آدرس و شماره تماس

نمایندگی نوکیا در شیراز

نمایندگی نوکیا در شیراز

نمایندگی نوکیا در شیراز

سلام و درود به دوستان عزیز شیرازیاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با

نمایندگی نوکیا در شیراز” گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی نوکیا در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی رسمی نوکیا در شیراز

نمایندگی نوکیا در شیراز

نمایندگی نوکیا در شیراز

نوکیا به عنوان تکنولوژی مخابراتی رادیویی موبایل ارتش و تجاری تولید شد. در دههٔ ۱۹۶۰ هنگامی که در سال ۱۹۶۴ نوکیا به صورت هم‌زمان با salora oy به عنوان رادیوی VAF گسترش یافت و سپس در ۱۹۷۱ به عنوان گوشی ARP در سال ۱۹۷۹ با ادغام دو کمپانی منجر به تأسیس موبیرا اوی شد.

موبیرا شروع به گسترش موبایل برای شبکهٔ استاندارد NMT کرد و در دههٔ ۱۹۸۰ در سال ۱۹۸۲ اولین گوشی ماشین ابداع شد. نوکیا در سال ۱۹۶۴ صد درصد کارخانه را صاحب شد و شاخه ارتباط از راه دور کمپانی را به اسم نوکیا موبیرا اوی تغییر داد. موبیرا تاکمن در سال ۱۹۸۴ اولین گوشی‌های موبایل دنیا را صاحب شد در سال ۱۹۸۷ نوکیا یکی از گوشی‌های همراه اولیه دنیا را معرفی کرد موبیرا تاکمن ۹۰۰ زمانی که موبیرا سناتور در سال ۱۹۹۲ وزنی به اندازه ۹و۸ کیلوگرم داشت وتاکمن وزنی زیر ۵ کیلوگرم و موبیرا تاکمن وزنی زیر ۸۰۰ گرم همراه با باتری داشت. قیمت ان ۲۴۰۰۰ مارک فنلاند تقریباً معادل ۴۵۶۰ یورو است.

دوران اوج این برند در سال 2000 بوده است. امروزه تمرکز اصلی این کمپانی اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی و بخش های مخابراتی است. اولین موبایل نوکیا موبیرا سناتور نام داشت که برای کار در اتومبیل ساخته شده بود. موبیرا تاک من تلفن همراه بعدی این کمپانی بود که قابلیت استفاده خارج از اتومبیل را داشت و حدود 5 کیلوگرم وزنش بود. تلفن کاملا همراه بعدی نوکیا، موبیرا سیتی من بود که 800 گرم وزن داشت و با قیمت 5400دلار به بازار عرضه شد. در سال 1991 گوشی موبایل نوکیا 1011 با عنوان اولین گوشی مخصوص کاربران عادی معرفی شد. گوشی نوکیا 2100 20میلیون در سراسر جهان به فروش برسد.

در سال 2005، نوکیا 1100 با فروشی نزدیک به 250میلیون عدد در سراسر جهان لقب پر فروش ترینن گوشی موبایل دنیا را به اختصاص داد. در دهه 2010 نوکیا گوشی 3310 را وارد بازار کرد. این تلفن همراه، نقش زیادی در شهرک جهانی نوکیا داشت.

ادرس:

استخری- فلکه اطلسی، نمایندگی رسمی نوکیا – 07132263070

نمایندگی تعمیرات نوکیا در شیراز

 

موبایل زبرجد- فلکه اطلسی، جنب بانک مسکن- 0713294976

موبایل جاذبه – فرهنگ شهر، ایستگاه 14، بالاتر از بانک ملت – 07136311379

تعمیرات موبایل جوکار – ملاصدرا، پاساژ آناهیتا، طبقه3

شاخه فعالیت نمایندگی

خرید و فروش گوشی و تبلت
گارانتی های موبایل
لوازم جانبی موبایل
نرم افزارهای موبایل
تعمیرات موبایل
آموزشگاههای موبایل
قطعات موبایل

 

پیشنهادات:

منبع:ویکی پدیا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *