دکتر

متخصص پوست در شیراز فرهود صالحی

متخصص پوست در شیراز فرهود صالحی

متخصص پوست در شیراز فرهود صالحی

در این مقاله از سایت شیرازیاب خواهیم گفت چه موقع لازم است به متخصص پوست مراجعه کنید و در ادامه به معرفی متخصص پوست در شیراز فرهود صالحی خواهیم پرداخت.

چه هنگامی باید به یک متخصص پوست مراجعه کنید

اگر دودل هستید که آیا باید برای نگرانی های موجود در مورد مراقبت از پوست خود به یک دکتر مراجعه کنید یا خیر، از معیارهای زیر استفاده کنید تا بفهمید که آیا قرار ملاقات با متخصص پوست ضروری است یا نه:

آکنه کیستیک یا آکنه خفیف بیماری است که با محصولات بدون نسخه برطرف نمی شود.

یک محصول ضد آکنه حاوی بنزوئیل پراکسید و یک داروی حاوی سالیسیلیک اسید (که هر دو بدون نسخه در دسترس هستند)، هنگامی که  با مراقبتهای عادی روزانه ترکیب شود، می تواند این بیماری را تحت کنترل دراورده و کاهش دهد.

با این حال، اگر بعد از 2 تا 3 ماه استفاده منظم، باز هم این مشکلات در سطح پوست مشاهده شد، مراجعه به یک متخصص پوست ضروری است.

چندین گزینه تجویزی موثر وجود دارد که می تواند به حل و فصل مشکل کمک کند. در مورد آکنه باید بیشتر بدانید.

تغییر رنگ پوست شما ، نمی تواند به خودی خود درمان شود یا خونریزی ممکن است ناشی از سرطان پوست باشد.

اگر یک خال گوشتی یا سایر تغییر رنگ های غیر معمول یا غیر طبیعی را در پوست خود مشاهده کردید، که شروع به تغییر، رشد و یا تیره شدن می کند، بسیار مهم است که به یک متخصص پوست برای پیدا کردن آنچه در حال اتفاق افتادن است مراجعه کنید زیرا، دلیل آن می تواند سرطان پوست باشد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص پوست در شیراز فرهود صالحی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دکتر فرهود صالحی متخصص پوست در شیراز

اگر پوستی معمولی دارید و سابقه برنزه شدن یا سوزش داشته باشید، خطر ابتلا به سرطان پوست در شما افزایش یافته است؛ اما، صرف نظر از رنگ پوست و یا زمان برنزه شدن، اکثر متخصصین پوست متذکر می شوند که هر کس باید به طور منظم از جهت نشانه های سرطان پوست معاینه شود.

و به عنوان یک یادآوری، بیان داشته اند که شما باید هر روز خود را با کرم ضد آفتاب دارای SPF 15 یا بالاتر محافظت کنید.

خارشک و جوش نیز به خودی خود از بین نمی روند. اگزما و سایر انواع درماتیت همراه با التهاب ناراحت کننده یا حتی دردناک، خارش و سوزش غیرقابل کنترل و یا پوسته پوسته شدن پوست است که از بین نمی رود.

اطمینان حاصل کنید که شما به محصولاتی که استفاده می کنید حساسیت ندارید یا واکنش نشان می دهید و مطمئن شوید که از محصولات رایج و عطرهایی استفاده می کنید که برای انواع مختلف پوست مناسب هستند.

اگر این کار را می کنید، اما مشکلتان هنوز برطرف نشده، به متخصص پوست مراجعه کنید.

یک متخصص پوست می تواند داروهایی را تجویز کند که در نهایت می توانند شما را از این مشکلات پوستی ناخوشایند نجات دهند. شما می توانید از کرم کورتیزون بدون نسخه استفاده کنید تا ببینید آیا این مشکلات درمان میشوند یا خیر، اما اگر نه، حتما یک قرار ملاقات را ترتیب دهید.

متخصص پوست فرهود صالحی

خیابان قصر دشت – خیابان آسیاب قوامی – جنب انتقال خون – ساختمان ارسلان – طبقه چهارم – واحد 2
شنبه تا سه شنبه از ساعت 15:00 الی 19:00

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *