مشاغل

پی جو شیراز

پی جو شیراز

پي جو شيراز

برای پیدا کردن لیستی از هر نوع شغلی کار زمان بری خواهد بود. شیرازیاب سایت شیراز به شما معرفی میکند. در این سایت میتوانید آنچه که میخواهید یک لیست از آدرس و شماره تماس آن را داشته باشید.

درباره ی سایت شیراز

امروزه بیشتر مدیران، کارشناسان، بازرگانان و فعالان اقتصادی عرصه تجارت، اینترنت را به عنوان منبع شماره 1 رفع نیازهای روزانه خود می شناسند. سهولت دسترسی، مخاطبان فراوان، صرفه جویی در وقت و هزینه، حذف سفرهای زاید درون شهری و همچنین کاهش آلودگی هوا در کنار حذف واسطه های بازار و کاهش قیمت از مهم ترین فواید رسانه های دیجیتال می باشد.

وبسایت به عنوان رسانه آنلاین کانون تبلیغات پیک نوین شیراز با سابقه درخشان در عرصه تبلیغات با سیـاست رونق بخشیـدن به کسب و کار و افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی در شهریور ماه 1394 راه اندازی گردیده است، در طی مدت زمانی که از شروع فعالیت وبسایت می گذرد تعداد بازدیدهای سایت به رقم بیش از 1 میلیون بازدید در ماه رسیده، که این نشان از اعتماد مردم و بازار شیراز وهمچنین سایر شهرهای جنوب کشور به این رسانه محبوب می باشد.

رسانه همواره جزو منتخبین جشنواره های مختلف وب به عنوان برترین رسانه تبلیغاتی کشور بوده است.
فعالان تجارت، با داشتن یک ویترین و نمایشگاه مجازی همیشگی و در دسترس و همچنین معرفی کامل خدمات خود در رسانه ، شاهد رشد جایگاه برند و افزایش فروش خود خواهند بود.
تبلیغات در رسانه ، روشی کار آمد و اثرگذار در تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات میباشد زیرا مخاطبان کسانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و با میل خود آگهی ها را با هدف خرید بررسی میکنند.

در رسانه ساختار تبلیغات بر اساس SEM بوده بنابراین آگهی شما را دقیقا کسانی که به شما و خدمات یا محصولاتتان نیاز دارند، مشاهده خواهند کرد و کسانی را به شما معرفی میکند که قصد خرید دارند.

هدف:

وبسایت با هزاران کلید واژه مرتبط با خدمات مورد نیاز مردم در موتور جستجوگر گوگل بهینه گردیده است که فرصت مناسبی را جهت جذب مشتری ، برای صاحبین کسب و کار و همچنین رفع نیازهای روزانه مردم ، فراهم آورده است.

برنامه ردیاب  برای اندروید - اپلیکیشن98 | دانلود اپلیکیشن ...



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تماس:

آدرس دفتر مرکزی :  شیراز، بلوار فرهنگ شهر، خیابان سجادیه دوم  کدپستی 7187915986
ساعات پاسخگویی:  روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 الی 16
روزهای پنجشنبه 10 الی 13
با ما تماس بگیرید:
تلفن:  36330230  –  36330130
36330277  –  36330250
ایمیل:  info [@] [dot] ir
ارتباط از طریق تلگرام و واتساپ: 09026737853

 

مقالات زیر نیز بازدید نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *