دکتر

متخصص زنان شیراز مریم یزدانی

متخصص زنان شیراز مریم یزدانی

متخصص زنان شیراز مریم یزدانی

در این مقاله از سایت شیرازیاب به معرفی متخصص زنان شیراز مریم یزدانی خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

دکتر مریم یزدانی متخصص زنان در شیراز

دکتر مریم یزدانی در سال 1364 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند و سپس دکترای تخصصی زنان، زایمان و نازایی را در سال 1368 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ نمودند. دکتر مریم یزدانی دارای فلوشیپ پریناتولوژی یا طب مادر و جنین از دانشگاه مریلند آمریکا می باشند. از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر یزدانی می توان به موارد زیر اشاره کرد: “دارای مقالات و تحقیقات تخصصی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش زنان و مامایی، بخش تحقیقات پیوند و بخش تحقیقات پریناتولوژی”.

دکتر مریم یزدانی موسس مرکز تحقیقات پریناتولوژی می باشند و ایشان با تجارب ارزشمند در تخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر شیراز خدمات درمانی به بیماران ارائه می دهند که برخی از این خدمات شامل: درمان نازایی، مشاوره قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری و زایمان، تشخیص بیماری های جنین، سونوگرافی سلامت و غربالگری جنین، حاملگی های پر خطر، درمان انواع بیماری های عفونی و بیماری های دستگاه تناسلی زنان، درمان اختلالات قاعدگی، مراقبت های دوران یائسگی، پیشگیری و تشخیص سرطان های زنان، انجام انواع جراحی های زنان و غیره می باشد.

دکتر مریم یزدانی همواره توصیه به افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در جامعه دارند که در نتیجه منجر به پیشگیری از بیماری های مختلف شود و تاکید بسیاری به بحث آموزش دارند. ایشان در زمینه سلامت و بهداشت توصیه می نمایند که باید برنامه های مفید پزشکی برای اطلاع رسانی در موارد شایع و در نتیجه پیشگیری از روش های غیر صحیح درمانی وجود داشته باشد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص زنان شیراز مریم یزدانی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دکتر مریم یزدانی متخصص زنان شیراز

تخصص و فوق تخصص‌

  • متخصص زنان و زایمان و نازایی
  • پریناتولوژی(مادران باردار)

آدرس:شیراز ، خیابان زند ، روبروی بیمارستان سعدی ، جنب داروخانه شبانه روزی شیراز ،ساختمان ایرانیان

تلفن : ۰۷۱-۳۲۳۵۰۵۵۲

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *