آدرس و شماره تماس, خدمات, مرکز مشاوره

مرکز مشاوره در سید خندان

مرکز مشاوره در سید خندان

مرکز مشاوره در سید خندان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  مرکز مشاوره در سید خندان را در اختیار شما قرار دهیم.

مرکز مشاوره در سید خندان

مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده، شغلی، تحصیلی و توان‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد. مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاوره‌اند که ارتباط مستقیم و مشخصی با روان‌شناسی ندارند.

مرکز مشاوره رهنمود

آدرس:

تهران، خیابان شریعتی، بعداز پل سیدخندان، ضلغ غربی, نبش کوچه هوشیار، ساختمان پزشکان ۱۰۰۶ پ

تلفن:

۰۲۱ ۲۶۷۰ ۱۲۴۸

خدمات/ویژگی ها:

روانشناس روانشناس بالینی

ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه ، ۱۰:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ شب
الان بسته است

وب سایت:

http://rahnemod.com

توضیحات:

مرکز مشاوره رهنمود با سابقه درخشان در زمینه های: مشاوره نوجوانان، مشاوره قبل ازدواج، مشاوره شغلی، مشاوره جنسی، مشاوره تحصیلی، گروه درمانی، شادزیستی سالمندان، روانشناسی کودک، زوج درمانی، روانشناختی اعتیاد، درمان پرخاشگری، درمان وسواس، درمان افسردگی، خانواده درمانی و درمان استرس در خدمات شما عزیزان است.
همچنین در این مرکز انواع تست روانسنجی از جمله: تست هوش، تست افسردگی و اظطراب، کودک نوجوان و غیره ارائه می شود.

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز مشاوره در سید خندان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مرکز مشاوره در سید خندان

روانشناس و مشاور فاطمه شیخ کلاهدوز

میرداماد روبروی مسجد الغدیر پلاک ۱۸۴ طبقه ۳

۰۲۱۲۶۴۱۰۲۶۷۰۲۱۲۶۴۱۱۰۸۸

مجموعه مشاوره کافه سلامت

خیابان شریعتی، سید خندان

۰۹۱۲۵۱۲۰۶۱۳

مشاوره، کلمه‌ای عربی و یک مصدر است. معنای واژگانی آن، مشورت کردن و اقدام به تشکیل شورا و مشورت با دیگران است[۱] معادل انگلیسی آن، Consultation است و به کسی که به‌همراه مراجع و برای کمک به وی، به مشاوره می‌پردازد، یعنی مشاور، Consultant گفته می‌شود. رایج‌ترین کاربرد واژهٔ مشاوره، به‌ویژه در میان مردم عادی، به معنی مشاورهٔ روان‌شناختی و روان‌درمانی از طریق مشاوره است. در این کاربرد، تعریف مشاوره، «اقدام حمایت‌گرانه بر پایهٔ علوم روان‌شناسی» است و مشاوری که این اقدام حمایتگرانه را انجام می‌دهد، روان‌شناس است، به همین دلیل به مشاور، در فرهنگهای کشورهای توسعه‌یافتهٔ انگلیسی‌زبان، به‌ویژه هنگامی که امر «درمان» و «روان‌درمانی» مد نظر باشد؛ روان‌شناس (به انگلیسیPsychologist) هم می‌گویند. مشاوره، نام، واژه و اصطلاحی عمومی و کلی است که به معنای ارائه و دریافت مشورت و اطلاعات برای انجام بهتر یک کار، حل یک مشکل یا رسیدن به هدفی خاص است.

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *