املاکی

مشاور املاک جوادیه شیراز

مشاور املاک جوادیه شیراز

مشاور املاک جوادیه شیراز

آيا به دنبال مشاور املاک جوادیه شیراز هستيد؟ در اين مقاله از شیرازبین به بررسي مشاورین مشاور املاک جوادیه در شیراز مي‌پردازيم تا انتها مطالب با ما همراه باشيد.

مشاور املاک کیست ؟

مشاور شخص متخصصی است که در رسیدن افراد به موفقیت به آنان یاری می رساند و بر اساس شناختی که بدست می آورد راهکارهای مناسبی را برای رسیدن به موفقیت مراجعه کننده ارائه مینماید .

مطابق این تعریف مشاوره فرایند رشدی است که افراد طی آن با راهنمایی های مشاورین امکان موفقیت خویش را افزایش میدهند .

مشاور املاک جوادیه شیراز

مشاور املاک جوادیه شیراز

بر این اساس در صنعت املاک و مستغلات؛ مشاور ملکی با شناختی که از بازار و اقتصاد مسکن دارد و ارائه بهترین گزینه ها با در نظر گرفتن ویژگی ها و بودجه مدنظر هر مشتری امکان خرید و فروش و اجاره را برای خریدار و فروشنده و یا موجر و مستاجر تسهیل می نماید .

مشتریان به مشاور املاک مراجعه میکنند تا در ساخت و ساز خرید فروش یا اجاره و یا حتی برسی قیمت در ماه های آتی از تجربه و تخصص وی بهره مند شوند
بنابر این یک مشاور ملکی باید خود را مجهز به دانش و مهارت های تخصصی مورد نیاز نمایید تا بتواند این وظیفه مهم و اساسی را به انجام رساند.

وظایف مشاور املاک

زمانی که برای فروش و یا اجاره ملک خود به بنگاه معملات ملکی مراجعه می‌کنیم، باید حدودی از وظابف مشاور املاک آگاهی داشته باشیم. این موارد در مورد خریدار و مستاجر نیز صادق است. با آگاهی از وظایف مشاور املاک و همچنین حدود قانونی می‌توانید سرنوشت اوموال خود را به دست آنها بسپارید.

درباره مشاور املاک خوب

به طور کلی باید بگوییم که مشاورین املاک در چهار بخش کلی قابل مشاورین املاک فروشنده، خریدار، دوطرفه و همین‌طور کارگزاران معاملات قابل دسته‌بندی هستند. دسته اول مربوط به کسانی می‌شوند که می‌توانند در پروسه اجاره و یا فروش یک ملک همراه و کمک‌کننده باشند. دسته دوم، اما به مشاوران املاکی گفته می‌شود که در پروسه خرید ملک به خریداران کمک می‌کنند.

مشاوران دوطرفه نیز همان‌طور که از نامشان مشخص است موظف هستند که به هر دو طرف معامله با صداقت و درستی راهنمایی و مشاوره دهند. به همین دلیل نیز طبیعی است که کار این نوع از مشاوران به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

دسته آخر که به کارگزاران معاملات مربوط می‌شود در واقع نمایندگان خریدار و یا فروشنده به حساب می‌آیند. کارگزاران معاملات هیچ‌گونه تعهد محرمانه‌ای با طرفین معامله ندارند، بلکه به صورت قانونی و بدون در نظر گرفتن منافع هیچ‌کدام از طرفین فعالیت می‌کنند.

مشاور املاک جوادیه در شیراز

استان: فارس                     شهرستان: شيراز

نام واحد: املاک حاجی پور    کد واحد: 0080159239

تلفن: 6373096

موبایل: 09177134735

آدرس: شیراز شهرک جوادیه خیابان نانوایی جنب قصابی جوادیه

 

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *