دکتر

متخصص قلب شیراز خسروپناه

متخصص قلب شیراز خسروپناه

متخصص قلب شیراز خسروپناه

در این مقاله از سایت شیرازیاب برای شما ابتدا نکات هنگام مراجعه به متخصص قلب را خواهیم گفت سپس به معرفی متخصص قلب شیراز خسروپناه خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

نکات قابل توجه قبل از مراجعه به مطب

سعی کنید قبل از مراجعه به متخصص قلب و عروق ، سئوالات خود را به همراه لیستی از اطلاعات مهم آماده کنید تا هم در وقت شما صرفه جویی شود و هم متخصص شما بتواند راحت تر به نتیجه تشخیصی لازم برسد.
به یاد داشته باشیم که مراجعه به هر نوع متخصص خصوصا قلب و عروق ، اضطراب آور نیست و بهتر است با آرامش کامل جلو برویم.تقریبا به جرات می توان گفت با اندکی رعایت ،توجه ، سرعت عمل ، دردی نیست که درمان نداشته باشد.

نسبت به سلامتی و فرایند درمان خود با دید مثبت بنگرید و بدانید که با رعایت تعدادی از نکات درمانی در هر مرحله از ویزیت ، ممکن است درمان شما به طور موفقیت آمیزی پیش رود.

شعار ما پیشگیری بر درمان نیست !!! بلکه هدف ما این می باشد که کمک کنیم قبل از آنکه دیر شود اقدامات لازم انجام شود.

مراجعه زود هنگام به پزشک باعث می شود که هم به داروی کمتری نیاز داشته باشید و هم طول دوره بیماری تان کوتاه تر شود .آن قدر صبر نکنید که غوره حلوا شود ، بعد به متخصص مراجعه کنید ، خیلی از

بیماری ها خصوصا قلبی و عروقی خودشان خوب نمی شوند ، حتی اگر اینگونه فکر کنید!



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص قلب شیراز خسروپناه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دکتر شهداد خسروپناه متخصص قلب شیراز

از پرونده های پزشکی و آزمایشات اخیر خود کپی بگیرید (در صورت امکان) و یا حتما اصل آنها را با خود داشته باشید.

همراه داشتن برگه های اسکن قلبی ذخیره شده در CD ، بسیار مفید خواهد بود زیرا متخصص قلب و عروق با بررسی آنها ، می تواند گزارش پزشکی جامع تری را ارائه دهد.

مهم است که علائم خود را همراه با زمان ابتلا به آنها و نیز موارد تشدید کننده یا بهبود دهنده یادداشت نمایید.

عوامل خطر زا برای قلب خود (بر اساس تجربه ) را یادداشت کنید که با متخصص در میان بگذارید و در مورد آن اطلاعات به دست آورید.

در صورت داشتن سابقه خانوادگی در بیماری های قلبی ، حتما آن را در یادداشت های خود ذکر کنید چون مسئله بسیار مهم و جدی می باشد.

لیستی از داروهای مصرفی خود تهیه کنید . این لیست می تواند شامل داروهای تجویز شده ، بدون نسخه و نیز ویتامین ها ، مکمل هایی که مصرف می کنید باشد.

متخصص شما نمی داند و آگاهی غیبی ندارد که مثلا شما ممکن است به فلان دارو حساس باشید…

شاید به نظر شما مهم نباشد ولی مهم است ! حتی اگرقبلا دارو یا داروهای قلبی مصرف کرده اید ، اما با استفاده از آنها دچار آلرژی شده اید و یا نتیجه خوبی نگرفته اید حتما آن را یادداشت کنید و به پزشک

متخصص قلب و عروق خود اطلاع دهید .تا بر آن اساس امروز متخصص آن را برای شما تجویز نکند ممکن است داروی جدیدتان با آن دارو در یک خانواده باشند و یا اصلا ربط آن ها به هم فقط حساسیت شمابه هر دو

باشد و هیچ ربطی به هم نداشته باشد.(تاکید می شود حتی در مورد مکمل ها).

دکتر خسروپناه متخصص قلب شیراز

زندغربی – بالاتر از بلوار فقیهی – جنب بانک سپه – مجتمع پارسیان – طبقه 1
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *