آدرس و شماره تماس, پوشاک

لیست نمایندگی نایک در شیراز

لیست نمایندگی نایک در شیراز

لیست نمایندگی نایک در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص لیست نمایندگی نایک در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی نایک در شیراز

نایکی (به انگلیسیNike) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت اسپرت پیندو متحده آمریکا است.نایکی بزرگترین تولیدکننده در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد.

مدیریت : رحمانی

شماره تماس : 0713649190009171000385

آدرس :شیراز – ستارخان – نبش کوچه 11

ساعت کار : 10 الی 13:30 – 17 الی 22:30

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی نایک در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

نمایندگی کفش نایک در شیراز

رزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بیلیون دلار برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولیدکننده محصولات ورزشی نموده‌است. شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد.

نمایندگی های نایک در شیراز

شرکت نایکی دارای زیرمجموعه‌هایی از جمله آمبرو و کانورس (تولیدکننده کفش‌های آل استار) و همچنین کول هان و هارلی اینترنشنال است.

در سال ۲۰۰۹ شرکت نایکی و تیمبرلند خرید چرم تولیدشده در بخش‌های جنگل‌زدایی‌شدهٔ جنگل‌های آمازون را متوقف کردند.[۱] این عمل تنها چند هفته پس از گزارش سازمان صلح سبز صورت گرفت که نشان می‌داد گله‌های دام‌داری‌های منطقهٔ آمازون باعث تخریب جنگل‌های آمازون می‌شوند.

نمایندگی نایک شیراز

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ پیش از آغاز جام این شرکت آمریکایی اعلام کرد به دلیل تحریم‌های وضع شده از سوی ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران؛ به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کفش نمی‌دهد و بازیکنان ایران اجازه ندارند از کفش‌های شرکت نایکی در مسابقات استفاده کنند که البته این مسئله با اعتراض کارلوس کی روش سرمربی ایران همراه شد.[۲]

نمایندگی نایک شیراز معالی اباد

آنچه بر تن می‌پوشند را پوشاک یا تن‌پوش یا لباس می‌گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند:آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند. در پاره‌ای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت می‌کند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیط‌های پزشکی).

نمايندگي كفش نايك در شيراز

در جلوه های نوین لباس ها در نقش حفاظتی آنها میتوان به انواعی از لباس های حفاظتی و یا لباسهای مانند پوشاک فضانوردی، پوشاک زرهی، پوشاک غواصی، مایو، پوشاک حفاظت‌ کننده در مقابل نیش زنبور، لباس چرمی موتورسواری و لباس‌های محافظ اشاره کرد.

نمايندگي نايك شيراز

در معانی کاربردی پوشاک در سیر تحول تاریخی آن می توان به مواد زیر برای به وجود پوشاک به جز جنبه محافظتی آن می توان از کاربدهای جادویی، قدرت نمایی، حجاب و حیا، هویت بخشی وغیره اشاره کرد . لباس گویش تظاهری، عملی و نشانه ای برای بیان محتوای فرهنگی یک جامعه می باشد و به جز وظیفه پوشانندگی و محافظت دارای نقش های چون زیبایی، هویت بخشی، جزی جدید از زبان بدن در نقش های اعتراضی، بیان های سیاسی، یا شکوه و جلال اجتماعی، گرانبهایی و سرگرمی را در بر میگیرد. اما تمام موارد فوق زمانی محقق خواهد شدکه صفت اصلی یعنی پوشاندن حتی جزئ کوچکی از بدن را در بر داشته باشد.

نمايندگي نايك شيراز خلبانان

همچنین مردم بدن‌هایشان را به وسیله عطر، لوازم آرایش و مدل دادن به موهای سر، صورت و بدنشان پیراسته می‌کنند. آن‌ها همچنین بدنشان را به وسیله کارهایی مثل خالکوبی و جای زخم و دیگر کارها علامت‌گذاری می‌کنند. این کارها ممکن است نشانه‌ای از پوشاک باشند اما پوشاکی به وجود نیامده‌است.

نمایندگی nike در شیراز

در طول تاریخ بسیاری از جوامع به‌طور کامل یا تا قسمتی طرفدار برهنگی بوده‌اند که این یک هنجار فرهنگی به حساب می‌آمد. در دنیای امروز در بیشتر فرهنگ‌ها رفت‌وآمد در مکان‌های همگانی بدون پوشاک یک هنجارشکنی و غیرقابل قبول است. لباسهای اولیه از پوست حیوانات تهیه می‌شدند.

نمایندگی رسمی نایک در شیراز

باس مردم عهد باستان بسیار گشاد بود. در قرون وسطی مردم فقیر لباسهای ساده‌ای برتن می‌کردند اما ثروتمندان از لباسهای دوخته شده از حریر و ابریشم مرغوب شرق استفاده می‌کردند. مثلاً ملکه الیزابت اول، سمبل مد در دوران خود بود. گفته می‌شود وی هنگام مرگ خود بیش از ۳۰۰۰ دست لباس داشت.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *