آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست لیزر موهای زائد در پاسداران

لیست لیزر موهای زائد در پاسداران

لیست لیزر موهای زائد در پاسداران

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست لیزر موهای زائد در پاسداران را در اختیار شما قرار دهیم.

لیزر موهای زائد در پاسداران

برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد، دستگاهی است که فرایندِ از بین بردن مو‌های ناخواسته یا موهای زائد را، با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد؛ و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود. این دستگاه‌ها از اواسط دهه ۹۰ میلادی، به صورت تجاری در دسترس قرار گرفته‌اند.[۱] اولین مقالات منتشر شده در خصوص لیزر رفع موهای زائد، توسط گروهی در بیمارستان عمومی ماساچوست در سال ۱۹۹۸ نوشته شده‌است.[۲][۳] لیزر برداشتن موهای زائد به‌طور گسترده‌ای در کلینیک‌ها و حتی در خانه، به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از متدهای استفاده از لیزر برای برداشتن مو، روش‌های ایمنی و تأثیرات آن‌ها منتشر شده ‌است.[۴]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست لیزر موهای زائد در پاسداران در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مرکز لیزر موهای زائد در پاسداران

 

کلینیک زیبایی درمانیکا

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد ( با تخفیف ویژه )

آدرس : کامرانیه
تلفن : 26156528 ( دکتر تبسم جامعی )
همراه : 09366906938

لیزر موهای زائد پاسداران

لیزر موهای زائد پاسداران، ارائه با کیفیت ترین خدمات لیزر موهای زائد در محدوده پاسداران تهران در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پاسداران با مجهزترین دستگاه های روز دنیا.

لیزر موهای زائد یکی از کاربردی ترین روش های شگفت انگیز در از بین بردن موهای زائد برای مدت زمان طولانی است.این درمان به علت دائمی بودن از محبوبیت بالایی در بین مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی برخوردار است و در این میان لیزر موهای زائد صورت و بدن یکی از رایج ترین عمل های زیبایی به شمار می رود.

لیزر مو در پاسداران

در جهان امروز کمتر فردی وجود دارد که با نام لیزر و کاربرد های آن آشنا نباشد.استفاده  از لیز از حدود پنچاه سال قبل در بخش های مختلف درمانی آغاز شده است و با پیشرفت های سریع علم استفاده از دستگاه های نوین با کاربرد های مختلف و جدید بخصوص در بخش های زیبایی هر چه بیشتر در زندگی روزمره افراد جامعه نمود پیدا کرده است.امروزه در جهان استفاده از لیزر و زیر مجموعه های آن خصوصا در حوزه پزشکی زیبایی رو به افزایش است و در این میان کاربرد دستگاه لیزر از نتیجه بخش ترین و پر طرفدارترین روش های اپیلاسیون موهای زائد محسوب می شود و از پر طرفدار ترین روش ها می توان به این روش اشاره کرد.

لیزر موی زائد در پاسداران

لیزر موی های زائد بدن به علت سهولت و نتایج شگفت انگیز آن در زیبایی پوست از پرکاربرد ترین موارد زیبای به شمار می رود.نداشتن عوارض چه کوتاه مدت و طولانی مدت در بهره گیری از لیزر جهت رفع موهای زائد کاملا از لحاظ پزشکی ثابت شده است.

منظور از موهای زائد موهایی هستند که در اثر بروز اختلالات هورمونی در بدن فرد به وجود می آید. بهتر است پیش از انجام نسبت به رفع و درمان این مشکل حتما اقدام شود.

کلینیک لیزر موهای زائد در پاسداران

در کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های لیزر و تکنولوژی روز دنیا و تحت نظر پزشکان متخصص زیبایی صورت می گیرد.کلینیک ما با تکیه بر تجربه کادر درمانی خود و استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا سعی بر این دارد تا بهترین خدمات و نتیجه را در بالاترین کیفیت بدون عوارض و درد و سوزش و سوختگی با مناسب ترین قیمت در از بین بردن موهای زائد و سایر خدمات زیبایی به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد.شما تنها با یکبار مراجعه به کلینیک ما و بهره گیری از خدمات زیبایی از مشتریان دائمی این مرکز خواهید شد.

لیزر موهای زائد خیابان پاسداران

در ابتدا، برای پاکیزگی و به دلیل مد بودن از این لیزرها استفاده می‌شد. اگر کسی موها را کوتاه می‌کرد یا از بین می‌برد، نشانه‌ای از جذاب بودن و عضویت در طبقه بالای جامعه بود. در مصر باستان، موها فقط برای زیبایی حذف نمی‌شدند، بلکه به عنوان یک درمان برای شپش نیز صورت میگرفت. پس از آن، برای جایگزینی مو از کلاه گیس استفاده می کردند زیرا از نظر نگهداری و رعایت بهداشت و همچنین حفظ زیبایی انتخاب مناسبی بود.به موهایی که در نواحی مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش‌ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، پوست صورت، چانه، زیر چانه و گونه‌ها رشد می‌کند، موی زائد گفته می‌شود زیرا از بین بردن موهای این نواحی کاری دشوار است؛ و از این رو، برای افراد خوشایند نیست.

مرکز لیزر موهای زائد در خیابان پاسداران

بشر تاکنون، روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع کرده‌است، برخی روش‌ها که موقتی و قدیمی هستند عبارتند از: دستگاه‌های مو کن خانگی، اپیلاسیون، کرم‌ها و پودرهای موبر، بند انداختن و استفاده از موچین، تیغ اصلاح، محلول‌های شیمیایی. پس از استفاده از روش‌های مذکور،.موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد و حتی هر کدام از این روش‌ها می‌توانند عوارضی مانند حساسیت نیز ایجاد کنند. امروزه، با توجه به موقتی بودن و دردناک بودن و عوارض. روش‌های قدیمی، دیگر این. روش‌ها استفاده نمی‌شوند و روش‌های جدید و کارآمدتری جایگزین آن شده‌است.

کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران

با حضور تکنولوژی‌های جدید، شخصی به نام Rox Anderson راکس اندرسون که فارغ‌التحصیل دکترای دانشگاه MIT در رشته مگنا بود[۵]؛ کشف کرد که می‌توان به صورت انتخابی chromophore را با هدف از بین بردن فولیکول‌های مو مورد اصابت لیزر قرار داد. این روش، توانست به اثبات برسد و در سال ۱۹۹۶ / ۱۳۷۵ برای اولین بار استفاده شد. در سال ۱۹۹۷ / ۱۳۷۶، اداره غذا و دارو ایالات متحده. آمریکا (FDA) این روش را برای حذف مو مورد تأیید. قرا.ر داد. با توسعه. این تکنولوژی و تحقیقات بیشتر، مشخص شد که استفاده از لیزر، برای حذف و. برداشتن مو مؤثر و کارآمد‌است؛ به. همین دلیل، در حال حاضر این روش، روشی معمول برای از بین بردن مو برای مدت زمان طولانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز لیزر موهای زائد پاسداران

اصل اولیه در استفاده از لیزر مو حذف photothermolysis انتخابی (SPTL)، استفاده از یک طول موج از نور و پالس مدت‌دار برای به دست آوردن اثر مطلوب در بافت هدف و حداقل اثر منفی بر بافت اطراف است. لیزر می‌تواند باعث آسیب موضعی و گرمایشی در بخش‌های تیره‌ای که باعث رشد .مو هستند و به آن‌ها ماده ملانین می‌گویند در ناحیه فولیکول مو می‌شود در حالی که هنوز بقیه پوست گرم نشده‌اند. نور توسط بخش‌های تیره جذب می‌شود بنابراین، در بخش‌های.تیره مورد نظر پوست با سرعت بیشتر و با شدت جذب صورت می‌گیرد. این ماده هدف تیره یا chromophore می‌تواند طبیعی یا مصنوعی باشد[می‌تواند رنگ شده باشد/بورسیکا].

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *