آدرس

مرکز جامع ژنتیک شهید سلطانی شیراز

مرکز جامع ژنتیک شهید سلطانی شیراز

سلام و خسته نباشید به همه شما دوستان و کاربران سایت شیراز یاب در این پست قصد داریم مرکز جامع ژنتیک شهید سلطانی شیراز را معرفی کنیم امیدواریم از این پست حداکثر استفاده را ببرید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. گروه شیراز یاب مفتخر است که از این طریق به شما عزیزان خدمت می کند. با تشکر از همراهی شما عزیزان



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز جامع ژنتیک شهید سلطانی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

مرکز جامع ژنتیک پزشکی شهید سلطانی شیراز

مرکز جامع ژنتیک پزشکی جنوب کشور (شهید سلطانی)

  آدرس: شیراز خیابان قصردشت بالا تر از قم آباد نبش کوچه ۹۳ جنب پایگاه منطقه ای اورژانس فارس

تلفن : ۰۷۱۳۶۳۰۳۴۲۱ و ۰۷۱۳۶۳۰۳۴۲۲

آدرس سایت : https://farseco.ir

مرکز جامع خدمات ژنتیک جنوب کشور در ساختمان پیشین مرکز بهداشتی، درمانی شهید سلطانی واقع در خیابان قصردشت

شیراز واقع است و از هفت و نیم صبح تا سه بامداد به مراجعه کنندگان خدمات ارایه می دهد

 

 

ژنتیک (به فرانسوی: Génétique، ژنتیک) (به انگلیسی: Genetics، جِنِتیکس) (از ریشهٔ یونانی: γενετική؛ به معنای آفریدن) یا آفرینش‌شناسی[۱] بخشی از دانش زیست‌شناسی است که به وراثت و تفاوت‌های جانداران می‌پردازد. با استفاده از قوانین و مفاهیم موجود در این دانش می‌توانیم به همانندی یا ناهمانندی دو جاندار نسبت به یکدیگر پی ببریم و بدانیم که چگونه و چرا چنین همانندی یا ناهمانندی در داخل یک جامعه گیاهی یا جانوری، به وجود آمده‌است. دانش ژن‌شناسی، انتقال داده‌های زیستی از یک یاخته به یاخته‌ای دیگر یا از پدر و مادر به نوزاد و نسل‌های آینده تعریف می‌شود. ژن‌شناسی با چگونگی این جابجایی‌ها که باعث نشانگان‌ها، دگرگونی‌ها و همانندی‌ها در جانداران است، سروکار دارد. دانش ژن‌شناسی به سرشت فیزیکی و شیمیایی این داده‌ها نیز می‌پردازد.

منبع:ویکیپدیا

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *