ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

وبلاگ

باشگاه

ورزش بادی بالانس

ورزش بادی بالانس

باسلام خدمت دوستان عزیز و همراهان گرامی شیرازیاب امروز می‌خواهد به شما اطلاعاتی در مورد ورزش بادی بالانس قرار دهد. ممنون که با ما هستید!

ورزش بادی بالانس

ورزش بادی بالانس چیست

امروزه با وجود کلاس‌های مختلف ورزشی که در بسیاری از شهرهای بزرگ می‌بینیم، دیگر لاغرشدن مثل گذشته فعالیت دشوار و کسالت‌آوری نیست. شرکت لس میلز خالق تمرینات و حرکات ورزشی مختلف از جمله ورزش بادی بالانس است که آنها را در قالب کلاس‌های حضوری یا پخش آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ورزش بادی‌بالانس ترکیبی از ورزش‌های همراه با تمرکز ذهن مانند یوگاست.

هدف کلاس‌های ورزش بادی‌بالانس افزایش قدرت عضلات، کمک به تحرک مفاصل و افزایش انعطاف‌پذیری ماهیچه‌هاست. همچنین یک هدف مهم دیگر در این کلاس‌ها، کاهش استرس و افزایش سلامت ذهن شرکت‌کنندگان است. با افزایش قدرت عضلات و انعطاف‌پذیری و یک ذهن آرام، آرامش به بدن برمی‌گردد.

ورزش بادی بالانس یا پیلاتس

بادی‌بالانس نوعی کلاس ورزشی بر پایه‌ی یوگاست که در آن تمریناتی از پیلاتس و تای چی نیز وجود دارد. در این کلاس‌ها بیشترِ حرکات، کششی و قدرتی هستند. هدف تمرینات این ورزش تقویت عضلات مرکزی، افزایش انعطاف‌پذیری و تمرکز است.

براساس اعلام وب‌سایت لس میلز، بادی‌بالانس برای افراد مختلف در هر سطح از آمادگی بدنی مناسب است. این ورزش می‌تواند شروع خوبی برای کلاس‌های یوگا نیز باشد. کلاس‌های بادی‌بالانس کلاس‌های کم‌فشاری هستند. بنابراین اگر علاقه‌ای به کلاس‌های پرفشار ندارید، می‌توانید از کلاس‌های بادی‌بالانس استفاده بکنید.

ورزش بادی بالانس و لاغری

کلاس‌های بادی‌بالانس به کاهش چربی بدن و داشتن بدنی خوش‌فرم کمک می‌کنند. در این کلاس‌ها تمرینات مختلفی به‌کار گرفته می‌شوند که پس از گذشت مدتی نتایج محسوسی به‌همراه دارد. تمرکز اصلی مربیان این ورزش بر تغییر سبک زندگی افراد است.

درحالی‌که عده‌ای برای کاهش وزن به کلاس‌های بادی بالانس می‌روند، هدف اصلی این ورزش ترکیبی روی افزایش انعطاف‌پذیری، افزایش قدرت عضلات و کاهش استرس استوار شده است. شاید در این کلاس‌ها، کاهش وزن نیز اتفاق بیفتد. اما هدف اصلی این کلاس‌ها کاهش وزن نیست. زیرا در یک کلاس ۵۵ دقیقه‌ای فرد حدودا ۳۹۰ کالری می‌سوزاند. این در حالی است که اگر یک فرد ۷۰ کیلوگرمی همین زمان را با سرعت متوسط پیاده روی بکند، حدود ۳۳۰ کالری انرژی می‌سوزاند. سایر برنامه‌های تمرینی که در آن حرکات شدیدتری وجود دارد، بیش از این ورزش ترکیبی به کاهش وزن کمک می‌کنند.

۳ جلسه کلاس در هفته تنها می‌تواند باعث حدود ۱۵۰ گرم کاهش وزن شود. کالری مصرفی در هر جلسه‌ی بادی بالانس معادل کالری مصرفی در پیاده‌روی یا تمرینات فیزیکی مشابه است. این ورزش بیشتر به سلامت روان و جسم افراد از طریق تمرینات فیزیکی و مدیتیشن اتکا دارد. اگر قصد اصلی‌تان از کلاس‌های ورزشی افزایش سلامت جسم و کاهش استرس‌تان است، این ورزش ترکیبی برای‌تان گزینه‌ی خوبی خواهد بود. اما اگر به‌دنبال کاهش وزن هستید، برنامه‌های ورزشی دیگری را دنبال بکنید.

ورزش بادی بالانس در تهران

باشگاه قهرمانان پایتخت

  • تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان دوم، سرای محله سعادت آباد
  • شماره تماس:02122128133

ورزش بادی بالانس در کرج

باشگاه راویس

از سایر پست‌های ما نیز دیدن بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
ایجاد اولین منو ناوبری در اینجا
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
با تبلیغات در سایت ما و اینترنت بیشتر دیده شوید.
فروشگاه
نوار کناری