خدمات

موسسات کاریابی بین المللی

موسسات کاریابی بین المللی

موسسات کاریابی بین المللی

تا چه حد امکان پیدا کردن کار در دیگر کشورهای دنیا وجود دارد؟ از چه راه هایی می توان برای کاریابی خارج از کشور اقدام کرد؟ بهترین مرجع برای پیدا کردن کار در سایر کشورهای دنیا کجاست؟ وظایف “موسسات کاریابی بین المللی” شامل چه مواردی می شود؟

تمام این سوالات به عنوان اصلی ترین چالش های یک فرد برای کار در کشورهای دیگر تلقی می شود. با مطالعه این مقاله  در شیرازیاب قادر خواهید بود تا پاسخ صحیحی را به سوالات عنوان شده، بدست آورید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

موسسات کاریابی بین المللی در ایران

پیدا کردن کار، خصوصاً در کشورهای خارجی، همیشه کار آسانی نیست ولی در هر موقعیت شغلی ­ای که قرار دارید، بهره گیری از مشاورین و مؤسسه کاریابی بین المللی مجرب می­ تواند به شما در این زمینه کمک کند، یک مؤسسه کاریابی بین المللی ، سازمانی است که کارمند و کارفرما را به یکدیگر مطابقت می­ دهد. به بیان دیگر، کاریابی ساز و کاری است که به شرکت ­ها و کارفرمایان این امکان را می دهد که کارکنانی مناسب پیدا کنند یا به جویندگان کار برای یافتن شغلی مناسب کمک نمایند. این شرکت ها روزانه میلیون ها نفر را در شرکت ­های مختلف استخدام می ­کنند.

در واقع، یک مؤسسه کاریابی بین المللی نقش واسطه را میان جویندگان کار و شرکت ها ایفا می کند. نقش اصلی یک مؤسسه کاریابی بین المللی یافتن مناسب ترین گزینه از میان گزینه های موجود برای یک موقعیت شغلی در دسترس است. همچنین،‌ کسب و کارهایی که نیاز فوری به نیروی کار دارند می ­توانند با استفاده از این مؤسسات خیلی سریع و بطور مناسب نیروی مورد نیاز خود را جذب کنند.

بسیاری از مردم از این مؤسسات برای راحت ­تر کردن پروسه کاریابی در یک بازار کار گسترده استفاده می کنند. از طرف دیگر، مؤسسه کاریابی بین المللی توسط کسب و کارها و شرکت ها، برای یافتن نیروی کار مورد نیازشان، استخدام می گردند. با استفاده از این مؤسسات، جویندگان کار می ­توانند هر نوع کاری، از پاره وقت تا تمام وقت، را در هر زمینه ­ای بیابند.

علاوه بر این،‌ این نوع مؤسسات، سرویس های کاریابی و ابزارهای مورد نیاز کارکنان را از طریق منابع اطلاعاتی آنلاین و شبکه ای از ادارات یک کشور فراهم می ­آوردند. برای جویندگان کار،‌ مؤسسات کاریابی مانند بلیطی برای یافتن یک شغل تمام وقت هستند.

 

 

مراحل کاریابی با استفاده از این روش به اختصار به صورت ذیل است:‌

  • یافتن مؤسسات کاریابی و ثبت نام در یک یا چند تا از آنها
  • پر کردن فرم درخواست
  • فراهم کردن رزومه
  • گذراندن تست های ارزیابی
  • مصاحبه
  • گذراندن آموزش ­های لازم (در صورت نیاز)

 

یک مؤسسه کاریابی بین المللی می تواند به دو طریق به متقاضیان کمک کند:‌

  • مؤسسه می ­تواند خودش با شما تماس بگیرد؛ زیرا خودش پروفایل و رزومه شما را یافته است و فکر می کند که برای موقعیت شغلی خاصی مناسب هستید.
  • شما خودتان با مؤسسه کاریابی تماس می گیرید؛ شما می توانید برای یک موقعیت شغلی خاص با پر کردن فرم های مربوطه اقدام کنید. مؤسسه پرونده شما را بررسی و صلاحیت شما را برای آن شغل ارزیابی می کند.

 

از جمله مزایای بهره گیری از مؤسسه کاریابی بین المللی

  • مؤسسات کاریابی دانش و اطلاعاتی فوق العاده از بازار کار دارند. آنها می دانند که کدام بخش ها یا شرکت ­ها فرصت شغلی ­ای متناسب با دانش و سابقه کاری شما فراهم آورده ­اند .
  • مؤسسات کاریابی از شبکه ­ای بزرگ بهره می ­برند. از این رو، اغلب می توانند خیلی سریع شما را با مشتریان یا شرکت ­ها و کارفرمایان لینک کنند.
  • مؤسسات کاریابی به کارهایی که اغلب جویندگان کار قادر به دیدن آنها نیستند دسترسی دارند. به دلیل سال ها ارتباط و شراکت با مشتریان،‌ آنها اغلب اولین نفراتی هستند که از یک موقعیت شغلی با خبر می ­شوند.
  • مؤسسات کاریابی پیگیر پرونده شما هستند. شما در تمام زمینه ها، از نوشتن رزومه تا مذاکره بر سر حقوق درخواستی، از نظرات و پیشنهادات آنها بهره ­مند می ­شوی

موسسات کاریابی بین المللی در تهران

بهترین دفاتر مهاجرت و کاریابی بین المللی در تهران :

ردیف نام دفاتر مهاجرت و کاریابی بین المللی آدرس دفاتر مهاجرت و کاریابی بین المللی در تهران شماره تماس
1
آژانس مهاجرت و کاریابی بین المللی آرتا تهران، بلوار آیت الله کاشانی، قبل از پل باکری، اداری تجاری اترک،
طبقه 6، واحد610
021-44942510
اطلاعات بیشتر
2
موسسه مهاجرتی ویستا تهران، میرداماد، میدان محسنی، به سمت شریعتی، خیابان رودبار غربی جنوبی،
بعد از کوچه خسروانی، پلاک 8، واحد 1 ( با وقت قبلی )
021-26414983
09122011186
اطلاعات بیشتر
3
موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی
(توسعه گران مهر)
تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت آلله کاشانی، نبش خیابان
رامین شمالی، ساختمان رامین (پلاک 40)، طبقه 5
021-44023612
اطلاعات بیشتر
4
موسسه حقوقی و‌ مهاجرتی میرداماد
( توسعه گستران عدالت و مهر )
تهران، بلوار میرداماد، برج نادر (100 متر بعد از ایستگاه مترو)، طبقه 6، واحد 14 021-22262035
021-22262040
اطلاعات بیشتر
5
موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، نبش کوچه مریم غربی، پلاک 2/1، واحد 4 09120917748
02122055621
اطلاعات ب

موسسات کاریابی بین المللی دارای مجوز

موسسات کاریابی بین المللی دارای مجوز کدام اند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر سال لیستی از دفاتر دارای مجوز را منتشر می کند.  در حال حاضر ۱۴۰ موسسه در ایران دارای مجوز رسمی برای کاریابی در خارج از کشور می باشند.

تهران با ۵۶ مرکز کاریابی بیشترین تعداد مراکز کاریابی در ایران را دارد. پس از تهران، استان های فارس با ۱۷ مرکز و استان خراسان رضوی با ۱۵ مرکز کاریابی در جایگاه بعدی قرار دارند. از همین رو افراد در هر جای ایران قادر خواهند بود برای کاریابی خارج از کشور به این مراکز مراجعه فرمایند.

مقالات:

منبع: گوگل

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *