آدرس و شماره تماس, فروشگاه

لیست فروش تردمیل شیراز

لیست فروش تردمیل شیراز

لیست فروش تردمیل شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست فروش تردمیل شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

فروش تردمیل شیراز

تردمیل (به انگلیسیtreadmill) یا دوِ ثابت[۱] وسیله ای است که عموماً برای پیاده‌روی، دویدن یا کوهنوردی در هنگام ماندن در همان مکان است. تردمیل قبل از توسعه ماشین‌های نیرو، برای مهار قدرت حیوانات یا انسان برای انجام کار معرفی می‌شد؛ غالباً نوعی آسیاب است که توسط یک شخص یا مراحل ردیابی حیوانات یک تردمیل برای خرد کردن دانه‌ها اداره می‌شد. در موارد بعدی، از تردمیل‌ها به عنوان دستگاه مجازات برای افرادی که محکوم به کار سخت در زندان‌ها بودند، استفاده شد. اصطلاح تردمیل به‌طور متناوب برای مکانیسم‌های قدرت و مجازات مورد استفاده قرار گرفته است.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست فروش تردمیل شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فروش تردمیل شیراز

ردیف فروشگاه خرید تردمیل در شیراز شماره تماس آدرس فروشگاه خرید تردمیل در شیراز
 1 فروشگاه ارکیده  07136287891  شیراز – چهارراه زرگری – جنب زیر گذر –نبش کوچه سوم – جناب آقای رضوی
 2 نمایشگاه و فروشگاه ایران دوچرخه 07137436327 شیراز _ بلوار نصر _ نرسیده به بوستان رضوی
 3 فروشگاه ورزشی آتنا 07132338690 شیراز – خیابان زند – خیابان توحید – پاساژ کازرونیها – طبقه زیرزمین

فروشگاه تردمیل شیراز

فروشگاه ورزشی استادیوم 07132352387 شیراز- پارامونت – مجتمع تجاری و تفریحی زیتون- طبقه1 – پلاک4
بانی اسپورت شیراز 09173010716 شیراز- ستارخان – روبروی کوچه11
فروشگاه ورزشی هدیه اسپورت شیراز 07136250687 شیراز-معالی آباد – مجتمع تجاری گاندی – طبقه دوم – پلاک 14

فروش تردمیل دیوار شیراز

تجهیزات ورزشی کاسپین شیراز 07138354211 شیراز-  بلوار پاسارگاد – حدفاصل میدان پاسارگاد و میدان پارسه – سمت چپ
ساکنی(سان اسپورت) شیراز 07136319905 شیراز- قدوسی غربی – جنب بانک ملی
تجهیزات مدرن ورزشی 07136272902 شیراز، قصرالدشت – نرسیده به چهارراه عفیف آباد- بین کوچه 38 و 40 – طبقه فوقانی خشکبارتفرشی

فروش تردمیل اقساطی در شیراز

عادلی اسپورت شیراز 071366765620 شیراز، بلوار دکتر حسابی – مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس- تجاری2 – ورودی اصلی – پلاک2045
ورزش های خیابانی شیراز 07132355236 شیراز، پارامونت – مجتمع تجاری تفریحی زیتون – طبقه 3- پلاک32

نمایندگی فروش تردمیل در شیراز

12 پوما شیراز 07136354836 شیراز، معالی آباد – روبروی پارک ملت – نبش کوچه 29
13 تجهیزات ورزشی فردین شیراز 07132350896 شیراز، بلوار کریم خان زنذ – خیابان توحید – پاساژ کازرونیها

 

فروش تردمیل در شیراز

اخیراً، تردمیل‌ها برای مهار برق کاربرد ندارند بلکه به عنوان ماشین‌های تمرینی برای دویدن یا راه رفتن در یک مکان استفاده می‌شوند. به جای اینکه کاربر آسیاب را نیرو بخورد، دستگاه یک سکوی متحرک با یک تسمه نقاله گسترده که توسط موتور الکتریکی یا یک چرخ فلک رانده می‌شود، فراهم می‌کند. کمربند به سمت عقب حرکت می‌کند و کاربر را ملزم می‌کند تا با سرعتی مطابق با کمربند راه برود یا دوید. میزان حرکت کمربند سرعت پیاده‌روی یا دویدن است؛ بنابراین، سرعت دویدن ممکن است کنترل و اندازه‌گیری شود. نسخه‌های گران‌تر و سنگین آن دارای موتور محرک است (معمولاً توسط موتور الکتریکی). نسخه‌های ساده‌تر، سبک‌تر و کم هزینه تر در برابر حرکت منفعلانه مقاومت می‌کنند، فقط در صورت حرکت واکرها با پاهای خود به کمربند فشار می‌آورند. دومی به عنوان تردمیل دستی شناخته می‌شوند.

طبق اعلام انجمن صنعت ورزش و فیتنس، تردمیل‌ها با حاشیه زیاد همچنان بزرگترین رده تجهیزات ورزشی فروش هستند. در نتیجه، صنعت تردمیل با صدها تولیدکننده در سراسر جهان حساب می‌شود. اما پیشنهاد میشود بجای تردمیل به پیاده روی بپردازید[۲]

فروش تردمیل اقساطی شیراز

منشأ تردمیل را می‌توان در قرن اول میلادی مشاهده کرد. رومیان باستان برای دستکاری اجسام سنگین از جرثقیل treadwheel یا polyspaston استفاده می‌کردند.

اولین تردمیل مصرف‌کننده برای مصارف خانگی توسط ویلیام استائوب، مهندس مکانیک ساخته شده‌است. استووب تردمیل خود را پس از خواندن کتاب ائروبیکس در سال ۱۹۶۸ توسط کنته کوپر توسعه داد. در کوپر کتاب خاطرنشان شد که افرادی که هشت دقیقه چهار تا پنج بار در هفته دویدند، در وضعیت جسمانی بهتری خواهند بود. استووب متوجه شد که در آن زمان تردمیل‌های مقرون به صرفه خانگی وجود ندارد و تصمیم گرفت در اواخر دهه ۱۹۶۰ یک تردمیل برای استفاده شخصی خود ایجاد کند. او اولین تردمیل خود را PaceMaster 600 نامید. استووب بعد از اتمام کار، تردمیل نمونه اولیه خود را به کوپر فرستاد که اولین مشتریهای این دستگاه را پیدا کرد، که شامل فروشندگان تجهیزات تناسب اندام نیز می‌شد.

نمایندگی فروش تردمیل شیراز

تردمیل‌ها به عنوان منبع نیرو در دوران باستان نشأت گرفته‌اند. این ماشینهای باستانی در سه طرح اصلی عرضه شدند. اولین مورد این بود که میله ای افقی از یک شافت عمودی بیرون می‌زد. در حول محور عمودی چرخانده می‌شود، رانده شده توسط گاو یا حیوان دیگر که در یک دایره با فشار میله حرکت می‌کند. حتی انسانها برای قدرت دادن به آنها عادت داشتند. طرح دوم یک چرخ عمودی، یک تردد بود که از طریق کوهنوردی در جای خود به جای پیاده‌روی در محافل استفاده می‌شد. این شبیه به چیزی است که امروز ما را به عنوان چرخ همستر می‌شناسیم. طراحی سوم نیز به کوهنوردی نیاز داشت اما در عوض از یک سکوی متحرک شیب دار و متحرک استفاده کرد.

فروش روغن تردمیل شیراز

تردمیل‌ها به عنوان موتورهای دارای عضله تقریباً ۴۰۰۰ سال پیش منشأ یافته‌اند. اولین استفاده آنها بلند کردن سطل آب بود. این همان فناوری بعداً برای ایجاد کارخانجات دانه دوار و جرثقیل treadwheel سازگار شد. همچنین از این دستگاه برای پمپاژ آب و برق دستگاه‌های خمیرزن و خمپاره استفاده می‌شد.

فروشگاه تردمیل در شیراز

تردمیل برای مجازات در سال ۱۸۱۸ توسط یک مهندس انگلیسی به نام سر ویلیام کوبیت، پسر میلر نصب شد. وی با اشاره به زندانیان بیکار در Bury St Edmunds gaol، وی پیشنهاد کرد که از قدرت عضلانی آنها برای درمان بیکاری و ایجاد کار مفید استفاده شود.

تردمیل‌های Cubitt برای مجازات معمولاً در یک محور افقی می‌چرخند و کاربر را ملزم به قدم به سمت بالا می‌کند، مانند راه رفتن از پله‌های بی پایان. کسانی که مجازات می‌شوند در اطراف چرخ از چرخ حرکت می‌کنند، برای دستیابی به ثبات در یک دستگیره افقی.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *