آدرس, آدرس و شماره تماس, پزشکی, متخصصین

متخصص قلب اهواز

متخصص قلب اهواز

متخصص قلب اهواز

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز، امروز قصد داریم تا متخصص قلب اهواز  رو به شما عزیزان معرفی کنیم که در ادامه آدرس، شماره تماس این پزشکان رو به شما معرفی میکنیم. ممنون از همراهی شما با شیرازیاب.

 

متخصص قلب اهواز

متخصص قلب اهواز

 

متخصص قلب اهواز دکتر شیخی

خوزستان، اهواز، کوی گلستان، بیمارستان گلستان

تلفن مرکز:06133743001

متخصص قلب اهواز عادل

آدرس و تلفن دکتر سید محمدحسن عادل

اهواز

کیانپارس – خیابان 11 غربی، فاز 1 – مجتمع نور – طبقه اول

متخصص قلب اهواز زیتون کارمندی

آدرس و تلفن دکتر صفرعلی طهماسبی بلداجی

اهواز زیتون کارمندی، فلکه چیتا، خیابان حجت، بین زیتون و زمزم، مجتمع شعله، بالای داروخانه شعله، طبقه 5

متخصص قلب اهواز دکتر عادل

اهواز
کیانپارس – خیابان 11 غربی – فاز 1 – مجتمع نور – طبقه اول

 ۰۶۱-۳۳۳۸۵۰۰۴



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص قلب اهواز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



در مورد قلب بیشتر بدانید

قلب (به فارسیگِش یا دل) نوعی عضو عضلانی در انسان‌ها و دیگر حیوانات است که خون را از طریق رگ خونی در دستگاه گردش خون به گردش درمی‌آورد. خون اکسیژن و مواد غذایی لازم را برایِ بدن مهیا می‌سازد و همچنین به از بین رفتن موادِّ زائد ناشی از متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کمک می‌کند.

قلبِ (دل) انسان به میانگین در هنگام استراحت حدود ۷۰ بار در دقیقه می‌تپد. دل انسان بینِ دو شُش در بدن جا دارد و به گونه‌ای قرار گرفته‌است که سر آن به سوی چپ و پایین کج است. هر تپش قلب حدودِ هشت دهم ثانیه زمان می‌خواهد که این زمان شامل ۰٫۱ ثانیه انقباض دهلیزها، ۰٫۳ ثانیه انقباض بطن‌ها و ۰٫۴ ثانیه استراحت قلب می‌باشد. بافت قلب نیز هم‌چون دیگر بافت‌های بدن نیاز به تغذیه دارد که تغذیهٔ قلب برعهدهٔ عروقِ کرونری (تاجی) است.قلب در فضای میانی میان‌سینه در سینه قرار دارد.

قلب در لغت به معنی دگرگونی است قلب از لحاظ علمی اندامی است که در مرکز قفسهٔ سینه (متمایل به سمت چپ) واقع شده‌است و وزن آن ۳۰۰گرم است و خون را پمپاژ می‌کند نام این عضو به علت اینکه باعث دگرگونی خون و تبدیل خون کثیف به خون تمیز می‌شود قلب نام‌گذاری شده‌است در دگرگون کردن خون، قلب مانند یک تلمبه عمل می‌کند. در پارسی سره این بخش دل نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *