روانشناسی

مشاور روانشناس در لاهیجان

مشاور روانشناس در لاهیجان

مشاور روانشناس در لاهیجان

زندگی در دنیای امروز بسیار سخت‌تر از گذشته شده است؛ اگرچه امکانات ما نسبت به گذشتگانمان بسیار بالاتر است، اما مشکلات زندگی امروز چندین برابر گذشته است در این مقاله از سایت سیتی بین ابتدا در رابطه با روانشناسی صحبت خواهیم کرد.سپس به سراغ بیان مشاور روانشناس در لاهیجان خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

درمان عادت های ناسالم و اعتیاد

به هر رفتاری (چه خوب چه بد) که کنترل آن در دست ما نباشد، عادت یا اعتیاد گفته می شود. حال اگر این عادت روند عادی زندگی ما را دچار اختلال کند نیازمند درمان و گرفتن کمک از یک دکتر روانشناس است. عادت هایی مثل ناخن جویدن، مو کندن و اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و غیره

درمان وسواس شدید

وسواس، فکر یا تصویری است که علی رغم میل باطنی فرد به ذهن او می آید و نمی تواند آن را از ذهنش خارج کند که به آن وسواس فکری می گویند  و  گاهی فرد به خاطر فشار افکار، مجبور است دست به اعمالی بزند که به آن ها اجبار یا وسواس عملی می گویند مثلاً چک کردن گاز و پنجره ها یا شستن متوالی دست ها.

وسواسی که زندگی عادی فرد را مختل کرده باشد و باعث ایجاد مشکلاتی برای او یا اطرفیانش شده باشد نیازمند درمان توسط روانشناس است. کسی که حمامش خیلی طول می کشد یا در زمان خروج از خانه درب ها، پنجره ها و اجاق گاز را چندین بار چک می کند و یا مدام افکار آزار دهنده ای به ذهنش می آید که زمان زیادی از روز با آن ها کلنجار می رود و تمرکز و روند عادی زندگی اش را به هم ریخته است، دچار وسواس شدید است و باید برای درمان از دکتر روانشناس کمک بگیرد.

مشاور روانشناس در لاهیجان

مشاور روانشناس در لاهیجان

مشاور روانشناس در لاهیجان

ستاره فتحی

خدمات


سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

  • عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

خدمات غیر‌حضوری


توضیحات:

  • هزینه ویزیت: طبق تعرفه سازمان بهزیستی

نوبت دهی حضوری ستاره فتحی

مطب 1

آدرس مطب ستاره فتحی

رشت – خیابان سعدی – کوچه میخچی – مجتمع میخک – طبقه 3 – واحد 12


شماره تلفن مطب ستاره فتحی

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *