نرم افزار رستورانی در شیراز
سلام روزتون به خیر و شادی در این پست همه موارد مربوط به نرم افزار رستورانی در شیراز
با تشکر از همه شیراز یاب های عزیز ممنونیم که با ما همراهید.
نرم افزار حسابداری یکپارچه ژانیا نسخه رابو ویژه کافه رستوران
این نسخه به صورت اختصاصی جهت استفاده در کافه، رستوران، فست فود، کبابی ها و … تولید شده است. بهره بری از کنسول فروش آسان و زیبا و کاربرپسند، دسترسی راحت به همه عناصر برنامه، تنظیمات مربوط به چاپگرها و … از تفاوت های آن با نسخه های دیگر است.
نرم افزار رستورانی در شیراز
این نسخه مناسب جهت رستوران ها و کافه ها و فست فودها است که علاوه بر امکانات نسخه فروشگاهی شامل امکانات زیر نیز می باشد
ویژگی های نسخه رابو:
- …
- تعریف کاربران،سطوح دسترسی و مجوزها
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و قابلیت بازیابی اطلاعات ، پشتیبان گیری خودکار در ورود و خروج از نرم افزار
- درج فاکتور رسمی و غیررسمی
- چند شرکتی
- سیستم رزرواسیون میز
- سیستم حقوق و دستمزد: حقوق و دستمزد کامل جامع و کاملاً متصل به نرم افزار حسابداری، سیستم حضور و غیاب، امکان تعریف پرسنل و و ظایف
- تولید: فرمول تولید،عملیات تولید، فاکتور ضایعات
- رسم نمودارها
- چاپ تفکیکی آشپزخانه به صورت نامحدود
- سیستم تقسیم مبلغ فاکتور
اگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نرم افزار رستورانی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.
مزایا
طراحی واکنش گرا و سازگار با انواع نمایشگرها، تبلت ها و صفحات لمسی، صفحه کلیدهای مخصوص، کالر آی دی، سیستم های لمسی و نمایشگر دوم
امکان اتصال به انواع سخت افزار های جانبی از قبیل: انواع چاپگر، انواع ترازو، دستگاه کارتخوان، بارکدخوان،RFID خوان، دستگاه های حضور و غیاب و …
خروجی ویژه جهت ارائه به اداره دارایی(TTMS)
قابلیت اتصال از راه دور توسط لپ تاپ، موبایل و تبلت ها
اپلیکیشن داشبورد مدیریت وسفارش آنلاین بر روی گوشی های هوشمند
قابلیت اتصال به فروشگاه آنلاین و باشگاه مشتریان
امکان نصب و فعالسازی آسان و همچنین بروزرسانی خودکار به صورت آنلاین و آفلاین
استفاده از قفل های نرم افزاری و عدم استفاده از هرگونه قفل سخت افزاری و درواقع عدم ایجاد مشکلات مربوط به قفل ها و دانگل های سخت افزاری (از قبیل سوختن، خرابی و معیوب شدن، مفقودی، دزدی، اشغال درگاه های یو اس بی سیستم، هزینه های اضافی و …)
پشتیبانی شبانه روزی
نصب رایگان
سه ساعت آموزش رایگان
خدمات پس از فروش رایگان در سال اول
معرفی نرم افزار زعفران
اگر شما مدیر یک رستوران بزرگ هستید و بهدنبال نرمافزاری برای مدیریت آن میگردید
که از نظر اتوماسیونی تقریبا تمامی خواستههای شما را برآورده سازد
و صندوقداران شما با هر سطحی از دانش حسابداری و تسلط کار با کامپیوتر بتوانند
کارکردن با آن را یاد گرفته و با آن کار کنند و شما نیز از گزارشهای متنوع و سودمند
آن در جهت مدیریت هرچه بهتر رستوران خود استفاده کنید،
و یا فستفود کوچکی دارید و دنبال نرم افزاری با سرعت بالا برای ثبت سفارشات
و همینطور مدیریت پیکها و اشتراکدهی سریع به مشتریان خود به دو
ر از مشکلات وارد کردن اطلاعات و بعدها ویرایش آنها هستید،
و یا اینکه کافیشاپ دارید و میخواهید از نرمافزاری استفاده کنید
تا سفارشات مشتریان خود را با استفاده
از تبلت همانجا و سرمیزشان ثبت و یا ویرایش کنید
و همان لحظه فاکتور آن را صادر کنید
و یا بتوانید برای جشنها و مهمانیهایی که در کافی شاپ خود برگزار میکنید
امکان رزرواسیون و تعداد مهمانها و ساعت برگزاری آن را مشخص کنید
و علاوه بر این حساب کتاب فاکتورهایتان از دستتان خارج نشود.. نرمافزار زعفران بهترین و درستترین انتخاب است.
نرم افزار زعفران برای چه مشاغلی مناسب است؟
باتوجه به امکانات کاملی که از لحاظ حسابداری ، انبار گردانی و اتوماسیون در نرم افزار زعفران وجود دارد، پاسخگوی تمام نیازهای رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها است.
همینطور بعلت داشتن قابلیت نصب بر روی تبلت و ثبت سفارش از طریق آن، مشتریانی که قصد ثبت سفارش از طریق تبلت را دارند، مانند سفرهخانه های سنتی، کافه ها، سالن های غذاخوری و …. میتوانند از آن استفاده کنند.
همچنین بعلت قیمت مناسب نرم افزار به نسبت امکانات فراوان آن و عدم اجباری بودن پرداخت هزینههای سالیانه، برای مشاغلی نظیر آبمیوه بستنی فروشی ها ، بیرونبرها و ساندویچی ها میتواند انتخاب مناسبی باشد.
ویژگی ها و مزایای نرم افزار زعفران
استفاده همزمان چند کاربر
سازگاری با انواع سخت افزار
سازگاری نرم افزاری
گزارش های متنوع
نرم افزار مطبخ
- دارای امکانات حسابداری مدیریت مجموعه های غذایی
- عدم نیاز به دانش حسابداری و کار با کامپیوتر
- مدیریت حساب اشخاص ، اشتراک و پیک ها
- ارائه گزارشات متنوع و محاسبه سود وزیاد
- اتصال به کارتخوان بانکی
- فروش همزمان توسط چند صندوق فروش
- آنالیز مواد مصرفی و مدیریت کامل انبار
- چاپ آرم و لوگو مجموعه بالای فاکتور فروش
- مدیریت سفارشات مجالس
- تعریف ساعات پایان روز کاری
- قابل اتصال به دستگاه caller ID
- مدیریت میزها از روی سیستم
- صدور فاکتور انگلیسی
- سازگار با تمامی ویندوزها
- امکان استفاده از سفارش گیر سیار با استفاده از تبلت یا Pocket PC
یلپ
پرش به ناوبری پرش به جستجو
Yelp (به فارسی: یلپ) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در سان فرانسیسکو کالیفرنیا است. این سرویس بر پایه وبسایت Yelp.com و اپلیکیشن موبایل Yelp، دیدگاههای دیگران در مورد کسب و کارهای محلی مانند رستورانها، کافهها و… را پردازش و در اختیار کاربران دیگر قرار میدهد. همچنین، این شرکت به مدیران کسب و کارها روش برخورد با دیدگاههای آنلاین و روشهای پاسخ به آنها را آموزش میدهد.
Yelp در سال ۲۰۰۴ توسط دو کارمند سابق کمپانی پی پال به نامهای راسل سیمونز و جرمی تأسیس شد. سرعت رشد این کمپانی به حدی زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به ۳۰ میلیون دلار درآمد رسید و طبق آمار منتشر شده در وبسایت خود ادعا کرد بیش از ۴٫۵ میلیون نفر از این سرویس استفاده میکنند. Yelp از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ مشغول توسعهٔ کسب و کار خود در اروپا و آسیا بودهاست.
در حال حاضر Yelp دارای ۱۳۵ میلیون بازدید کننده ماهانه و ۹۵ میلیون دیدگاه (Review) است. درآمد شرکت Yelp نیز از راه تبلیغات و واگذاری کنترل پنل به کسب و کارها است.
منبع : ویکی پدیا
نرم افزار رستوران شیراز
درصورت تمایل از بقیه موارد سایت دیدن نمایید:
- کارگاه کابینت سازی شیراز
- موکت فروشی شیراز
- نمایندگی سایپا فتوحی شیراز
- کافه eleven شیراز
- دارالترجمه رسمی در تهران