آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست کلاس گویندگی شیراز

لیست کلاس گویندگی شیراز

لیست کلاس گویندگی شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست کلاس گویندگی شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

کلاس گویندگی شیراز

صداپیشه، گوینده یا دوبلور هنرمندی است که در فیلم‌های سینمایی دوبلاژ (گفتار گردانی) (انیمیشن و سایر ژانرهای سینمایی)، بازی‌های رایانه‌ای، نریشن‌ها و نمایشنامه‌های رادیویی، آنونس‌های سینمایی، تلویزیونی، تیزرهای تبلیغاتی، نمایش‌های عروسکی، اپرای صوتی (و سایر آثار صوتی موزیکال «تلفیق شده از بازیگری و آواز»)، گفتار فیلم‌های مستند، کتاب صوتی، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و دکلماسیون با کلام خود ایفای نقش می‌کند. و میتواند با تغییر صدا روی نمایش های مختلف صدا خود را بگذارد



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست کلاس گویندگی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کلاس گویندگی در شیراز

برای آموزش گویندگی در شهر شیراز می توانید به آدرس های زیر مراجعه کنید.

  • خیابان قصردشت، بعد از خیابان ولیعصر، کوچه ۶۱، پلاک ۹۴، آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب.

این مرکز گواهینامه ای از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به هنرجویان خود اعطا می کند.

ویژه گروه سنی ۱۵ سال به بالا.

ساعات کاری: از ۸ صبح لغایت ۸ شب.

کلاس های گویندگی در شیراز

  • انجمن دوبله و گویندگی شیراز نیز به منظور دعوت از علاقه مندان دوبله و همکاری با شرکت ها و مجموعه های تولید فیلم، انیمیشن، تیزر و مستند و … تولید می کند.

تلفن:  07132317696

  • مجتمع آموزشی هنر هفتم دارای مجوز رسمی از فنی حرفه ای کشور با اعطای گواهینامه بین المللی تحت نظارت سازمان جهانی. از ویژگی های این مرکز:
  1. ارائه مدرک بین المللی.
  2. انتخاب هنر جویان برتر در پروژه های سینمایی تلویزیونی و رادیویی در دست تولید است.
  3. ساعات کاری از ۹ الی ۲۲

آدرس: پارامونت به سمت خیرات سمت چپ بعد از بیمارستان ایران جنب بانک ملت مجتمع آموزشی هنر هفتم.

تلفن:   09174545512 – 07132334285

کلاسهای گویندگی شیراز

  • آموزشگاه گویندگی

آدرس: شیراز، خیابان صنایع، بعد از 20 متری فرمانداری، پلاک 142،
جنب مبلمان خانه ما

تلفن: 07136246429

  • موسسه هنری

آدرس: شیراز، مجتمع تجاری زیتون، واحد اداری، طبقه 6، واحد 602

تلفن: 09171197941

کلاس گویندگی رادیو در شیراز

گویندهٔ اخبار یا مجری اخبار یا مجری خبری کسی است که اخبار را در برنامهٔ خبری در تلویزیون، رادیو یا اینترنت به شنوندگان یا بینندگان ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین ممکن است به‌عنوان یک روزنامه‌نگار مشغول به کار باشند و با کمکِ مجموعه‌ای از عناصرِ خبری به شرح و تفسیر خبر در طولِ برنامهٔ تلویزیونی بپردازند.

مجریان خبر بیشتر در استودیوهای تلویزیونی یا رادیویی کار می‌کنند، اما گاهی ممکن است به‌عنوان گزارشگر به محل رخدادِ خبر نیز فرستاده شوند تا گزارشِ خود را از آنجا تهیه کنند.

ادرس کلاس گویندگی در شیراز

نقش گویندهٔ اخبار در طولِ زمان درحالِ توسعه بوده‌است. به‌طورِ کلاسیک و سنتی، گویندهٔ اخبار، خبرها را از روی کپی‌هایی که یک تولیدکننده یا نویسندهٔ خبر در ارائهٔ آن‌ها کمک کرده‌اند، بخواند.

پیش از عصرِ تلویزیون، اخبار در برنامه‌های رادیویی، اغلب خبری مخلوط با نظرِ هر مجری بود و هر مجری برای ایجادِ یک سبکِ متمایز و مختص به خود می‌کوشید. بعدها این‌گونه ارائهٔ خبر به‌عنوان «تفسیر» شناخته شد. آخرین چهرهٔ برتر در ارائهٔ خبرِ تفسیری در ایالات متحدهٔ آمریکا پل هاروی بود.[۱]

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *