آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست موسسه راشد مشهد

لیست موسسه راشد مشهد

لیست موسسه راشد مشهد

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست موسسه راشد مشهد را در اختیار شما قرار دهیم.

موسسه راشد مشهد

موسسه آموزش های بین المللی راشد با بیش از 22 سال سابقه روشن آموزشی و دارا بودن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، بنیاد جهانیICDL، سازمان آموزش و پرورش کشور، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی در حال آموزش فراگیران در کلیه رشته های کامپیوتر، حسابداری، زبان های خارجه، بورس اوراق بهادار، دیپلم به تمامی رده های سنی و با اعطای گواهینامه معتبر است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست موسسه راشد مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



موسسه راشد مشهد

موسسه زبان راشد مشهد

استان خراسان رضوی – مشهد- میدان شهدا – چهار راه عبادی – رو بروی بانک ملت – موسسه آموزشهای بین المللی راشد
تلفن تماس: 32222766-051
فکس: داخلی 26
ایمیل راشد:info@rashed.ir
وب سایت رسمی راشد: www.rashed.ir

موسسه آموزشی راشد مشهد

موسسه زبان راشد در مشهد

آدرس موسسه راشد مشهد

1- چرا باید در موسسه راشد ثبت‌نام کنیم؟

راشد یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی است که در تمام زمینه‌های آموزشی بازار کار فعالیت دارد. گواهینامه و مدارکی که توسط راشد ارائه می‌شود مورد تأیید تمام سازمان‌ها و ادارات خصوصی داخلی و خارجی می‌باشد. مزیت دیگر موسسه راشد دریافت کمترین هزینه(نسبت به مراکز دیگر) در برابر ارائه بهترین خدمات است.

2- آیا می‌توان هزینه دوره‌های آموزشی را به‌صورت اقساط پرداخت کرد؟

بله. شما می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و متنوع موسسه راشد، هزینه دوره‌های آموزشی خود را(با در نظر گرفتن شرایط خاص) به‌صورت اقساط نیز پرداخت نمایید.

موسسه راشد در مشهد

3- حداکثر زمان لازم برای دریافت مدرک (گواهینامه آزمون) چند روز است؟

مدرک و گواهینامه داخلی (موسسه راشد) از یک روز تا حداکثر یک هفته ارائه می‌شود. مدارک و گواهینامه‌های دیگر که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و بنیاد جهانی ارائه می‌شود نیز حداکثر یک ماه پس از آزمون نهایی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل اعتبار بالای گواهینامه‌های داخلی موسسه راشد، تا زمان صدور مدرک (سازمان فنی و حرفه‌ای و بنیاد جهانی)، می‌توانید نسبت به صدور گواهینامه داخلی اقدام کنید.

موسسه زبان خارجه راشد مشهد

4- آیا کلاس‌ها به‌صورت تفکیک‌شده برگزار می‌شوند و یا به‌صورت مختلط؟

بله. تمام دوره‌ها به‌صورت تفکیک‌شده (خانم و آقا) برگزار می‌شود.

5- منابع و کتاب‌های آموزشی هر دوره را باید از کجا تهیه کنیم؟

تمام کتاب‌ها و منابعی که در دوره‌های آموزشی تدریس می‌شود توسط موسسه تهیه‌ شده و در اختیار دانشجویان و کارآموزان قرار می‌گیرد. علاوه بر کتاب‌ها و منابع اصلی، کتب کمک‌آموزشی دیگری نیز در کتابخانه و کتاب‌فروشی موسسه در دسترس همه قرار دارد.

موسسه کامپیوتر راشد مشهد

6- چند روز در هفته به هر کلاس اختصاص داده می‌شود؟

با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای اساسی جهت یادگیری بهتر و مدیریت زمان، کلاس‌ها در دوره‌های مختلف به‌صورت سه روز در هفته (یا دو روز در هفته) برگزار می‌شود. علاوه بر این در فصل تابستان به صورت 4 یا 5 روز در هفته برگزار می شود تا زبان آموزان از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده نمایند. به قابل‌ذکر است کلاس‌های خصوصی(هم ازنظر هزینه و هم ازنظر زمان برگزاری) کاملاً منعطف و مطابق باسلیقه و درخواست دانشجو هستند.

7- منظور از (کاملاً) منعطف بودن کلاس‌های خصوصی چیست؟

برخلاف عقیده‌ای که بسیاری از متقاضیان نسبت به هزینه کلاس‌های خصوصی دارند، موسسه راشد در این مورد باهدف جلب رضایت مشتریان خود، هزینه‌های بسیار کمتری(نسبت به مراکز دیگر) پیشنهاد می‌دهد. همچنین زمان و طول مدت برگزاری کلاس نیز مطابق با نیاز و شرایط متقاضی می‌باشد.

موسسه اموزش زبان راشد مشهد

8- حداکثر تعداد افراد در یک کلاس چند نفر است؟

تمام کلاس‌های عمومی به‌صورت استاندارد و حداکثر با تعداد 10تا 15 نفر برگزار می‌شوند و هر دانشجو تمام منابع و امکانات لازم را در اختیار دارد.

9- آزمون‌ها به چه صورت برگزار می‌شوند؟

آزمون‌های میان‌ترم جهت آمادگی بیشتر دانشجویان به‌صورت آزمون تشریحی، چهار گزینه پایانی و آزمون عملی (مطابق با نوع دوره) به‌صورت کاملاً استاندارد برگزار می‌شود.

10- آیا می‌توانیم از منابع موسسه برای انجام تمرین و یادگیری بهتر استفاده کنیم؟

بله. در ساعاتی که کلاس‌ها و منابع آموزشی موسسه آزاد و بلااستفاده می‌باشد، شما می‌توانید برای انجام تمرین و یادگیری بیشتر از آن استفاده نمایید.

موسسه کیمیا گستر راشد مشهد

11- آیا تمام دوره‌های آموزشی در این موسسه برگزار می‌شود؟

بله. تمام دوره‌های آموزشی استاندارد سازمان فنی و حرفه‌ای، بنیاد جهانی و وزارت آموزش‌وپرورش در موسسه راشد برگزار می‌شود. به‌علاوه درصورتی‌که متقاضی شرکت در دوره خاصی باشید می‌توانید پیشنهاد برگزاری آن را به موسسه بدهید.

12- ثبت‌نام در موسسه راشد چه مزایایی دارد؟

علاوه بر موارد گفته‌شده در سؤالات قبل؛ کلاس‌های کاملاً خصوصی رفع اشکال به‌صورت کاملاً رایگان برای تمام متقاضیان و دانشجویان موسسه که نیاز به توجه بیشتری برای ارتقا سطح (و موفقیت در آزمون) هستند، برگزار می‌شود.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *