آدرس و شماره تماس, خدمات

نمایندگی تیپاکس هفت تیر

نمایندگی تیپاکس هفت تیر

نمایندگی تیپاکس هفت تیر

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  نمایندگی تیپاکس هفت تیر را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی تیپاکس هفت تیر

تیپاکس- نمایندگی هفت تیر

haftetir@tipax.ir

86072358-86071932

ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه ساعت 9 الی 18/ پنجشنبه 9 الی 13

هفت تیر خیابان سلیمان خاطر-پلاک48 طبقه همکف

مسیریابی

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی تیپاکس هفت تیر در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی تیپاکس هفت تیر

تیپاکس ده‌ها هزار بسته را در روز جا‌به‌جا می‌کند
بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف‌اند، ارزشمند هستند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.
تیپاکس مجموعه بی‌نظیر شصت ساله‌ای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را می‌شناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند. تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریع درب به درب در ایران است و همواره تلاش می‌کند با استفاده از تکنولوژی‌های به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکار‌های مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

دفتر تیپاکس هفت تیر

کسب‌وکارها به‌سرعت در حال رشد هستند و در این میان کسب‌و‌کاری که بتواند همسو با توسعه، خود را به‌روز نـگاه دارد زنده می‌ماند. تیپاکس60 ساله احترام به تجربه و اصالت را جزئی جداناپذیر از رویه و منش خود می‌داند و با اتـکا به تجربه، خود را به‌روز نگاه داشته و با حفظ اصـالت خویش توسـعه می‌یابد. تا امروز همواره کوشیده‌ایم تا همگام با تجهیزات مدرن و تـکنولوژی روز دنـیـا توسـعه یابیـم، به‌نحوی که به تنها کوریر تمام دیجیتال کشور تبدیل شدیم. تنوع در ارتباط و ارائه خدمات مدرن، راهبردهای محوری ما در صنـعت لجستیک و پست بوده است.

دفتر تیپاکس هفت تیر تهران

به گونه‌ای که در سال‌های اخیر توانسته‌ایم راهـکارهای نوین و با کیـفیت را برای مردم ایجاد کنیم . تیپاکس بر پایه دو ارزش “شبـکه” و “برند” استـوار اسـت و برای تحـقـق وعـده‌های برنــدش ، در سـایه اطـمینان و اعـتماد مشتریان شبکه‌ای از سرمایه‌های انسانی و تجهیزات مدرن و به‌روز را ایجاد کرده است. از مهمترین اولویـت‌های تیپاکس در اخـلاق حرفه‌ای‌اش احترام به مشتریان در هر سطحی می‌باشد. رضایت مشتری دلیل بقاء وارتقاء برند ماست و این امر جز با پاسخگویی صحیح میسر نمی‌‌شود. در این مسیر نیاز مشتریان را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم و با طراحی راهکارهای مناسب در جلب هر چه بیشتر این رضایت گام برمیداریم.

دفتر تیپاکس شعبه هفت تیر

تیپاکس به‌عنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویـس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان و با توجه به اصـل رضایت‏ مشـتریـان و تعـهد در برآورده ساختن الزامات قانونی ؛ بهبود‏ مستمر در کلیه فعالیت‏‌ها و فرآینـدها را به‌عنوان خط‏ مشی فعالیت‏‌های خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفـظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است:

1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان

2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‌‏های منابع انسانی

3) گسترش بازار ارائه خدمات

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *