مراکز درمانی و زیبایی

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

با سپاس و درود فراوان از اینکه سایت “شیراز یاب ” را برای کسب اطلاعات “مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند” انتخاب نمودید. در اینجا در نظر داریم کلیه اطلاعات در موردشماره تماس مرکز و آدرس و موارد ضروری دیگر را به اطلاع شما رسانده و از اینکه مطالب ما را تا انتها دنبال میکنید ، کمال تشکر را داریم و قدر شناس نظرات سازنده شما ، برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی ، هستیم..

 

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند

آدرس

شيراز – خيابان زند روبروي درمانگاه شهيد فقيهي – كوچه 43 – فرعي سمت راست – طبقه 2

تلفن

07112357516

دوست عزیز برای دیدن لینک نقشه اینجا را کلیک نمائید.




https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز لیزر پارس شیراز خیابان زند در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تاریخچه لیزر موهای زائد

در مورد سابقه رفع موهای زائد می توان گفت از همان دوران کهن، زنان و مردان علاقه داشتند که موهای زائد خود را کوتاه نمایند. در مصر باستان از قیچی هایی که از صدف های دریایی ساخته شده بود برای کوتاه کردن موهای بدن استفاده می شد. در دوران کهن بدون مو بودن نشانه یک طبقه اجتماعی بالا و ثروتمند بود. امروزه روش های حذف موهای زائد شامل وکس کردن، اپیلاسیون، شیو کردن، الکترولیز و لیزر مو که یک روش دائمی برای حذف موهای زائد است؛ می شود.

تاکنون مدل های حذف موهای زائد با راه و روش های مختلفی توسط محققین ابداع شده است. دستگاههای لیزری که در مطب متخصصین پوست و مو استفاده میشوند؛ انواع مختلفی دارند که برخی از آنها دارای طول موج های بلندتری هستند و می توانند از لایه های پوست عبور کرده و فقط مو را هدف قرار دهند. این لیزرها که با نام کندلا الکساندرایت برای پوست های روشن و کندلا یگ برای پوست های تیره شناخته می شوند؛ تاثیر قابل توجهی در کاهش دائمی موهای زائد دارند.

تکنسین های لیزر با تجربه و دارای گواهینامه می دانند که چگونه طول موج لیزر ها را تنظیم کرده و از لیزرهای مختلف برای رسیدن به بهترین نتیجه حذف موهای زائد استفاده کنند. البته بهتر است پیش از اقدام به تنظیم جلسات لیزر مو در خصوص تکنسین هایی که قرار است این کار را برای شما انجام دهند تحقیقات لازم را انجام دهید.

به منظور انجام تحقیقات ممکن است سوالات مختلفی در خصوص درمان با لیزر موهای زائد داشته باشید. ممکن است بخواهید بدانید که لیزر مو از چه زمانی اختراع شده است. برای پاسخ به این سوال بهتر است این مطلب را کامل بخوانید. در ادامه مقاله در خصوص اختراع دستگاه های لیزری که در گروه پزشکی که مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چه کسی لیزر موهای زائد را اختراع کرد؟

تئودور هارولد هیمن اولین کسی بود که در سال ۱۹۶۰ به عنوان یک مهندس برق و فیزیکدان توانست یک لیزر کاربردی را اختراع کند. لیزری که توسط او اختراع شده بود تا سال ۱۹۹۰ برای حذف موهای زائد مورد استفاده قرار نگرفت.

لیزر موهای زائد از چه زمانی شروع شد؟

امروزه گزینه های مختلفی برای حذف موهای زائد شامل اپیلاسیون، شیو کردن، الکترولیز و دستگاه لیزر وجود دارد. اما فقط دستگاه لیزر مو است که می‌تواند به طور دائمی موهای زائد را در هر ناحیه کاهش دهد. اولین دستگاه لیزری که برای حذف موهای زائد اختراع شد؛ توسط تئودور هیمن در ۷ جولای ۱۹۶۰ با هدف تخریب فولیکول های مو معرفی شد.

سابقه استفاده از لیزر موهای زائد چقدر است؟

لیزر موهای زائد فرایند حذف مو با تاباندن پالس های نور لیزر برای تخریب فولیکول های مو است. این روش حدود ۲۰ سال است که به صورت تجاری در آمده و شروع سابقه لیزر موهای زائد و استفاده از آن به طور گسترده از سال ۱۹۹۵ بوده است.

منبع اطلاعات فوق اینجاست.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *