آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست کشتارگاه شیراز مرغ

لیست کشتارگاه شیراز مرغ

لیست کشتارگاه شیراز مرغ

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست کشتارگاه شیراز مرغ را در اختیار شما قرار دهیم.

کشتارگاه شیراز مرغ

کشتارگاه یا اَبِتوار به محلی گفته می‌شود که جانوران در آن و به منظور تهیه گوشت کشته می‌شوند. برخی کشتارگاه‌ها نیز هستند که به منظور کشتن جانوران نامناسب (از لحاظ تهیه گوشت) یا جانوران بی‌مصرف (در مزارع) تعبیه شده‌اند. کشتارگاه‌ها همواره مورد نکوهش و انتقاد حامیان حقوق جانوران بوده‌اند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست کشتارگاه شیراز مرغ در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



كشتارگاه مرغ شيراز

ردیف  نام کشتارگاه شیراز شماره تماس آدرس کشتارگاه توضیحات
 1 کشتارگاه بالپا شیراز 07137793256 شیراز، کیلومتر 25 جاده جهرم ، نرسیده به روستای بید زرد سفلی
 2 کشتارگاه کیان مرغ شیراز 07137712991 شیراز، كيلومتر 5 جاده قره باغ – روستاي كيان آباد
 3 کشتارگاه دام فارس 09174172891  شیراز، برمشور
 4 کشتارگاه صنعتی شیراز مرغ 07138405057  شیراز، بزرگراه امام خمینی (کمربندی عادل آباد)، شهرک رضوان، خیابان سپیدار، کوچه شهید رضایی

کشتارگاه کیان مرغ شیراز

 5 کشتارگاه تخصصی شترمرغ 07136354362 شیراز،  خان زنیان – جاده همت آباد – کیلومتر 9 جاده قره چمن کشتارگاه شترمرغ شیراز
 6 کشتارگاه شیراز مرغ 09171172042  شیراز، پیربنو،روبه روی نساجی شاهچراغ کشتار و بسته بندی طیور
 7 کشتارگاه سنتی دام فسا 07132241427  شیراز، کیلومتر 2 جاده فسا شیراز

کشتارگاه زرین مرغ شیراز

 8 کشتارگاه صنعتی زرین مرغ شیراز 07132296535 شیراز،  بلوار پاسداران کشتار و بسته بندی مرغ
 9 کشتارگاه صنعتی بهین دام فارس فارس، مرودشت،  جاده زندان- بعد از روستای قربان لک کشتار دام در مرودشت
 10 کشتارگاه دام گراش 07152445627 فارس، گراش، انتهای بلوار فلسطین کشتار دام در گراش استان فارس

کشتارگاه پاسارگاد مرغ شیراز

گوشت نام یک ماده آلی است که در بدن بیشتر جانوران وجود دارد. انسان‌ها گوشت جانورانی همچون گاو، گوسفند، خوک، بوقلمون، مرغ و غاز را می‌خورند. گوشت غالباً همراه استخوان و مقداری چربی است و سرشار از پروتئین است.

گوشت در اقتصاد، فرهنگ و پزشکی بسیار مهم بوده و برای مصرف و تولید آن مقادیری در نظر گرفته شده‌است. گوشت بیشتر از آب، پروتئین و چربی ساخته شده‌است. معمولاً آن را به روش‌های گوناگون پخت و پز آماده کرده و سپس مصرف می‌کنند. همچنین گوشت در برابر فساد و خرابی بسیار آسیب‌پذیر است.

کشتارگاه شتر مرغ شیراز

گوشت قرمز اصطلاحی است که به گوشت گوسفند، گوشت گاو، گوشت شتر، گوشت خوک، گوشت فک، گوشت شیر دریایی، گوشت انسان، گوشت خوک دریایی، گوشت اسب آبی و مانند این‌ها گفته می‌شود که سرشار از پروتئین‌ها و چربی‌ها می‌باشند.

آدرس کشتارگاه شیراز مرغ

برخی ویژگی‌های گوشت سالم:

  • بدون بوی بد ترشیدگی و غیرطبیعی[۱]
  • بدون لکه‌های غیرطبیعی و اثر ضربه یا خون‌مردگی[۱]
  • بدون بوی بد در هنگام پختن یا خوردن گوشت[۱]
  • دارای ظاهر و رنگ طبیعی[۱]
  • حمل و نقل آن با وسایل نقلیهٔ دارای سردخانه انجام شده باشد[۱]
  • عدم شل شدن بیش از اندازه و چسبندگی[۱]

کشتارگاه های مرغ شیراز

از آن‌جایی که گوشت به سرعت فاسد می‌شود، پس از خرید باید سریعاً در زیر دمای چهار درجه سانتی‌گراد یخچال قرار گیرد و ظرف یک تا دو روز مصرف شود. البته زمان مناسب برای نگهداری گوشت در یخچال به گونهٔ آن نیز بستگی دارد.[۲]

گوشت گوسفند به دلیل آنکه چربی بیشتری دارد، کمی زودتر از گوشت گاو فاسد می‌شود. گوشت چرخ‌کرده هم آسیب‌پذیرتر از گوشت خرد شده‌است و بیشتر از یک شبانه‌روز نمی‌تواند در یخچال نگهداری شود. در عوض گوشت‌های با قطعات بزرگتر را، مثل گوشت مخصوص استیک یا ژیگو، می‌توان حدود چهار روز هم بدون یخ زدن نگهداری کرد. برای نگهداری طولانی‌تر حتماً باید گوشت را منجمد و در فریزر نگهداری کرد. همچنین گوشت نباید در مرحلهٔ قبل از انجماد بیش از ۲ ساعت در دمای اتاق قرار گیرد.[۲]

محل کشتارگاه مرغ شیراز

گوشت سفید یکی از انواع گوشت است که اصطلاحاً به گوشت ماکیانی چون مرغ، بوقلمون، بلدرچین، شترمرغ و در برخی منابع ماهی گفته می‌شود. در اصطلاح عامیانه، گوشت سفید به گوشتی گفته می‌شود که رنگش در مقایسه با گوشت قرمز روشن‌تر باشد.

شماره تلفن کشتارگاه مرغ شیراز

مرغ رایج‌ترین گوشت سفید مصرفی در بین مردم است و شناسایی گوشت سالم و تازهٔ آن هم دارای اهمیت ویژه‌ای است. نخستین علامت در سلامت گوشت مرغ توجه به ظاهر و پوست آن می‌باشد که باید عاری از هرگونه خون مردگی یا کبودی بوده و صاف، براق و یکدست باشد. قسمت شکمی مرغ تازه نباید بوی گندیدگی و تعفن دهد. رنگ گوشت مرغ باید به رنگ زرد کهربایی باشد.[۳]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *