خدمات

نمایندگی ال جی در شیراز

نمایندگی ال جی در شیراز

نمایندگی ال جی در شیراز

آیا به دنبال بهترین “نمایندگی ال جی در شیراز هستید؟

با ما همراه باشید تا  در سایت شیرازیاب با نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز، نمایندگی گوشی ال جی در

شیراز، نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز و نمایندگی رسمی خدمات ال جی شیراز، استان فارس و آشنا شوید.

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی ال جی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

نمایندگی ال جی در شیراز

ما بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی (lg) در شیراز و با سالها سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی،ماشین ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر(ماکروفر،ماکروویو) و… با اطمینان کامل به شما می گوییم که تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی ال جی از جمله ماشین طرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید و ماکروفر خود را به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی در شیراز بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

همچنین شما می توانید تعمیرات انواع لوازم خانگی دیگر خود در انواع برندهای دیگر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید ما نمایندگی تعمیرات دیگر لوازم خانگی از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاک و همچنین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر لوازم خانگی در انواع برندها هستیم.

تماس با ما

تلفن های تماس :دفتر مرکزی شیراز   38323797

تماس شبانه روزی   09179176404

توجه: لطفا بعد از دریافت خدمات و اتمام تعمیرات، حتما از سرویس کار برچسب گارانتی تعمیرگاه ما را درخواست کنید.

مناطق تحت پوشش:

معالی آباد – قصردشت – ستارخان – فرهنگ شهر – ارم – زرگری – چمران – نیایش – ملاصدرا – چنچنه – زرهی – فلکه سنگی – فلکه گاز – ابریشمی – جمهوری – گلستان – اطلسی – ابیوردی – بهشتی – تاچارا – عفیف آباد – رحمت آباد و سایر مناطق شیراز و حومه…

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی ال جی در شیراز

آدرس : شیراز، معالی آباد، گلدشت، نرسیده به شهرداری منطقه شش،جنب بانک تجارت، نبش بازارچه

شماره تماس : 09177010960–09174520960


نمایندگی موبایل ال جی در شیراز

چند وقتی است که شرکت ال جی فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه تلفن همراه کم کرده است. اما در همین اواخر این شرکت یکی از مطرح ترین شرکت تولید تلفن همراه بوده است. در این زمینه هنوز هم کاربران زیادی هستند که به تلفن های همراه ال جی علاقه مندند و از این محصولات استفاده می کنند. بنابراین یک واحد نمایندگی به تعمیرات تلفن همراه ال جی اختصاص یافت. متخصصان تعمیراتی که در این نمایندگی  کار می کنند، از دانش فنی بالایی برخوردار می باشند.

نشانی
شیراز خیابان توحید مجتمع صوت و تصویر فارس پلاک 89
تلفن تماس

07132237058

پیشنهادات:

منبع:ویکی پدیا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *