دسته‌بندی نشده

نمایندگی شاتل در شیراز

نمايندگي شاتل در شيراز

نمايندگي شاتل در شيراز

سلام، ممکنه شما برای راه اندازی اینترنت شاتل رو موردنظر داشته باشید. امروز در شیرازیاب قصد داریم تا نمایندگی شاتل در شیراز رو به شما معرفی کنیم. در ادامه شما میتونید آدرس و شماره تماس این نمایندگی رو پیدا کنید.

نمايندگي شاتل در شيراز

نمايندگي شاتل در شيراز

شماره تلفن و آدرس نمایندگی شاتل در شیراز

نام شهر شیراز
دفتر نمایندگی آرانیک فارس
مدیر عامل پیمان همایون
تلفن سراسری فروش و پشتیبانی فنی ۹۱۰۰۰۰۰۰(۰۷۱)
نمابر ۹۱۰۰۰۰۰۳(۰۷۱)
ایمیل فروش sales@shatel.ir
ایمیل فنی cs@shatel.ir
تلفن امور مشترکین ۳۶۴۷۶۶۱۱(۰۷۱)
تلفن راهکار­های سازمانی و پهنای­ باند ۹۱۰۰۰۹۹۹(۰۷۱)
آدرس امور مشترکین دفتر نمایندگی شیراز، خیابان قصردشت، مقابل خیابان عفیف‌آباد، جنب بانک ملی، طبقه سوم
کدپستی امور مشترکین دفتر نمایندگی ۷۱۹۳۶۷۹۵۱۹
ساعت کاری ساعت مراجعه حضوری مشترکین: ۸ تا ۲۰ (روزهای کاری)پاسخ‌گویی تلفنی فروش: ۸ تا ۲۴

پشتیبانی فنی: ۲۴ ساعته

شاتل در یک دیدگاه دیگر

گروه شرکت‌های شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.
گروه شرکت‌های شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه­‌ی توزیع خدمات خود در استان­‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد.

درباره شاتل بیشتر بدانید

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل اپراتور اینترنت ثابت ADSL و TD-LTE در ایران می‌باشد. ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ثابت ADSL، خدمات تلفن ثابت، اینترنت ثابت فیبرنوری، اینترنت ثابت نسل جدید TD-LTE، که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. همچنین شاتل موبایل خدمات اینترنت همراه(4G-4.5G)و اینترنت ثابت(TD-LTE) ارائه می‌دهد. گروه شرکت‌های شاتل، از اولین ارایه‌کنندگان خدمات خط دیجیتال مشترک نامتقارن (+ADSL2) در ایران و اولین اپراتور شبکهٔ زیرساخت بی‌سیم با ظرفیت گیگابیت با مکان‌شناسی حلقه‌ای (توپولوژی رینگ) بر پایهٔ فناوری ریزموج بر روی فرکانس اختصاصی به‌شمار می‌آید که مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را کسب کرده‌است.

گروه شرکت‌های شاتل هم‌اکنون تقریباً در سراسر ایران ارائه دهنده راهکارهای اینترنتی است. این شرکت بیش از ۳ میلیون نفر مشترک در سراسر کشور دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *