مرکز مشاوره شیراز

مرکز مشاوره چمران شیراز

مرکز مشاوره چمران شیراز

مرکز مشاوره چمران شیراز

درود به عزیزان.در این پست میخواهیم ادرس و اطلاعات دیگر “مرکز مشاوره  چمران شیراز” را معرفی کنیم.

ممنونم که همراه سایت شیرازیاب هستید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز مشاوره چمران شیراز  در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مرکز مشاوره رایگان چمران شیراز

مرکز مشاوره طلوع زندگی توسط دکتر لعیا بشاش از اعضای هییت علمی دانشگاه شیراز،

با هدف ارتقا سلامت جامعه در زمینه های تخصصی مربوط به کودکان و نوجوانان، کودکان با

نیازهای ویژه، مشاوره روانشناختی، خانواده، ازدواج و همچنین ارایه خدمات روانسنجی،

گفتاردرمانی، رفتاردرمانی تاسیس گردیده است. خوشبختانه از زمان تاسیس مرکز توانسته‌ایم

از همکاران متعددی با درجه دکتری و از اساتید برجسته در سطح مشاوره و از کارشناسان ارشد

در سطح کارورزی بهره‌مندشویم. لازم به توضیح است که این مرکز تحت نظارت سازمان روانشناسی

و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و متخصصین مرکز دارای شماره نظام و پروانه کار

از سازمان مذکور هستند.

آدرس: شیراز بلوار چمران خیابان نیایش کوچه ۷ پلاک ۱۵

تلفن: 07136250038

مرکز مشاوره خانواده چمران شیراز

برای انجام مشاوره خانواده رایگان در شیراز با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ تماس بگیرید . این مرکز به ضورت شبانه روزی میباشد . در صورت مشکل در برقراری ارتباط میتوانید با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . پیامک جواب داده میشود. تعیین وقت مشاوره در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل میباشد . مشاورین مرکز دارای مدرک تخصصی دکترای روانشناسی و مشاوره میباشند . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی ،خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی ،شغلی و… میباشد .

شماره مشاوره خانواده رایگان  در شیراز :

برای تماس  با مشاورین مرکز میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره های درح شده در سایت تماس بگیرید .

زمان مشاوره به صورت نیم ساعته میباشد . در صورت نیاز به زمان بیشتر توسط مراجع اعلام میگردد . مشاوره خانواده  رایگان در شیراز  به صورت حضوری ،تلفنی و یا اینترنتی میباشد . جهت دریافت ادرس دقیق مرکز مشاوره خانواده با شماره های مرکز در ارتباط باشید .

مشاوره ها به صورت هفتگی میباشد . این جلسات به صورت فردی و یا با حضور اعضای خانواده میباشد . انجام مشاوره به صورت رایگان  با ذکر تاریخ از طریق همین صفحه اعلام میگردد . در صورت نیاز به مشاوره  روانشناسی فوری و کوتاه سوالات خود را پایبن همین صفحه بپرسید . مشاورین انلاین پاسخگو خواهند بود .

 آدرس مشاوره خانواده رایگان در شیراز :

جهت دریافت آدرس دقیق مرکز با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تماس بگیرید . جهت دریافت لوکیشن دقیق مرکز با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ در ارتباط باشید .

این مرکز به صورت شبانه روزی  در خدمت شما عزیزان میباشد . برای تعیین وقت با شماره های مرکز تماس بگیرید . انجام مشاوره خانواده جهت حل مسائل بین اعضای خانوادهب هترین راه حل میباشد . رد زمان های قدیم بزرگان فامیل طبق تجربه به حل مسائل میپرداختند . امروز انجام مشاوره بهترین راه حل میباشد .دسترسی از طریق مترو بسیار راحت میباشد . ساکنین محترم شهر شیراز میتواند از خدمات مشاوره حضوری ،انلاین و یا تلفنی ما استفاده کنند . ساکنین محترم شهرستان های دیگر هم به راحتی با تعیین وقت قبلی از طریق تلفن و یا اینترنتی میتواند به مشاورین ما در ارتباط باشند .

مرکز مشاوره رشد شیراز چمران

 

موسسه مشاوره رشد با دریافت مجوز رسمی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور فعالیت خود را در زمینه مشاوره، روانشناسی و آموزش آغاز کرده است. قابل ذکر می باشد که خانم دکتر ژاله رفاهی مدیریت این مرکز را بر عهده دارند. کادر متخصص و با تجربه ما اعم از مشاور، روانشناس، روانپزشک و… خدماتی را به صورت حضوری و غیر حضوری به شما شهروندان نازنین عرضه می کنند. همچنین در این مرکز کارگاه های آموزشی (عمومی و تخصصی) متعددی توسط مدرسان برجسته ی کشور برگزار می گردد. هدف اصلی ما بهبود سلامت روان شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد و برای تحقق این هدف از برترین متخصصان بهره گرفته ایم تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

پیشنهادات:

منبع: گوگل

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *