آدرس و شماره تماس, خدمات

نصب کابینت در شهر ری

نصب کابینت در شهر ری

نصب کابینت در شهر ری

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  نصب کابینت در شهر ری را در اختیار شما قرار دهیم.

نصب کابینت در شهر ری

کابینت (به فرانسویCabinet) قفسه‌ای است که گاهی در حمام و اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت‌ها در آشپزخانه‌های امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند؛ ولی در حمام‌ها، کابینت معمولاً به‌صورت تکی و فقط در بالای روشویی یا توالت و به منظور نگهداری حوله، دارو یا وسایل بهداشتی استفاده می‌شود.[۱]

کابینت که یک لغت با ریشه ی فرانسوی است را می توان به همان گنجه و یا قفسه (معادل ایرانی آن) تشبیه کرد. پس به طور حتم نمی شود شخصی را برای ثبت اختراع این محصول نام برد. اما امروزه بعد از انقلاب صنعتی به شکل مدرن و کاربردی در انواع مختلف در هر خانه و کاشانه ای شاهد وجود کابینت هستیم. در نیمه ی دوم قرن هجدهم میلادی اوج ظهور اشخاصی بود که به این صنعت پروبال دادند که معروف ترین آن آندره چارلز بول است که هنوز آثار وی در موزه های پاریس به چشم می خورد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نصب کابینت در شهر ری در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کابینت پارسیان

شهرری ، خیابان 24 متری(زکریای رازی) ، نبش کوچه ابوذر سوم

طراحی داخلی باران

شهرری خیابان قم بعد از پور سلیمانی

قائم کابین (دکوراسیون اشپزخانه)

شهرری ، خیابان قم ، میدان شهرری ، بعد از خیابان پورسلیمانی

سیستم اشپزخانه یگانه

شهرری ، خیابان قم ، بین خیابان پوسلیمانی و خیابان غیبی

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *