آدرس, آدرس و شماره تماس

محمد کرمی هرستانی

محمد کرمی هرستانی

محمد کرمی هرستانی

با سلام خدمت دوستان عزیز ، به سایت شیرازیاب خوش آمدید. آیا به دنبال یک دکتر فوق تخصص گوارش، کبد، پانکراس و بیماریهای صفراوی می باشید؟ در این سایت ما  شما  را با دکتر محمد کرمی هرستانی آشنا خواهیم کرد. ممنون که ما را حمایت و با نظراتتان در بهتر شدن ما کمک میکنید.

اطلاعات کامل دکتر محمد کرمی هرستانی

دکتر محمد کرمی هرستانی فوق تخصص گوارش و کبد هستند. مطب دکتر واقع در استان چهارمحال بختیاری و شهر شهرکرد است.

نوبت دهی اینترنتی

نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی در سامانه دکتردکتر فعال است یا می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت خود را از پزشک بگذارید. شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر فوق تخصص گوارش و کبد به سامانه دکتردکتر وارد شوید و نوبت خود را از پزشک ثبت کنید

مطب دکتر محمد کرمی هرستانی

دکتر محمد کرمی هرستانی - فوق تخصص گوارش و كبد - شهرکرد ایران

آدرس : شهرکرد خ شریعتی کوچه ۴۴مجتمع المهدی طبقه چهارم
کد نظام : ۹۶۳۰۴
تخصص:  فوق تخصص گوارش، کبد، پانکراس و بیماریهای صفراوی
مطالب زیر را نیز دنبال کنید:

درباره التهاب مجاری صفراوی چه میدانید؟

التهاب مجاری صفراوی (زرداب‌راه‌ها) که بر اثر انسداد آن‌ها یا پس از عمل جراحی رخ می‌دهد را التهاب مَجاری صَفراوی، آماس زَرداب‌راه[۱] یا کُلانژیت (cholangitis) می‌گویند.التهاب مجاری صفراوی ناشی است از سنگ کلدوک (سنگ در مجاری صفراوی مشترک) که صفرا را از کیسه صفرا به روده باریک انتقال می‌دهند.

علت بیماری مجاری صفراوی

این بیماری اغلب ناشی از سنگ کیسه صفرا (کله لیتیاز) بوده و همراه با کله‌سیستیت (التهاب کیسه صفرا) می‌باشد. علائم این بیماری در اینگونه موارد مشابه کله‌سیستیت بوده و به دو شکل مزمن (کولیک صفراوی) و حاد (کلانژیت صعودی) دیده می‌شود.

کلانژیت

در کلانژیت به خصوص فرم حاد ما عفونت باکتریایی مجاری صفراوی را داریم شایع‌ترین ارگانیسم‌های ایجادکننده باکتری‌های هوازی گرم منفی روده‌ای مثل ای کلای، کلبسیلا، کلستریدیوم، باکتروئیدها، انتروباکترها و استرپتوکوک‌های گروه D هستند. سپسیس در سیر بیماری کلانژیت یک یافته غالب می‌باشد بنابراین ارزیابی تشخیصی و مداخله سریع در این بیماری ضروری است.

منبع : ویکی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *