آدرس, آدرس و شماره تماس, اماکن, دسته‌بندی نشده, کالای خواب, لوازم خانگی, مبل زیبا

مبل اطلس شهرکرد

مبل اطلس شهرکرد

مبل اطلس شهرکرد

سلام خدمت همه شمادوستان عزیزو همراهان همیشگی سایت خوب شیرازیاب..ممنون ازاینکه ما راهمراهی میکنید..دراینجا ماشمارا به مطالعه مطالبی درمورد آدرس و شماره تلفن مراکز مبل اطلس شهرکرد  راهنمایی میکنیم.

سپاس فراوان از همراهیتان.

 

مبل اطلس

نام مدیر:
شناسه تبلیغ: 464283شهری
استان: چهارمحال و بختیاری
شهرستان: شهرکرد
صنف شغلی: لوازم خانگی
گروه فعالیت: بانک اطلاعات فروشگاه های لوازم خانگی
آدرس:
شهرکرد میدان انقلاب مجتمع پزشکی سپهر
منطقه شهرداری: نامشخص
ادرس میدان انقلاب- مجتمع سپهر،فروشگاه مبل اطلس—تولیدی:شهرک صنعتی-فازسوم-نبش سلولزی 
تلفن:

09138701219

تلفن 2:

09138701219

دورنما:
همراه: 0
ایمیل:
وب سایت:
کلمات کلیدی:

 درباره مرکز

مبل اطلس واقع در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد در صنف خدمات لوازم خانگی و در زمینه بانک اطلاعات فروشگاه های لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز شهرستان شهرکرد می باشد.

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزچهارمحال وبختیاری، تولید کنندگانی از استان های همدان، یزد، کرمانشاه، اردبیل، تهران، قزوین،آذربایجان غربی و شرقی وچهارمحال و بختیاری جدیدترین محصولات خود را  تا 29 بهمن ماه  برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی  شهرکرد عرضه شده است .  ارائه جدیدترین تولیدات مبلمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی در شهرکرد+فیلم

در این نمایشگاه محصولاتی نظیر فرش، انواع ماشین های لباس و ظرفشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون، لوستر، میز ناهار خوری، کالای خواب و وسایل آشپزخانه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع و در160غرفه عرضه شده است.

علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

امسال 14 نمایشگاه مبلمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی، فرش، مادر کودک و نوزاد، شب یلدا، صنایع دستی، محصولات فرهنگی و صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

 

امیدواریم مقاله لیست مبل اطلس شهرکرد برای شما سودمند واقع شده باشد. شما می توانید علاوه بر لیست مبل فروشی های شهرکرد، لیست سایر مشاغل را در شیراز یاب  مشاهده نمایید.

با تشکر از همراهی شما .

شیراز یاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *