مرکز مشاوره

مشاوره همراز شیراز

مشاوره همراز شیراز

مشاوره همراز شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به معرفی و بیان شعب مختلف مشاوره همراز شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

مرکز مشاوره همراز شیراز

مرکز مشاوره و پاسخ دینی همراز

همه ما در زندگی با مشکلات و مسایل متعددی روبرو هستیم و به تجربه دریافتیم که به تنهایی قادر به سامان دهی برخی از مشکلات نیستیم. گاهی ممکن است به منظور حل مشکل، از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافیان بهره مند شویم، اما دریافت کمک تخصصی، کنترل بهتر و سریع تر مشکل را با احتمال خطای کمتر میسر می سازد. مرکز مشاوره همراز ، با توجه به ضرورت های فوق و با هدف کمک به چنین مواردی در 1386 به عنوان مديريتي مستقل فعاليت خود را در مجموعه علوم پزشکی آغاز نمود و در حال حاضر خدماتي را در زمينه مشاوره، روانشناسي، روانپزشكي و بهداشت روان به دانشجويان و كارمندان دانشگاه و عموم مردم ارائه مي دهد.

فعالیت های مرکز مشاوره را می توان به دو بخش، مشاوره و درمان و پیشگیری تقسیم کرد. در بخش مشاوره ودرمان، متخصصان و کارشناسان روانشناسی و مشاوره و روانپزشکی آماده اند تا مراجعان را برای دستیابی به شرایط ذهنی و روانی مناسب تر و بانشاط تر یاری دهند. خدمات مشاوره به صورت مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره الکترونیکی انجام می شود. نوبت دهی به صورت حضوری و اینترنتی در مراکز مختلف همراز امکان پذیر است. برای کمک به تسریع درمان یا پیشگیری از کتاب های مختلف روانشناسی در کنار درمان استفاده می شود.

در بخش پیشگیری نیز خدماتی از قبیل تدوین و انتشار بروشور، سی­ دی، کتاب، کتابچه، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی، انجام می پذیرد.

اهداف مرکز مشاوره و پاسخ دینی همراز

  1. تلاش در جهت کمک به مراجعین در شناخت بهتر استعدادها، رغبت ها، ارزشها، نگرشهای حاکم بر جامعه و بکارگيری اين قابليتها در تعالی فردی و اجتماعی.
  2. کمک به حل مشکلات تحصيلی، خانوادگی، رفتاری، عاطفی، روانی و ايجاد زمينه هايی به منظور اعتلای معنویت افراد و سعی در رفع موانع موجود در جهت رسيدن به اهداف.
  3. کمک به افراد در تصميم گيری آگاهانه و حسن انتخاب در زمينه های مختلف.
  4. تلاش در جهت پيشگيری از بروز و شيوع مسائل و مشکلات ( روانی، رفتاری، تربيتی و عاطفی ) دانشجويان وپرسنل علوم پزشکی به منظور ارتقاء سطح بهداشت روانی، فردی و اجتماعی آنان و ارتقاء سطح بهداشت روانی به فضای عمومی دانشگاه.
  5. برگزاری کارگاهها و سخنراني ها برای عموم با هدف ارتقاء بهداشت روان.
  6. فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان.
  7. آموزش مهارت‌های زندگی.
  8. فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی.

زمینه های خدمات مشاوره

مشاوره اعتقادی، اختلاف با ديگران، جرأتمندي، سوگ ( فقدان )، استرس، خشم، عزت نفس، اضطراب و وحشتزدگي، غم غربت، افسردگي ، رويارويي با امتحان، ترس، بي خوابي، اهمالکاری، تنهايي، سوءاستفاده عاطفي، وسواس، مشاوره ازدواج، بهداشت جنسی، مشاوره زناشویی، طلاق، مشاوره حقوقی.

برنامه‌های مرکز مشاوره و پاسخ دینی

  1. برگزاری کارگاه مهارت برقراری ارتباط
  2. تشکیل گروه های تخصصی از مشاوران به هدف هم افزایی و پژوهش مشترک
  3. همکاری در نشریه همراز ماهان
  4. افزایش تعداد شعبه‌ها در سطح شهر
  5. راه‌اندازی مرکز روان‌سنجی
  6. امانت‌دهی کتاب‌های تخصصی به مراجعین
  7. راه اندازی شکل های دیگر مشاوره (مشاوره اینترنتی از طریق وب کم و مشاوره تلفنی)

محصولات درحال تولید مرکز مشاوره و پاسخ دینی

  1. CD کارگاه چگونگی تغذیه بیماران تالاسمی
  2. تهیه بروشور در زمینه‌ی آرامش، شادی، امید و …
  3. تهیه‌ کتابچه‌های رومیزی مشاوره‌ای


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کارگزاری مفید در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس مرکز مشاوره همراز شیراز

شعبه 1:

حد فاصل چهارراه ملاصدرا و سه راه برق/ کوچه 29 قصردشت / ساختمان الماس/ فرهنگسرای دانشگاه علوم پزشکی/ طبقه اول/ واحد 12 / همه روزه از ساعت 8 الی 20
شماره تماس :  tel:09372421185- tel:32340031

شعبه 2:

میدان نمازی/ درب ورودی بیمارستان نمازی/ قبل از دانشکده پرستاری/ همه روزه از ساعت 8 الی 20
شماره تماس:  tel:09388867212- tel:36474903

شعبه 3 :

بیمارستان شهید فقیهی ( سعدی) / ساختمان  شماره 4 ( اتفاقات) / طبقه اول/ روبروی سی تی اسکن  / همه روزه بجز پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 19
شماره تماس: tel:09305528441- tel:32344313

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *