آدرس و شماره تماس, نمایندگی خودرو, نمایندگی مدیران خودرو

مرکز فروش آریزو 5 شیراز

مرکز فروش آریزو 5 شیراز

مرکز فروش آریزو 5 شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  مرکز فروش آریزو 5 شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

فروش آریزو 5 شیراز

چری آریزو ۵ (انگلیسیChery Arrizo 5‎) یک خودروی کامپکت سدان است که توسط چری تولید شده‌است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن سال ۲۰۱۴ معرفی شد.[۱] البته نسخه‌ای که در این نمایشگاه معرفی شد نسخه مفهومی این خودرو بود و مدل تولید انبوه در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۵ معرفی شد.[۲] قیمت آن برای مدل معمولی از ۶۳٬۹۰۰ یوآن تا ۸۲٬۹۰۰ یوآن اعلام شده‌است.[۳]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز فروش آریزو 5 شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ردیف نام نمایندگی مدیران خودرو نشانی نمایندگی های مدیران خودرو در شیراز شماره تماس
۱ نمایندگی دل افکار شیراز، بلوار امیرکبیر، بعد از چهارراه ریشمک، مقابل آتش نشانی. ۰۷۱-۳۸۳۲۲۲۵۲
۲ نمایندگی تشویر بلوار امیر کبیر، نرسیده به پل کمربندی، جنب مخابرات ۰۷۱-۳۸۳۳۳۱۱۴
۳ نمایندگی حریّت شیراز، بلوار سلمان فارسی، جنب پمپ بنزین. ۰۷۱-۳۷۳۰۲۱۱۱

آریزو ۵ اسپرت نسخه ای از آریزو ۵ است که مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که یک گیربکس ۵ سرعته و یک کیت بدنه اسپرت که با مدل اصلی در بخشهای سپر عقب، دامنه‌های جانبی، آلیاژهای جدید آئودی، کالیبرهای ترمز و باله عقب و البته نمای داخلی است. قیمت این خودرو از ۷۶٬۹۰۰ یوآن تا ۹۷٬۹۰۰ یوآن می‌باشد.[۴] این خودرو در سال ۱۳۹۶ در ایران معرفی شد که دارای موتور توربو شارژ با شماره SQRE4T15B با قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر و زمان صفر تا صد ۹٫۵ ثانیه می‌باشد. در مدل اتوماتیک دارای گیربکس ۷ سرعته از نوع سی وی تی CVT است. از دیگر امکانات مدل توربوی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *