آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست نمایندگی htc در شیراز

لیست نمایندگی htc در شیراز

لیست نمایندگی htc در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست نمایندگی htc در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی htc در شیراز

شرکت اچ‌تی‌سی (به انگلیسیHTC Corporation) مخفف High Tech Computer Corporation سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از پنج هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.[۳] تلفن‌همراه جی1 (G1 smartphone) با نام اچ‌تی‌سی دریم (HTC Dream) هم شناخته می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی htc در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمايندگي htc در شيراز

آرین

  • خیابان توحید، مجتمع صوتی و تصویری، ورودی دوم، طبقه چهارم، واحد 408
  • 2235738

موبایل اطلس

استخری

  • شیراز، میدان اطلسی، موبایل استخری
  • 32263070

نمایندگی htc شیراز

آریانا

  • شیراز، خیابان توحید
  • 32231740

آریا موبایل

  • مرودشت، خیابان امام خمینی (ره)، مرکز خرید آریا، موبایل آریا
  • 2224039

نمایندگی تعمیرات گوشی htc در شیراز

ملی

  • کازرون، خیابان امام خمینی (ره)، مرکز خرید کوثر، موبایل ملی
  • 42221441

گالری رئوف

  • جهرم، خیابان 22 بهمن

9- 54222498

نماینده htc در شیراز

چر وانگ (王雪紅) و پیتر چو (周永明) اچ‌تی‌سی را در سال ۱۹۹۷ میلادی پایه‌گذاری کردند.[۴] در آغاز اچ‌تی‌سی به‌عنوان یک سازنده کامپیوترهای همراه (نوت‌بوک‌ها) به فعالیت پرداخت، در سال ۱۹۹۸ اچ‌تی‌سی یکی از نخستین دستگاه‌های بی‌سیم لمسی دستی قابل‌حمل را طراحی کرد.[۵] شرکت اچ‌تی‌سی به‌عنوان نخستین شرکت عرضه‌کننده دستگاهی با سیستم‌عامل موبایل شرکت مایکروسافت در ۲۰۰۲ شناخته می‌شود. این شرکت هم‌چنین نخستین دستگاه با سیستم‌عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات را در سال ۲۰۰۵ تولید کرد.[۶] اچ‌تی‌سی نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خود را در سال ۲۰۰۸ عرضه کرد و تاکنون به ساخت مدل‌های گوناگونی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بر پایه سیستم‌عامل‌های ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید اقدام کرده‌است.[۳]

نمایندگی گوشی htc در شیراز

در سال ۲۰۱۰ اچ‌تی‌سی همانند سامسونگ درگیر دعوای حقوقی بر سر حق اختراع برخی فناوری‌ها با شرکت آمریکایی اپل شد. در نوامبر ۲۰۱۲ پس از چندین مورد دعوای حقوقی اپل و اچ‌تی‌سی سرانجام دوطرف توافق ده‌ساله‌ای امضا کردند و به این منازعات حقوقی پایان دادند.[۳]

در ژانویه ۲۰۱۸ شرکت گوگل بخش تولید موبایل شرکت اچ تی سی را به قیمت ۱/۱ میلیارد دلار خرید. طبق این معامله بیش از ۲ هزار مهندس HTC به گوگل منتقل شدند البته این افراد همچنان در تایوان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

پیتر چو (Peter Chou)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق اچ‌تی‌سی می‌باشد.

ادرس نمایندگی htc در شیراز

اچ‌تی‌سی در ابتدا تنها طراح و تولیدکنندهٔ اصلی محصولات محسوب می‌شد[۷] و محصولات خود را تحت‌نام اپراتورهایی مثل تی-موبایل عرضه می‌کرد. کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه محصولات قراردادی با اپراتورهای تلفن‌همراه قرار داده بود.[۸] امروزه اچ‌تی‌سی محصولات خود را تحت برند خود یعنی اچ‌تی‌سی عرضه می‌کند.[۹] اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان ۹۸اُمین برند برتر در بهترین نامهای اینتر برند شناخته شد.[۱۰]

نمایندگی تعمیرات htc در شیراز

تلفن هوشمند (به انگلیسیSmartphone) به گونه‌ای از تلفن همراه گفته می‌شود که توانایی‌های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتری نسب به «فیچر فون» ارائه می‌دهد.

این گوشی‌ها دارای قابلیت‌های خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی (PC) هستند. اما نمی‌توانند به قدرت کامپیوترها کار کنند. بیشتر گوشی‌های هوشمند دارای دوربین هستند و قابلیت‌هایی مثل اتصال به اینترنت را نیز دارند.

نمایندگی فروش htc در شیراز

گوشی‌های هوشمند به خاطر این که کوچک و قابل حمل هستند می‌توان در همه جا از آن‌ها استفاده کرد و کارهای روزمره خود با آن‌ها انجام داد.

یکی از خصوصیات مهم این گوشی‌ها امکان نصب برنامه‌های پیشرفته پردازشی و گرافیکی و اتصال روی آنهاست، ولی در گوشی‌های فیچر فون، نرم‌افزارها و برنامه‌های خاصی توسط سازندگان از قبل نصب شده و فقط از طریق سازنده یا اپراتورها قابلیت ارتقاء دارند.

این گوشی‌های هوشمند دارای برخی رابط‌های اضافه مثل QWERTY، صفحه نمایش لمسی یا حتی دسترسی مطمئن به ایمیل (همان‌طور که در Black Berry هم وجود دارد) هستند.

ادرس نمایندگی گوشی htc در شیراز

بنابراین تفاوت‌های مهم گوشی‌های هوشمند و گوشی‌های فیچر فون می‌تواند در زمینه قیمت و قابلیت‌های سطح بالای این گوشی‌ها باشد. مثلاً گوشی‌های هوشمند ۲۰۰۷ همگی دارای پشتیبانی کامل و پیشرفته ایمیل هستند.

امروزه بیشتر موبایل‌ها برخی از برنامه‌های ساده PDA مثل دفترچه تلفن، تقویم و لیست وظایف را دارا هستند، البته گوشی‌هایی که دارای پلات فرم‌های BREW یا Java ME اجازه نصب کردن برخی برنامه‌های جانبی را می‌دهند، اما این گوشی‌ها در زمره گوشی‌های هوشمند قرار نمی‌گیرد.

در حال حاضر گوشی‌های زیادی از نوع BREW هستند که قابلیت و کارایی PDAها را دارند، همچنین توانایی اجرای برنامه‌هایی که توسط شرکت‌های نرم‌افزاری دیگر تولید شده‌اند یا اصطلاحاً برنامه‌های third – party داشته و دارای صفحه نمایش‌های بزرگ ۳۲۰*۲۴۰ پیکسل هستند، اما نمی‌توان آن‌ها را smart phone نامید.

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *