نقشه شهرها

منطقه صدرا شیراز

منطقه صدرا شیراز

منطقه صدرا شیراز

سلام و درود خدمت همراهان شیرازیاب . با تشکر از نگاه گرمتان . این پست  در مورد منطقه صدرا شیراز و شهردار صدرا و سایت و … آن میباشد. امیدوارم به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.

منطقه صدرا فاز یک شیراز

این فاز در واقع اولین بخش این شهر می‌باشد که از سال ۱۳۷۱ شروع به ساخت و ساز شده و عمده جمعیت کنونی این شهر در این فاز ساکن می‌باشند. این فاز در بیشتر قسمت‌هایش دارای اراضی اوقافی می‌باشد و به دلیل عبور ریل قطار در مجاورت بلوار حافظ و شهرسازی پرتراکم و ارتفاع و فاصله زیاد در محله کوهسار و همچنین تراکم جمعیتی بسیار بالا در بلوار فردوسی تمایل بسیار زیادی وجود دارد.

سایر مناطق فاز ۱

از سایر پروژه‌های موجود در فاز یک می‌توان به پروژه مسکن مهر. آسمان صدرا و همچنین بوستان‌های بسیار زیادی در این فاز می‌باشد که می‌توان به پارک نجوم که دارای یک رصد خانه می‌باشد اشاره کرد. بیشتر مجتمع‌های تجاری شهر صدرا در این فاز می‌باشد که می‌توان به مرکز تجاری زندیه. مروارید ، پارمیدا و… اشاره کرد



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: منطقه صدرا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



منطقه صدرا شیراز فاز 2

طراحی این فاز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ هکتار از سال ۱۳۷۰ آغاز و قطعات آن در دوبخش ویلایی و آپارتمانی از سال ۱۳۷۱ توسط تعاونی مسکن مخابرات. علوم پزشکی. دانشگاه. زمزم. نیروی انتظامی. ارتش. زمین شهری و… به متقاضیان واگذار شد.

Image result for منطقه صدرا فاز یک شیراز

شهردار صدرا

دکتر بهزاد پرنیان

شماره همراه شهردار جهت دریافت گزارش تخلفات:
09179346966
شماره تماس دفتر : 36414418
ملاقات و دیدار مردمی : روزهای سه شنبه با تعیین وقت قبلی

سایت شهرداری صدرا

http://shahrdari-sadra.ir/

آدرس شهرداری صدرا

[mappress mapid=”79″]

بهترین منطقه شهر صدرا

منطقه وزارت دفاع در فاز ۱ :

این منطقه در محدوده خیابان پاسارگاد ۲ و مولانا ۲ می‌باشد به دلیل ملکی بودن اراضی و معماری اروپائی (تراکم جمعیت بسیار کم فضای سبز بسیار زیاد) و فاصله بسیار زیادی که از محل عبور ریل قطار و همچنین مجاورت با پارک مرکزی صدرا و ساخته شدن این محله به موازات طولی باغشهر صدرا و نزدیکی به بیمارستان پیوند اعضا از مرغوبیت ملکی بسیار بالائی برخوردار بوده و گاهی از سایر استان‌های کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس این منطقه را جهت سکونت انتخاب می‌کنند.

 

منبع : ویکی  پدیا 

 

شرکت ب آ شیراز

خوابگاه معالی اباد شیراز

نمایندگی های هواوی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *