خدمات, نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان

امروز تیم شیرازیاب می‌خواهد اطلاعاتی در مورد نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان در اختیار شما عزیزیان قرار دهد. در این جا ما لیست مراکز نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان را به همراه راه‌های ارتباطی مناسب از جمله شماره تماس برای شما تهیه کرده‌ایم تا راحت‌تر به خدمات مورد نیازتان دسترسی داشته‌باشید. تیم شیرازیاب پیشاپیش از همراهی شما سپاس گزار است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان isfahan povince isfahan

اگر از کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان هستید و جهت دریافت خدمات تعمیر و فروش سامسونگ، در جستجوی نمایندگی سامسونگ در اصفهان می‌باشید، این نکته را به یاد بسپارید که نمایندگی رسمی سامسونگ در اصفهان هنوز راه‌اندازی و آغاز به کار نکرده است. از همین رو تمامی مراکزی که تحت این عنوان مشغول به کار هستند، تنها مراکز مجاز یا غیرمجازی هستند که خدمات خود را به صورت «غیررسمی» ارائه می‌دارند.

آگاهی از این مسئله سبب می‌گردد تا شما به عنوان یک کاربر، انتظار دریافت خدمات با کیفیت از این مراکز را نداشته باشید و به این مسئله واقف باشید که خدمات ارائه شده در آنها فاقد گارانتی است. کاربرانی که حساسیتی ویژه بر دریافت خدمات باکیفیت و همراه با گارانتی دارند، می‌توانید از سرویس‌های نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران استفاده نمایند. در بخش‌های آتی راه‌های موجود جهت ارتباط با این نمایندگی شرح داده خواهد شد.

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی مرکزی سامسونگ ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به متقاضیان است. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی مرکزی Samsung گردند. کارشناسان حاضر در نمایندگی مرکزی سامسونگ با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

شعبه مرکزی تهران

آدرس شعبه مرکزی تهران:

ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شماره تماس:

02162948

02154114

ایمیل:
info@hardwarecenter.ir



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تعمیرات سامسونگ در اصفهان

با توجه به این که نمایندگی سامسونگ هنوز در اصفهان وجود ندارد، در زیر به معرفی چند سایت و شماره تماس برای خدمات مورد نظر شما عزیزان پرداخته ایم:

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

آدرس مرکز در اصفهان:

اصفهان-خیابان طالقانی

شماره تماس:

09130777243

آدرس سایت:

samiservice.ir

نمایندگی تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ در اصفهان

آدرس مرکز در اصفهان:

اصفهان میدان احمدآباد ابتدای خیابان بزرگمهر پاساژ برلیان طبقه سوم واحد یک  فروشگاه یاوری جی اس ام

شماره تماس:

09134000465 محمد یاوری

آدرس سایت:

yavarigsm.ir

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در اصفهان

آدرس مرکز در اصفهان:

دفتر مرکزی اصفهان تعمیر : اصفهان – پل چمران
شعبه شماره 1 : اصفهان – دروازه تهران
شعبه شماره 2 : اصفهان پل بززگمهر – خیابان سجاد

شماره تماس:

09137261409

آدرس سایت:

esfahantamir.com

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

آدرس مرکز در اصفهان:

اصفهان حدفاصل پل رباط و پل چمران کوچه 4 اندیشه مجتمع نگین نقش جهان مغازه شماره 8 حامی سرویس

شماره تماس:

۰۹۱۳۰۲۷۹۲۴۱

آدرس سایت:

hamiserviceiran.com

درباره سامسونگ samsung

سامسونگ (به کره‌ای: 삼성) ( لاتین‌نویسی‌شده به‌صورت Samsung، تلفظ به صورت کشیده همانند «سوپ») یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.[۲]

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. این شرکت در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی وارد شد.

پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. ویکی‌پدیا

همچنین ببینید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *