آدرس و شماره تماس, نمایندگی لوازم خانگی

لیست نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

لیست نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

لیست نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص لیست نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

ال‌جی الکترونیکس، (به انگلیسیLG Electronicsشرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال‌جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

نمایندگی تعمیر ال جی در شیراز

نام نمایندگی ال جی در شیراز آدرس نمایندگی ال جی در شیراز شماره تماس نمایندگی ال جی در شیراز
نمایندگی فروش محصولات گلدایران – تقوایی شیراز – بلوار پاسداران – بلوار باغ حوض – روبرو دوربرگردان دوم – نمایندگی ال جی تقوایی 07138381290-91-92-93
فروشگاه مرکزی گلدیران (غفوری نسب) شیراز – زرهی – تقاطع بعثت – ساختمان ثنا 09170503083 – 07138301902
فروشگاه ال جی توکلی شیراز – خیابان نادر – چهار راه اصلاح نژاد – روبرو پارک انقلاب 07132306964 – 07132324112

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز

نمایندگی ال جی توکلیان شیراز – خیابان عفیف آباد – جنب بانک اقتصاد نوین 07136291113
نمایندگی ال جی گلدیران اکبر صادقی شیراز – خیابان نمازی – بعد از خیابان فرهنگ – روبرو بانک تجارت 07132231952
فروشگاه ال جی گلدیران پلاس قصردشت شیراز – خیابان قصردشت – رحمت آباد – قبل از بانک مسکن – نبش کوچه 41 07136291518

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در شیراز

فروشگاه ال جی گلدیران رجب صادقی شیراز – میدان شهدا – خیابان پیروزی – روبرو خیابان فرهنگ 07132221709
نمایندگی مرکزی ال جی شیراز کامران مشایخ شیراز – چهار راه هنگ – روبرو بانک ملی – نبش کوچه 21 07132344440 – 07132344441

نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در شیراز

شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام‌آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین تلفن کره‌ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره‌ای، در اوت ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای و در سپتامبر ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت.

نمایندگی تعمیرات ال جی شیراز

ال جی در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ارتباطات ادغام شده و نام شرکت در مارس ۱۹۹۵ از گلدستار به ال جی الکترونیک تغییر یافت. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نمود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شیراز

به دنبال این موفقیت در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در جهان کسب نمود. در ۲۷ مارس ۱۹۹۵ با ارائه طرح چالش ۲۰۰۵، دومین تولد شرکت ال جی الکترونیکس شکل گرفت.[۲]در ژانویه ۲۰۱۳، ال‌جی الکترونیکس نخستین تلویزیون تجاری بر پایه دیود گسیل نور ارگانیک (OLED) را روانه بازار کرد. صفحه تلویزیونی این نسل از نمایشگرها به نسبت تلویزیون‌های ال‌سی‌دی متداول و نمایشگرهای پلاسما بسیار نازک‌تر و واضح‌تر هستند.[۳]

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز

ابرشرکت ال‌جی، (به انگلیسی: LG Corporation) ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای است. این ابرشرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ای (فعال در چند صنعت) در کشور کره جنوبی می‌باشد. دفتر مرکزی گروه ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی، در شهر سئول قرار دارد.[۳]

نمایندگی تعمیر تلوزیون ال جی در شیراز

ال‌جی محصولات خود را در سه بخش: وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده، که هر کدام از بخش‌ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند.[۴]

شرکت‌های تابعه گروه ال‌جی عبارتند از: ال‌جی الکترونیکس، زنیت الکترونیکس، ال‌جی دیسپلی، ال‌جی تلکام و ال‌جی کَم که در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در شیراز

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *