آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست کلاس نجاری شیراز

لیست کلاس نجاری شیراز

لیست کلاس نجاری شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست کلاس نجاری شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

کلاس نجاری شیراز

درودگری یا نجّاری، پیشه‌ای در صنعت و زیرگروه نخستین صنایع چوب است. درودگر فردی است که به ساختِ انواع محصولات چوبی می‌پردازد. صنعتگرانِ درودگر معمولاً سازندگان در و پنجره و مبلمان، کابینت‌سازان، قایق‌سازان و غیره هستند.
همچنین، هنرمندان کنده‌کاری چوب و سازتراشان از اعضای گروه درودگران هستند. درودگری فنّی کهن است و آن‌گونه که شواهدِ تاریخی نشان می‌دهد، انسان از ابتدای شهرنشینی به درودگری و نجاری می‌پرداخته‌است.اگر نیاز به یک تغییر اساسی در حال و هوای خانه یا محل کارتان دارید، نجاری جز بهترین گزینه‌هاست. چرا که علاوه بر زیبایی، حس خوب طبیعت را به خانه‌ی شما می‌آورد. کار کردن روی چوب مثل طراحی، مونتاژ و نصب، برشکاری، ساخت وسایل چوبی و… همگی تشکیل‌دهنده‌ی هنر نجاری هستند. این هنر یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین هنرها از سالیان دور تا به امروز بوده و هست. هنری که با برش و کار کردن روی چوب، وصل کردن تخته‌های چوبی به‌هم و ساختن یک دست‌سازه‌ی زیبا معنا پیدا می‌کند. امروزه استفاده از چوب در خانه‌ها رواج زیادی پیدا کرده و بنابراین نیاز به نجار و نجاری هم بیشتر شده است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست کلاس نجاری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کلاس نجاری بانوان شیراز 

کلاس های اموزشی نجاری:

برای ثبت نام و کسب مشاوره برای شرکت در کلاس ها به شماره ۰۹۳۹۴۰۹۳۳۱۴ در تلگرام یا واتساپ (آقای اکبریان) پیام دهید.

 

نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. سازندگان در و پنجره چوبی، مبلمان، کابینت و اشیائ تزئینی چوبی همگی را میتوان به عنوان نجار شناخت. همچنین کسانی که به کنده کاری روی چوب می پردازند و تولید کنندگان ساز نیز در گروه نجاران و درودگران قرار میگیرند.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *