مراکز درمانی و زیبایی

لیفت با نخ vip

لیفت با نخ vip

لیفت با نخ vip

آیا در مورد بهترین و جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست به اندازه کافی اطلاعات دارید؟شیرازیاب به شما کمک میکند که از جدیدترین متدهای روز دنیا مطلع شوید.شیرازیاب در این پست سعی دارد لیفت با نخ vip را به شما معرفی کند.

جراحی زیبایی صورت

  • لیفت صورت و گردن
  • لیفت پیشانی و ابرو
  • جراحی زیبایی لب
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی گوش
  • پروتز فک و چانه
  • پروتز گونه
  • تزریق چربی
  • زیبایی خطوط صورت
  • تزریق فیلرها (پرکننده‌ها و ژل‌ها)
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق پلاکت PRP

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که نتایج سریع، بی درد و موثری در لیفت صورت و گردن محسوب می شود. نخ هایی که استفاده می شوند دو نوع خاص هستند که قیمت و ماندگاری نتایج لیفت با نخ به آن ها بستگی دارد:

نوع اول نخ های بدون دندانه و صاف هستند که باید به ساختار ثابتی از پوست متصل شوند که می تواند در سر یا صورت باشد.این روش برای افرادی مناسب است که بین سی تا چهل سال سن دارند و لیفت خفیف و متوسطی می خواهند.نوع دوم نخ های خاردار، دندانه دار و شبکه ای با شناوری آزاد هستند که نیاز به ثابت کردن و نگه داشته شدن توسط پوست ندارند زیرا دندانه در بافت نرم فرو می روند و ثابت می مانند.این نخ ها به علت دندانه هایی که دارند سبب می شوند پوست کلاژن بیشتری جذب کند و طول ماندگاری آن ها بیشتر است.

تفاوت لیفت با نخ VIP با روش‌های دیگر

لیفت با نخ VIP یا ویژه از هجده نخ کاگ کوتاه و بلند به صورت همزمان استفاده می شود. پس از درمان فرد می تواند به فعالیت های خود بازگردد و فقط تا سه روز نباید روی صورت بخوابد یا به پوست خود فشار وارد کند و یا آن را ماساژ بدهد.نخ ها به صورت هلالی و دو جهته در زیر پوست قرار می گیرند که سبب خاصیت کشسانی و دوام این روش می شود.

روش لیفت با نخ از روشهای دیگر بسیار متفاوت می باشد به صورت سریع وبدون درد انجام میگیرد .

از زمان انجام لیفتینگ با نخ، اثرات آن شروع می شود واثرات آن از یک ماه بعد کاملا مشهود است وروند برگشت به جوانی تا بعد از جذب شدن نخ ها ادامه می یابد .

این تکنیک در ابتدا توسط پزشکان کره‌ای ابداع شده و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا ، انگلیس ، روسیه ، ژاپن و ایران انجام می شود . هزینه لیفت با نخ نیز با توجه به حجم درمان، نوع نخ استفاده شده برای بیمار، نواحی تحت درمان و سطح تخصص جراح متفاوت می‌باشد. بنابراین درمورد قیمت و هزینه لیفت صورت با نخ نمی‌توان برآورد مشخصی کرد.

پس این تکنیک جوانسازی وپیشگیری از پیری را از پزشکان بخواهید .

لیفت با نخ vip

سوالات متداول لیفت با نخ به روش VIP

1-آیا برای این روش از بیهوشی استفاده می شود؟

خیر؛ در این روش از بیهوشی کلی استفاده نمی شود.در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود که سرعت بازگشت فرد به فعالیت های روزانه سریع تر است.

۲-آیا بعد از لیفت با نخ به روش VIP می توان ورزش کرد؟

تا سه روز بعد از این روش بهتر است از فعالیت های شدید مثل ورزش های سنگین خودداری کنید. هم چنین در این مدت به صورتتان فشار وارد ننمایید و از ماساژ دادن و خوابیدن روی صورت خودداری نمایید.

۳-آیا می توان این لیفت را روی گردن نیز انجام داد؟

بله؛ تمام نواحی صورت را می توان با این روش جوان نمود. ابرو ها، گونه، پیشانی، فک، گردن و … را با مشورت با پزشک و دریافت مشاوره های لازم می توان با این روش لیفت نمود.

۴-آیا لیفت با نخ vip  بدون عارضه است؟

در مقایسه با روش های جراحی و تهاجمی این روش عوارض بسیار کمی را دارد.این روش یک عمل ایمن و بدون خطر در نظر گرفته می شود اما در مواردی احتمال بروز عوارض وجود دارد اما اکثر این عوارض موقت بوده و به مرور برطرف می شوند.

منبع:https://fa.wikipedia.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *