اینترنت پر سرعت

پارس آنلاین شیراز

پارس آنلاین شیراز

پارس آنلاین شیراز

شیرازیاب به شما ارایه‌کننده‌های خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 در کشور را به همراه شماره تماس به شما معرفی می‌کند.اینترنت پرسرعت پارس آنلاین شیراز یا همان اینترنت ADSL که قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت بدون اشغال شدن خط تلفن را دارد و اینترنت بدون قطعی را تجربه کنید.

نمایندگی پارس آنلاین در شیراز

اینترنت پرسرعتپارس آنلاین شیرازADSL  يا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوری است كه برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اينترنت.اینترنت پرسرعت قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را به صورت مداوم به اینترنت برای استفاده از اینترنت پرسرعت مهیا می کند , و نام دیگر اینترنت پرسرعت adsl .

اینترنت پرسرعت شیراز پارس آنلاین اولین ارائه کننده اینترنت و خدمات اینترنت در شیراز می باشد که با قدرت تمام از ارائه سرویس دهنده اینترنت یا اینترنت پرسرعت.

آدرس:خیابان عفیف آباد، مجموعه حافظ، طبقه دوم، واحد ٦

پارس آنلاین شیراز

شماره تماس

واحد فروش : 1585
واحد پشتیبانی تهران : 1585

گروه شرکت‌های پارس آنلاین، در سال ۱۹۹۹خ میلادی تأسیس شد و هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین مجموعهٔ بخش خصوصی فعال در حوزه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، توانسته‌است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص خود و با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و اینترنتی، خدمات متنوع، کارساز و مؤثری را برای تمامی کاربران در سطح کشور فراهم سازد.

منبع:https://fa.wikipedia.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *