آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست کابینت سازی پاسداران

لیست کابینت سازی پاسداران

لیست کابینت سازی پاسداران

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست کابینت سازی پاسداران را در اختیار شما قرار دهیم.

کابینت سازی در پاسداران

کابینت (به فرانسویCabinet) قفسه‌ای است که گاهی در حمام و اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت‌ها در آشپزخانه‌های امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند؛ ولی در حمام‌ها، کابینت معمولاً به‌صورت تکی و فقط در بالای روشویی یا توالت و به منظور نگهداری هوله، دارو یا وسایل بهداشتی استفاده می‌شود.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست کابینت سازی پاسداران در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

۰۷۱-۳۸۲۲۰۸۰۰-۰۹۱۷۴۵۵۲۷۰۳-۰۹۱۷۳۱۴۲۷۰۳ شیراز، بلوار پاسداران، حدفاصل کوچه ۶۶ و ۶۸،جنب بانک اقتصاد نوین کلینیک ساختمانی آراد

کابینت که یک لغت با ریشه ی فرانسوی است را میتوان به همان گنجه و یا قفسه (معادل ایرانی آن) تشبیه کرد. پس به طور حتم نمی شود شخصی را برای ثبت اختراع این محصول نام برد.اما امروزه بعد از انقلاب صنعتی به شکل مدرن و کاربردی در انواع مختلف در هر خانه و کاشانه ای شاهد وجود کابینت هستیم.در نیمه ی دوم قرن هجدهم میلادی اوج ظهور اشخاصی بود که به این صنعت پروبال دادند که معروف ترین آن آندره چارلز بول است که هنوز آثار وی در موزه های پاریس به چشم می خورد.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *