آدرس و شماره تماس, نمایندگی

لیست نمایندگی سامسونگ در اصفهان

لیست نمایندگی سامسونگ در اصفهان

لیست نمایندگی سامسونگ در اصفهان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست نمایندگی سامسونگ در اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم

نمایندگی سامسونگ در اصفهان خیابان فردوسی

سامسونگ (به کره‌ای삼성) (لاتین‌نویسی به‌صورت Samsung، تلفظ کشیده همانند «سوپ») یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

نمایندگی سامسونگ در اصفهان فردوسی

اصفهان اصفهان همراه سرویس خاورمیانه  اصفهان، خیابان فردوسی، بالاتر از بازار موبایل اصفهان ، نبش کوچه غرضی پلاک 95 32248111 –
32248110
اصفهان خمینی شهر موبایل نگین خمینی شهر، خیابان طالقانی 031-33636161
031-33631906
اصفهان زرین شهر آریا همراه زرین شهر،خیابان شریعتی،آریا همراه 031-52273777



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی سامسونگ در اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

نمایندگی سامسونگ در اصفهان

اصفهان شاهین شهر و میمه موبایل پرتقال شاهین شهر، بلوار امام خمینی ، مجتممع تجاری مریم ، طبقه همکف واحد 39، موبایل پرتقال 45276656 –
45247434
اصفهان شهررضا اورژانس موبایل شهرضا ، خیابان صاحب الزمان ، جنب بانک ملی بوستان 031-53503118

نمايندگي سامسونگ در اصفهان

اصفهان فلاورجان آسیاتل فلاورجان، خیابان آزادی 031-37424476
اصفهان فولاد شهر موبایل آپادانا فولادشهر، بلوک B5، مرکز تجاری ولیعصر، طبقه همکف، واحد 98 031-52632609

نمایندگی سامسونگ در اصفهان گوشی

اصفهان کاشان همراه هینزا کاشان،خیابان شهید رجایی،پاساژسیف،همراه هینزا 031-55472595

 

نمایندگی سامسونگ در اصفهان موبایل

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی وارد شد.

نمایندگی سامسونگ در اصفهان محصولات

پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

نمایندگی سامسونگ در اصفهان خیابان جی

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و بیشترین حجم کاری خود را بر صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین قرار داد. طی یک دهه، با رشدی بسیار سریع، سامسونگ به یکی از ۱۰ شرکت بزرگ کره تبدیل شد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان

در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت تابعه در گروه سامسونگ متولد شد. این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی، راه صنعتی شدن را در پیش گرفت.

نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

در ۱۹۷۳ دومین برنامه ۵ ساله مدیریت این شرکت اعلام و گذار از مرحله تولید و تجارت مواد اولیه به ساخت محصول نهایی، هدف اصلی این گروه اعلام شد. در دهه ۱۹۷۰ شرکت سامسونگ آنچنان توسعه پیدا کرد، که شرکت‌های صنایع سنگین، پتروشیمی، کشتی‌سازی و ابزارهای دقیق سامسونگ یکی پس از دیگری تأسیس گردید و اولین صادرات صنایع الکترونیک این گروه نیز از سوی سامسونگ الکترونیک صورت گرفت. محصولات این شرکت در دهه ۱۹۸۰ توانستند به بازارهای جهانی راه یابد.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *