مرکز مشاوره

مشاوره راستی شیراز

مشاوره راستی شیراز

مشاوره راستی شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به معرفی مرکز مشاوره راستی شیراز خواهیم پرداخت.همچنین خواهیم گفت روانشناسی بالینی ، روانشناسی شخصیت و زوج درمانی به چه معناست.با ما همراه شوید.

مرکز مشاوره راستی شیراز

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راستی:

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راستی با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از سال 1387 با هدف کمک به توانمندسازی علمی روانشناسان، با تاکید بر درمان های موج سوم شناختی – رفتاری، و تسهیل ارایه خدمات روانشناسان توانمند به جامعه در شیراز راه اندازی شده است .

متخصصان همکاری کننده با این مرکز از بهترین های حوزه ی تخصصی شان هستند با این وجود توفیق هرچه بیشتر این مرکز ، به عنایت هرچه بیشتر جامعه روانشناسی کشور و نیز مقبولیت اقدامات مرکز توسط شهروندان بستگی دارد مرکز

خدمات روانشناسی و مشاوره راستی در شیراز با این هدف راه اندازی شده است که در تکمیل آموزش های دانشگاهی،

به سازمان های حرفه ای روانشناسی موجود نظیر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، و نیز انجمن روانشناسی ایران در ارتقای سطح آموزش روانشناسی کمک نماید و نیز خدمات روانشناختی در حوزه هایی که کمتر بدان پرداخته شده است ارایه نماید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مرکز مشاوره راستی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مشاوره دکتر علی راستی شیراز

علی راستی ، دانش آموخته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیر مرکز مشاوره راستی.

حیطه ی اصلی فعالیت ایشان شامل :

روانشناسی بالینی

روانشناسی شخصیت

و زوج درمانی

می شود.

از فعالیت های آموزشی و پژوهشی ایشان نیز می توان به گذراندن کارگاه های آموزشی و تخصصی تحت نظر برترین اساتید کشور، برگزاری کارگاه های آموزشی برای عموم و دانشجویان گرامی در زمینه های مختلف، شرکت و ارائه ی مقاله در همایش های ملی، مشارکت در چند طرح پژوهشی و چاپ مقالات خود در فصلنامه های معتبر علمی_پژوهشی اشاره کرد.

 

روانشناسی بالینی چیست؟

روانشناسی بالینی یک تخصص روانشناسی است که مراقبت های مداوم و جامع بهداشت روانی و رفتاری را برای افراد و خانواده ها فراهم کرده و همچنین مشاوره با ادارات دولتی و گروه های مردمی ، آموزش و نظارت ، و نیز آموزش بر پایه ی تحقیق را ارائه می دهد.

این یک تخصص وسیع است – وسعتی که شامل طیف گسترده ای از آسیب های روانی شدید است – و مشخصه ی آن جامعیت و نیز ادغام دانش و مهارت در داخل و خارج از روانشناسی است.

دامنه روانشناسی بالینی شامل همه سنین ، تنوع متعدد و سیستم های گوناگون است و باید توجه شود که حیطه وظایف روانشناسی بالینی با روانپزشکی متفاوت است.

روانشناسی شخصیت چیست؟

شخصیت شناسی یعنی چه؟ چگونه درک شخصیتتان به شما کمک می کند تا بینش بیشتری نسبت به سلامت عاطفی خود کسب کنید؟

شخصیت چیزی است که اغلب مردم آن را توصیف می کنند ، اما بسیاری از آنها دقیقاً نمی دانند که مطالعه علمی شخصیت چیست.

این شخصیتِ منحصر به فرد شماست که شما را به شخصی تبدیل می کند که الان هستید و بر همه چیز از روابط تان گرفته تا روشی که زندگی می کنید تأثیر می گذارد.
روانشناسی شخصیت یکی از بزرگترین و محبوب ترین شاخه های روانشناسی است.

روانشناسان در تلاشند تا درک کنند که چگونه شخصیت رشد می کند و چگونه بر نحوه تفکر و رفتار ما تأثیر می گذارد. این حوزه روانشناسی درصدد درک شخصیت و چگونگی تفاوت آن در افراد و همچنین چگونگی شباهت افراد از نظر شخصیت است.

روانشناسان همچنین اختلالات شخصیتی را که می توانند در زندگی روزمره فرد تداخل ایجاد کنند ، ارزیابی ، تشخیص و درمان می کنند. و البته که حوزه وظابف و نحوه کار روانشناسان با روانپزشکان متفاوت است.

زوج درمانی چیست؟

زوج درمانی یکی از روش های روان درمانی است که در این روش، درمانگر یا روانشناس که در واقع مشاور خانواده و ازدواج است و در این زمینه تخصص و تجربه لازم را دارد  و تلاش می کند با زوج هایی که دچار مشکلاتی شدند در بحث و گفتگو باشند.

به عبارتی می توان گفت زوج درمانی راه حلی است برای افرادی که قادر به حل مشکلات و تعارض و کشمکش های میان خود نیستند و ناگزیر به دنبال ارتقای ارتباط خود با همسرشان هستند.

یکی از راهکارهایی که زوج درمانی به افراد ارائه می دهد این است که زوجین نگاهی واقع بینانه به تمامی مشکلات داشته باشند و به دنبال راه حلی برای نجات و رهایی از آن مشکلات و دغدغه ها باشند.

متخصصین و مشاورین  زوج درمانی ، خود به دنبال آن هستند که مشکلات موجود بین افراد را به ساده ترین روش درمان کنند و برای این عمل زوج ها باید مراحل خاص زوج درمانی را طی کنند که از جمله آنها:

مرکز مشاوره علی راستی شیراز

کز روان شناسی و مشاوره راستی
مدیریت : علی راستی
شماره تماس :tel:07136277171
شماره موبایل : 09170406671
آدرس : شیراز – بلوار بعثت – حد فاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی – نبش کوچه 16 – ساختمان پزشکی مریم – طبقه 4 – واحد 9 و 10
ساعت کار : 9 الی 2

آدرس کلینیک مشاوره راستی شیراز

آدرس مرکز مشاوره: شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴.

شماره تماس: 07136277171

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *