خدمات

پیک موتوری قاصدک ارومیه

پیک موتوری قاصدک ارومیه

پیک موتوری قاصدک ارومیه

پیک موتوری قاصدک ارومیه

وقت بخیر همراهان عزیز سایت محبوب شیرازیاب.در این پست قصد دارم که به شما همراهان یک پیک موتوری خوب معرفی و اطلاعاتی اعم از آدرس,شماره تلفن و… این پیک موتوری را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

امیدوارم بتوانم مطالب مورد نیازتان را تقدیم تان کنم.

 

آدرس پیک موتوری قاصدک ارومیه

آدرس: ارومیه ، بلوار آتیه ، کوچه گمرک ، جنب سوپر مارکت باقرزاده آذری

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”310″]

 

شماره تلفن پیک موتوری قاصدک ارومیه

شماره تلفن: 04432251049

 

 

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: پیک موتوری قاصدک ارومیه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.

ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

منبع: ویکی پدیا

 

سپاس از حسن توجه شما همراهان گرامی.

با تشکر شیرازیاب.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *