک‌خانه‌ای محسوب می‌شوند.

فروش دوربین در اصفهان

دوربین تک لنزی غیر بازتابی (به انگلیسی:Rangefinder)، دوربینی است که کادر تصویری از مسیری مستقیم و بدون ارتباط با لنز توسط عکاس دیده می‌شود. در انواع ساده‌تر و قدیمی‌تر این دوربین‌ها سیستم میزان‌سازی تصویر فقط با درجه‌هایی که روی لنز ایجاد شده، انجام می‌گیرد و ربطی به لنز ندارد[۱].

فروش دوربین عکاسی اصفهان

در مدل‌های پیشرفته و جدیدتر این دروبین سیستمی برای فوکوس دقیق تعبیه شده‌است. این سیستم با استفاده از یک آیینه و یک منشور که باعث تشکیل دو تصویر در منظره‌یاب می‌شود که انطباق این دو تصویر بر روی هم، نشان فوکوس دقیق تصویر بر روی صفحه حساس است.[۲]

فروش دوربین مداربسته اصفهان

دوربین قطع بزرگ، به دوربین‌هایی گفته می‌شود که به‌طور استاندارد از فیلم تخت استفاده می‌کنند. اغلب دوربین‌های قطع بزرگ روی یک شاسی تک محوری سوار هستند. این حالت امکان مانور بیشتری نسبت به شاسی تخت، به دوربین می‌دهد.ین دوربین‌ها دارای دو صفحه اصلی هستند، یکی صفحه نصب عدسی، که در این دوربین‌ها به استاندارد جلو شهرت دارد و دیگری استاندارد عقب که همان صفحه فوکوس (شیشه مات) است. حرکات شیفت، تیلت، سوینگ، ریزینگ در هر دو استاندارد (جلو و عقب) قابل اجراء است.

فروش اقساطی دوربین اصفهان

البته بعضاً بخاطر کارهای سریع عکاسی و مواردی که نیاز چندانی به آگراندیسمان بزرگ نتیجه نباشد، با استفاده از پشتی فیلم رول، از فیلم ۱۲۰ یا ۲۲۰ هم می‌توان در این دوربین‌ها استفاده کرد.

 

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *