مجتمع خرید

مرکز خرید ثنا شیراز

مرکز خرید ثنا شیراز

مرکز خرید ثنا شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به بررسی ویژگی ها و مشخصات مرکز خرید ثنا شیراز خواهیم پرداخت با ما همراه شوید.

مرکز خرید ثنا در شیراز

یکی از خیابانهای توریستی شهر شیراز که به دلیل وجود مجتمعهای تجاری و تفریحی و همچنین زنده بودن و کافه رستورانهای متعدد همیشه شلوغ و و پر از توریسته، خیابان دکتر شریعتی(معالی آباد سابق) هستش. این مجتمع دارای یک طبفه زیرزمین و سه طبقه روی آن هست و بعد از اون هم روی آنها کافه رستوران جدیدالتاسیس و معروف پابریکا(نقدش رو نوشتم) هستش.

در طبقات بالای این مجتمع مغازه ها اجناس بسیار شیک(منظور پوشاکه) و کنسولهای بازی و … میارن و جوریه که شما مشخص نیست بعد از چند ماه که به این مجتمع سر بزنید، چه مغازه هایی با چه اجناسی رو ببینید. حتی یادمه یک سری یک طبقه کلا گیم نت شده بود و حسابی هم شلوغ بود و یا یکسری در یکی از طبقات بالا تمامی برندهای معروف کفش به تعداد و تنوع بسیار بالا جنس آورده بودند و مغزه ها دکراسیون بسیار شیکی داشتند. در طبقات اول و دوم طلا فروشی، ساعت فروشی، مانتو و شال و … می تونید با قیمت مناسب و شیک پیدا کنید.

این مجتمع از بقیه مجتمعهای کوچکتر معالی آباد به نظرم جذاب تره.

 

مرکز خرید ثنا در شیراز

مرکز خرید ثنا در شیراز

مرکز تجاری اداری ثنا شیراز

مجتمع تجاری- اداری- تفریحی ثنا با چشم انداز بسیار زیبا، نما و طراحی مدرن با امکانات کامل در یکی از بهترین نقاط خیابان معالی آباد شهر شیراز واقع شده است. این پروژه با زیربنای کل ۸۰۱۹ مترمربع در ۱۳ طبقه ( ۳ طبقه با کاربری پارکینگ و انباری، ۴ طبقه با کاربری تجاری، ۳ طبقه با کاربری تفریحی و ۳ طبقه با کاربری اداری-مسکونی ) ساخته شده است.

این مجتمع دارای ویژگی های زیر نسبت به سایر رقبا می باشد:



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز خرید ثنا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



جزئيات اضافي

  • تعداد طبقات: 13
  • تعداد انباری: 35
  • تعداد پارکینگ: 65

آدرس مرکز خرید ثنا شیراز

استان فارس ، شهر شیراز ، خیابان معالی آباد ، بلوار شریعتی ، نبش کوچه 21 ، مرکز خرید ثنا شیراز

جهت اطلاعات بیشتر با شماره tel:۳۶۲۶۶۳۹۹ دفتر فروش پارتیان تماس حاصل فرمائید.

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *